Gjest amatør30 Skrevet 2. september 2006 Skrevet 2. september 2006 Jeg har fått ny e-postadresse, hvordan endrer jeg dette? Må jeg lage en ny konto? Mister jeg da kontaktene jeg har allerde? Gjerne med t-skje. Amatørnybegynner i 30-åra. 0 Siter
Gemini Skrevet 2. september 2006 Skrevet 2. september 2006 Ikke begynn å tukle med å endre mailadressen på MSN, det blir bare krøll. Du kan eksportere vennelisten til en fil som du lagrer på pc-en, fra den kontoen du allerede har. Så oppretter du en ny MSN-konto, og så kan du importere den gamle vennelisten din inn der. Mannen min prøvde å bare endre mailadresse inne på en konto, og alt ble bare krøll, så det er bedre å gjøre det på metoden som jeg beskriver ovenfor. 0 Siter
Gjest amatør30 Skrevet 2. september 2006 Skrevet 2. september 2006 Ikke begynn å tukle med å endre mailadressen på MSN, det blir bare krøll. Du kan eksportere vennelisten til en fil som du lagrer på pc-en, fra den kontoen du allerede har. Så oppretter du en ny MSN-konto, og så kan du importere den gamle vennelisten din inn der. Mannen min prøvde å bare endre mailadresse inne på en konto, og alt ble bare krøll, så det er bedre å gjøre det på metoden som jeg beskriver ovenfor. Ja, det har kanskje krølla seg allerede,øhh...men da prøver jeg på det.:0) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.