Gå til innhold

Halv stilling som adjunkt med opprykk - månedslønn?

Anbefalte innlegg

Gjest bridledamå
Skrevet

Jeg leter og leter etter en oversikt over statens satser, men finner det ikke. Jeg er nødt til å vite hva en halv stilling som adjunkt med opprykk (begynnerlønn) utgjør brutto per måned?

Det skulle vel aldri være noen her som faktisk vet det, sånn ca?:)

Haster litt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet du hvilket lønnstrinn det ligger i? Staten har lønnstrinn. Lønnstrinn 41 er ca. 310.000.

Gjest anonym lærer
Skrevet

Tror kanskje begynnerlønn for adjunkt m/opprykk er noe sånt som lønnstrinn 39...? Men det er mulig det ikke er helt korrekt...

Ihvertfal - jeg er adj.m/oppr., har 3 års ansiennitet og jobber drøyt 90%. Tror jeg befinner meg på lønnstrinn 42. Tjener 307.000 i året. Tror 100% ville gitt meg 330.000. Lænnstrinn 39 er muligens noe sånt som 255.000 i året 100%, og 50% blir da kanskje ca.127.000...?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...