Gjest dagens spørsmål Skrevet 2. september 2006 Skrevet 2. september 2006 går denne an å gjenopprettes? Evt sider som er gått ut av loggen når denne bare føres kort tid? 0 Siter
Gjest Bakeboy Skrevet 2. september 2006 Skrevet 2. september 2006 Det spørs jo hvor denne historyen er, hvilken nettside, hjemmeside,mail, annet? privat eller offentlig??? Dine egne ting eller andres??? 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 2. september 2006 Skrevet 2. september 2006 Nei, det er nok borte for godt. 0 Siter
Gjest dagens spørsmål Skrevet 2. september 2006 Skrevet 2. september 2006 Det spørs jo hvor denne historyen er, hvilken nettside, hjemmeside,mail, annet? privat eller offentlig??? Dine egne ting eller andres??? Eh.. hæ? Det er snakk om internettsider på en privat PC, som jeg ikke finner igjen adressen til. Besøkte sidene for en stund tilbake, og sjekket loggen, men den gikk ikke langt nok tilbake. Hjalp det..? 0 Siter
Gjest Bakeboy Skrevet 2. september 2006 Skrevet 2. september 2006 Eh.. hæ? Det er snakk om internettsider på en privat PC, som jeg ikke finner igjen adressen til. Besøkte sidene for en stund tilbake, og sjekket loggen, men den gikk ikke langt nok tilbake. Hjalp det..? "Hjalp det..?" *lol* Kanskje! Har du ikke lagret adressene på favoritter da? Og kan du ikke gjenopprette slettede elementer? eller er jeg helt på jordet nå igjen? hehe...ingen dateekspert nei! 0 Siter
Gjest dagens spørsmål Skrevet 2. september 2006 Skrevet 2. september 2006 "Hjalp det..?" *lol* Kanskje! Har du ikke lagret adressene på favoritter da? Og kan du ikke gjenopprette slettede elementer? eller er jeg helt på jordet nå igjen? hehe...ingen dateekspert nei! Lagrer du alle nettsider du besøker på "favoritter"? Da er du jaggu mer datadust enn meg :-) 0 Siter
Gjest Bakeboy Skrevet 2. september 2006 Skrevet 2. september 2006 Lagrer du alle nettsider du besøker på "favoritter"? Da er du jaggu mer datadust enn meg :-) Ja det gjør jeg faktisk nesten, jeg har 160 adresser lagret på favoritter og finner alltid tilbake til ønskede sider. Er jeg da datadust ifølge deg?? Du har jo mistet adressene dine, mens jeg som har alle lagret ikke mister noen...om ikke dataen cræsjer da. 0 Siter
Gjest dagens spørsmål Skrevet 2. september 2006 Skrevet 2. september 2006 Ja det gjør jeg faktisk nesten, jeg har 160 adresser lagret på favoritter og finner alltid tilbake til ønskede sider. Er jeg da datadust ifølge deg?? Du har jo mistet adressene dine, mens jeg som har alle lagret ikke mister noen...om ikke dataen cræsjer da. Nå var det du selv som sa du ikke akkurat er noen dataekspert, så et mer relevant spørsmål er vel hvorfor du da svarer på dataforum. Men det får bli din sak. Kos deg med alle favorittene dine :-) 0 Siter
Gjest Bakeboy Skrevet 2. september 2006 Skrevet 2. september 2006 Nå var det du selv som sa du ikke akkurat er noen dataekspert, så et mer relevant spørsmål er vel hvorfor du da svarer på dataforum. Men det får bli din sak. Kos deg med alle favorittene dine :-) Koser meg stort med alle mine spennende favoritter, sjalupetra! ;D) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.