Gå til innhold

Slettet history på internett

Anbefalte innlegg

Gjest dagens spørsmål
Skrevet

går denne an å gjenopprettes?

Evt sider som er gått ut av loggen når denne bare føres kort tid?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det spørs jo hvor denne historyen er, hvilken nettside, hjemmeside,mail, annet? privat eller offentlig??? Dine egne ting eller andres???

Gjest dagens spørsmål
Skrevet

Det spørs jo hvor denne historyen er, hvilken nettside, hjemmeside,mail, annet? privat eller offentlig??? Dine egne ting eller andres???

Eh.. hæ?

Det er snakk om internettsider på en privat PC, som jeg ikke finner igjen adressen til. Besøkte sidene for en stund tilbake, og sjekket loggen, men den gikk ikke langt nok tilbake.

Hjalp det..?

Skrevet

Eh.. hæ?

Det er snakk om internettsider på en privat PC, som jeg ikke finner igjen adressen til. Besøkte sidene for en stund tilbake, og sjekket loggen, men den gikk ikke langt nok tilbake.

Hjalp det..?

"Hjalp det..?"

*lol* Kanskje!

Har du ikke lagret adressene på favoritter da?

Og kan du ikke gjenopprette slettede elementer? eller er jeg helt på jordet nå igjen? hehe...ingen dateekspert nei!

Gjest dagens spørsmål
Skrevet

"Hjalp det..?"

*lol* Kanskje!

Har du ikke lagret adressene på favoritter da?

Og kan du ikke gjenopprette slettede elementer? eller er jeg helt på jordet nå igjen? hehe...ingen dateekspert nei!

Lagrer du alle nettsider du besøker på "favoritter"?

Da er du jaggu mer datadust enn meg :-)

Skrevet

Lagrer du alle nettsider du besøker på "favoritter"?

Da er du jaggu mer datadust enn meg :-)

Ja det gjør jeg faktisk nesten, jeg har 160 adresser lagret på favoritter og finner alltid tilbake til ønskede sider. Er jeg da datadust ifølge deg??

Du har jo mistet adressene dine, mens jeg som har alle lagret ikke mister noen...om ikke dataen cræsjer da.

Gjest dagens spørsmål
Skrevet

Ja det gjør jeg faktisk nesten, jeg har 160 adresser lagret på favoritter og finner alltid tilbake til ønskede sider. Er jeg da datadust ifølge deg??

Du har jo mistet adressene dine, mens jeg som har alle lagret ikke mister noen...om ikke dataen cræsjer da.

Nå var det du selv som sa du ikke akkurat er noen dataekspert, så et mer relevant spørsmål er vel hvorfor du da svarer på dataforum.

Men det får bli din sak. Kos deg med alle favorittene dine :-)

Skrevet

Nå var det du selv som sa du ikke akkurat er noen dataekspert, så et mer relevant spørsmål er vel hvorfor du da svarer på dataforum.

Men det får bli din sak. Kos deg med alle favorittene dine :-)

Koser meg stort med alle mine spennende favoritter, sjalupetra! ;D)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...