Gjest tåpelig spørsmål sikkert Skrevet 2. september 2006 Skrevet 2. september 2006 Er lyset under farlig? Ungene driver litt på med den uten at de har lov. Er det laser kanskje? 0 Siter
keinstein Skrevet 2. september 2006 Skrevet 2. september 2006 Ikke farlig. Den er energimessig veldig svak. Ikke laser, men LED. 0 Siter
Gjest tåpelig spørsmål sikkert Skrevet 2. september 2006 Skrevet 2. september 2006 Ikke farlig. Den er energimessig veldig svak. Ikke laser, men LED. Takk for svar ) Det er ikke første gangen du svarer meg på en troverdig måte. Jeg tipper du har høy utdannelse. Ikke pga dette svaret, men totalt sett den kunnskapen du har om mye! 0 Siter
keinstein Skrevet 2. september 2006 Skrevet 2. september 2006 Takk for svar ) Det er ikke første gangen du svarer meg på en troverdig måte. Jeg tipper du har høy utdannelse. Ikke pga dette svaret, men totalt sett den kunnskapen du har om mye! Takk. LED-teknologien er litt fasinerende. LED'en gir sterkt lys, men bruker/avgir veldig lite energi. Et tips: ikke gi kikkert til barn. Hvis de ser på sola, kan øyet bli skadet. 0 Siter
Gjest tåpelig spørsmål sikkert Skrevet 2. september 2006 Skrevet 2. september 2006 Takk. LED-teknologien er litt fasinerende. LED'en gir sterkt lys, men bruker/avgir veldig lite energi. Et tips: ikke gi kikkert til barn. Hvis de ser på sola, kan øyet bli skadet. Jeg er obs på både kikkert og lupe der. Fikk jo strenge formaninger om å ikke se mot sola selv som liten :-) 0 Siter
Prozak Skrevet 2. september 2006 Skrevet 2. september 2006 Ikke farlig. Den er energimessig veldig svak. Ikke laser, men LED. Ah - du har lasermus også. Litt dyrere enn vanlige optiske. "......................................." 0 Siter
keinstein Skrevet 2. september 2006 Skrevet 2. september 2006 Ah - du har lasermus også. Litt dyrere enn vanlige optiske. "......................................." Lasermus? Det hadde hu jeg var sammen med en gang. Mer nøyaktig da tenker jeg? 0 Siter
Prozak Skrevet 2. september 2006 Skrevet 2. september 2006 Lasermus? Det hadde hu jeg var sammen med en gang. Mer nøyaktig da tenker jeg? Jepp. Et must for hardcore gamere. "......................................" 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.