keinstein Skrevet 2. september 2006 Skrevet 2. september 2006 Polet trekker tilbake 10 tusen liter vin fordi de tror folk er blitt syke av den. Hva skjer når de oppdager alle de andre drikkevarene folk også er blitt syke av? Best å hamstre litt. 0 Siter
amber sun Skrevet 2. september 2006 Skrevet 2. september 2006 Øh, hvilken vin trekker de tilbake? 0 Siter
Gyda Skrevet 2. september 2006 Skrevet 2. september 2006 Øh, hvilken vin trekker de tilbake? http://www.vinmonopolet.no/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-vmp-Site/no_NO/-/NOK/viewCMS-Start?id=5&key=1602 0 Siter
keinstein Skrevet 2. september 2006 Forfatter Skrevet 2. september 2006 Øh, hvilken vin trekker de tilbake? Vet ikke. 0 Siter
keinstein Skrevet 2. september 2006 Forfatter Skrevet 2. september 2006 Lest RB i dag? Nei, men en kompis har sikkert - når du sier det. 0 Siter
amber sun Skrevet 2. september 2006 Skrevet 2. september 2006 http://www.vinmonopolet.no/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-vmp-Site/no_NO/-/NOK/viewCMS-Start?id=5&key=1602 Ah, da trenger jeg ikke tømme ut vinen jeg nettopp kjøpte. ;-) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 2. september 2006 Skrevet 2. september 2006 Ah, da trenger jeg ikke tømme ut vinen jeg nettopp kjøpte. ;-) Du må gjerne tømme ut vinen din. Bare gi meg et lite hint, så jeg rekker å holde en mugge under ;-) 0 Siter
amber sun Skrevet 2. september 2006 Skrevet 2. september 2006 Du må gjerne tømme ut vinen din. Bare gi meg et lite hint, så jeg rekker å holde en mugge under ;-) hehe du håpet jeg skulle gi slipp på vinen min nå? ;-P Men den står trygt forvart i skapet. Enn så lenge. Om ...*ser på klokka* ... ca halvannen time så ryker korken og vi starter vorspielet. For ikveld skal det ta av! *s* Men kjenner jeg deg rett, (og det gjør jeg vel, hehe), så har du en flaske stående på lur allerede. Ikke sant? ;-) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 2. september 2006 Skrevet 2. september 2006 hehe du håpet jeg skulle gi slipp på vinen min nå? ;-P Men den står trygt forvart i skapet. Enn så lenge. Om ...*ser på klokka* ... ca halvannen time så ryker korken og vi starter vorspielet. For ikveld skal det ta av! *s* Men kjenner jeg deg rett, (og det gjør jeg vel, hehe), så har du en flaske stående på lur allerede. Ikke sant? ;-) Du kjenner meg ganske godt :-) Men det er en treliters pappvin som venter i kveld... 0 Siter
keinstein Skrevet 2. september 2006 Forfatter Skrevet 2. september 2006 *SCHÅL* vin fra Frankrike her SCHÅL! Øl fra Ringnes her. 0 Siter
Gyda Skrevet 3. september 2006 Skrevet 3. september 2006 hehe du håpet jeg skulle gi slipp på vinen min nå? ;-P Men den står trygt forvart i skapet. Enn så lenge. Om ...*ser på klokka* ... ca halvannen time så ryker korken og vi starter vorspielet. For ikveld skal det ta av! *s* Men kjenner jeg deg rett, (og det gjør jeg vel, hehe), så har du en flaske stående på lur allerede. Ikke sant? ;-) Dagen derpå: Da håper jeg virkelig det tok av i går! :-) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 3. september 2006 Skrevet 3. september 2006 Dagen derpå: Da håper jeg virkelig det tok av i går! :-) Ta en titt på Meldinger... 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 3. september 2006 Skrevet 3. september 2006 SCHÅL! Øl fra Ringnes her. *skåler med brus* 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 3. september 2006 Skrevet 3. september 2006 Ah, da trenger jeg ikke tømme ut vinen jeg nettopp kjøpte. ;-) Du får tømme den ut i vinglasset ditt.... 0 Siter
keinstein Skrevet 3. september 2006 Forfatter Skrevet 3. september 2006 *skåler med brus* *Skåler med vann* som jeg vanligvis gjør. 0 Siter
Gyda Skrevet 3. september 2006 Skrevet 3. september 2006 Ta en titt på Meldinger... Takk for tipset. 0 Siter
amber sun Skrevet 3. september 2006 Skrevet 3. september 2006 Dagen derpå: Da håper jeg virkelig det tok av i går! :-) Det gjorde det! Det ble konge! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.