Gjest erjeglittforelskatro Skrevet 2. september 2006 Skrevet 2. september 2006 ...Skulle gjerne blitt kjent med ham en herlig solskinndag: 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 2. september 2006 Skrevet 2. september 2006 Jeg syns det er helt utrolig at han klarer å synge så bra. Når han skal prate får han jo nesten ikke uttalt et eneste ord. Stammer veeeldig. 0 Siter
Gjest erjeglittforelskatro Skrevet 2. september 2006 Skrevet 2. september 2006 Er ikke han homse? Nehei, ikke i det hele tatt... 0 Siter
keinstein Skrevet 2. september 2006 Skrevet 2. september 2006 Nehei, ikke i det hele tatt... Johohooooo. Han er ikke interessert i damer i det hele tatt. Ædabæda. 0 Siter
Gjest erjeglittforelskatro Skrevet 2. september 2006 Skrevet 2. september 2006 Jeg syns det er helt utrolig at han klarer å synge så bra. Når han skal prate får han jo nesten ikke uttalt et eneste ord. Stammer veeeldig. Ja, han er veldig flink! Ikke verst å synge så bra live... Her er noen andre lekkerbisker: http://www.youtube.com/watch?v=Kjr5K1_sei4&mode=related&search= 0 Siter
matildes mor Skrevet 2. september 2006 Skrevet 2. september 2006 Hvor gammel er han?? 17? Kan umulig vere ferdig utviklet den karen der ihvertfall;-) 0 Siter
keinstein Skrevet 2. september 2006 Skrevet 2. september 2006 Hvor gammel er han?? 17? Kan umulig vere ferdig utviklet den karen der ihvertfall;-) Barnerompe, spør du meg. 0 Siter
matildes mor Skrevet 2. september 2006 Skrevet 2. september 2006 Barnerompe, spør du meg. jepp;-) 0 Siter
keinstein Skrevet 2. september 2006 Skrevet 2. september 2006 jepp;-) Godt å høre at jeg ikke er alene. Jeg har ikke noe i mot homser altså. 0 Siter
keinstein Skrevet 2. september 2006 Skrevet 2. september 2006 Du minner meg sånn om en som var Frp-er på sin hals da jeg gikk på u.skolen! :-) Han var litt sær, og gikk i klær som så ut til å være hjemmesydde/hjemmestrikka, og var Frp-sympatisør på sin hals allerede da. Men han fikk best karakterer i klassen...var smart i motsetning til mange andre Frp-ere (sånn som jeg har oppfattet Frp da..) Passer dette på deg? ;p Nei. 0 Siter
Gjest erjeglittforelskatro Skrevet 2. september 2006 Skrevet 2. september 2006 Femi fyr gitt Mmmmmm, han er bare helt heeerlig... 0 Siter
Gjest MilleBilla Skrevet 2. september 2006 Skrevet 2. september 2006 Hehe...Gareth Gates, ja. Bodde i UK da han var med i Idol, og tapte finalen mot Will Young (tror jeg han het). Jeg heiet på Gareth Gates, ja. Han var så søt, husker han hadde problemer med at han stammet. Men da han sang, forsvant det helt. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 2. september 2006 Skrevet 2. september 2006 De eneste følelsene jeg måtte klare å opparbeide for ham, måtte vært morsfølelser. Søt liten tass. 0 Siter
Gjest erjeglittforelskatro Skrevet 2. september 2006 Skrevet 2. september 2006 De eneste følelsene jeg måtte klare å opparbeide for ham, måtte vært morsfølelser. Søt liten tass. Heheh, han er 21 år og er nå faktisk gift med ei dame på 30, som er danser... 0 Siter
Gjest linjass Skrevet 2. september 2006 Skrevet 2. september 2006 Mmmmmm, han er bare helt heeerlig... Er du i puberteten? 0 Siter
Gjest erjeglittforelskatro Skrevet 2. september 2006 Skrevet 2. september 2006 Hvor gammel er han?? 17? Kan umulig vere ferdig utviklet den karen der ihvertfall;-) Han er nå 21, kanskje 22. Han er gift med ei på 30... 0 Siter
Gjest erjeglittforelskatro Skrevet 2. september 2006 Skrevet 2. september 2006 Er du i puberteten? Ja, skulle nesten tro det.... Han er bare så utrolig fin. 0 Siter
Gjest erjeglittforelskatro Skrevet 2. september 2006 Skrevet 2. september 2006 Godt å høre at jeg ikke er alene. Jeg har ikke noe i mot homser altså. Han er ikke mye homo han der nei... Hehheh 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.