Gå til innhold

Jeg blir engstelig. Tenk om de oppdager det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Polet trekker tilbake 10 tusen liter vin fordi de tror folk er blitt syke av den.

Hva skjer når de oppdager alle de andre drikkevarene folk også er blitt syke av?

Best å hamstre litt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Øh, hvilken vin trekker de tilbake?

Vet ikke.

Skrevet

Lest RB i dag?

Nei, men en kompis har sikkert - når du sier det.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Ah, da trenger jeg ikke tømme ut vinen jeg nettopp kjøpte. ;-)

Du må gjerne tømme ut vinen din. Bare gi meg et lite hint, så jeg rekker å holde en mugge under ;-)

Skrevet

Du må gjerne tømme ut vinen din. Bare gi meg et lite hint, så jeg rekker å holde en mugge under ;-)

hehe du håpet jeg skulle gi slipp på vinen min nå? ;-P

Men den står trygt forvart i skapet. Enn så lenge. Om ...*ser på klokka* ... ca halvannen time så ryker korken og vi starter vorspielet. For ikveld skal det ta av! *s*

Men kjenner jeg deg rett, (og det gjør jeg vel, hehe), så har du en flaske stående på lur allerede. Ikke sant? ;-)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Men den står trygt forvart i skapet. Enn så lenge. Om ...*ser på klokka* ... ca halvannen time så ryker korken og vi starter vorspielet. For ikveld skal det ta av! *s*

Men kjenner jeg deg rett, (og det gjør jeg vel, hehe), så har du en flaske stående på lur allerede. Ikke sant? ;-)

Du kjenner meg ganske godt :-)

Men det er en treliters pappvin som venter i kveld...

Skrevet

*SCHÅL* vin fra Frankrike her :)

SCHÅL!

Øl fra Ringnes her.

Skrevet

Dagen derpå:

Da håper jeg virkelig det tok av i går! :-)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Dagen derpå:

Ta en titt på Meldinger...

hare1365380455
Skrevet

SCHÅL!

Øl fra Ringnes her.

*skåler med brus* :D

hare1365380455
Skrevet

Ah, da trenger jeg ikke tømme ut vinen jeg nettopp kjøpte. ;-)

Du får tømme den ut i vinglasset ditt....;)

Skrevet

*skåler med brus* :D

*Skåler med vann* som jeg vanligvis gjør.

Skrevet

Dagen derpå:

Det gjorde det! Det ble konge!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...