Gå til innhold

Hvem "arver" man puppene fra?

Gjest Mor til lei seg tenåring

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en datter som nylig har kommet i tenårene, som raser over at puppene er for små : o Hvis hun slekter på meg, så vil de nok ikke bli veldig store heller. Mine har dog blitt større grunnet at jeg har lagt på meg, noe som jo ikke er til etterfølgelse.

Min mor derimot hadde ikke små pupper.

Arver man trolig puppene fra mor?

Hva skal man si til en fortvilet tenåring, som synes de andre stort sett har mye større pupper? Jeg burde jo vite det selv, siden jeg har vært der, men mine godord går ikke inn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette ble vel egentlig feil forum, men det kan jo hende noen har et seriøst svar likevel....

Skrevet

Man arver nok fra begge foreldre, vil jeg tippe. Altså, ikke farens bryststørrelse, men begges gener er med på å avgjøre.

Hva du skal si til din datter? At menn/gutter (med få unntak) ser på HELE kroppen, og ikke bare på individuelle ting. Hun er akkurat like fin.

Ikke bare det, du kan minne henne på at om noen år så er hennes bryster med stor sannsynlighet de fineste! ;-)

Med vennlig hilsen

Gjest Streker på veggen..!
Skrevet

Hei!

Jeg elsker pupper, små er penere en store :) så da fikk jeg sagt det..

Ellers så vet jeg ikke helt hva du kan si, det er vel ikke så mange tenåringer som bryr seg så stort om hva foreldrene mener..

Du kan kansje prøve og gjøre det om til en ikke sak neste gang hun tar det opp.. Noe som ikke betyr noe, og det gjør det jo virkelig ikke vel?

Hva er store pupper gode for egentlig? (virkelig jeg spør for jeg skjønner det ikke, og synes det ser vondt ut og måtte "bære på disse"

enn at de viser frem litt former om sommern i kjole? Er kansje bare en jente greie.. ;)

Skrevet

Nei, det tror jeg ikke. Jeg har arvet mine etter en tante på farsiden og dattera mi har slike som søstra til mora mi så det tror jeg er hipp som happ hvem man arver etter.

Skrevet

Nei, det tror jeg ikke. Jeg har arvet mine etter en tante på farsiden og dattera mi har slike som søstra til mora mi så det tror jeg er hipp som happ hvem man arver etter.

Også jeg har arvet puppene til en tante, men moster. Ingen av tantes døtre har hennes pupper.

Skrevet

Puppestørrelsen henger vel mest sammen med vekta vil jeg tro? Du får trøste henne med at små pupper ofte holder seg penere når tyngdekraften, med årene, begynner å gjøre seg gjeldende ;-)

Skrevet

Du har fine pupper, egentlig .)

Skrevet

Du har fine pupper, egentlig .)

Egentlig er de ikke mye å snakke om du ;o)

Går ikke an å finne bh med den størrelsen jeg hadde. Finnes ikke bher for speilegg :o)

Skrevet

Puppestørrelsen henger vel mest sammen med vekta vil jeg tro? Du får trøste henne med at små pupper ofte holder seg penere når tyngdekraften, med årene, begynner å gjøre seg gjeldende ;-)

Nei nei nei. Den "justeres" når vekten "justeres", men det er ingen direkte sammenheng mellom puppestørrelse i utg.punktet og kroppsvekt. Du har små kvinner med store pupper, og store kvinner med små pupper.

"......................................."

Skrevet

Nei nei nei. Den "justeres" når vekten "justeres", men det er ingen direkte sammenheng mellom puppestørrelse i utg.punktet og kroppsvekt. Du har små kvinner med store pupper, og store kvinner med små pupper.

Mine pupper er i alle fall svææære nå som jeg er feit - og ag bare sånn passe små når jeg er slank.

Skrevet

Jeg tenkte litt i forhold til søsteren min som før var kraftig og hadde store pupper i forhold til meg som var slank. Nå har hun slanka seg og vi bruker samme BH-cup.

Samtidig kjenner jeg jo store jenter med små pupper og noen tynne jenter med ganske store pupper, så du ar nok rett i det du sier...

Skrevet

Hei!

Ellers så vet jeg ikke helt hva du kan si, det er vel ikke så mange tenåringer som bryr seg så stort om hva foreldrene mener..

Du kan kansje prøve og gjøre det om til en ikke sak neste gang hun tar det opp.. Noe som ikke betyr noe, og det gjør det jo virkelig ikke vel?

Hva er store pupper gode for egentlig? (virkelig jeg spør for jeg skjønner det ikke, og synes det ser vondt ut og måtte "bære på disse"

enn at de viser frem litt former om sommern i kjole? Er kansje bare en jente greie.. ;)

jah, da skal jeg slutte å ha store pupper med èn gang... for de er jo ikke godt for noe.

Skrevet

Hvis hun nylig har kommet i tenårene, så vil de vel vokse litt til før de er "ferdige"?

Skrevet

Hei!

Vel, vi som har mer enn b-cup fra naturens side (uten silikon) har ikke akkurat bedt om å få så store da...

Skrevet

Du kan hilse fra meg og si at noen ganger tar det tid før puppene kommer altså! :o)

Mamma har skikkelig sprettpupper, og jeg var en smule missunnelig da jeg var i puberten, men jeg vokste til jeg også, sent men godt :o)

Nå har jeg ikke så spretne pupper lengre, men det kommer av amming.

Tror det varier hvor man arver det fra, jeg har nok arvet mamma sine (men hun har ikke ammet, så de "holder" seg enda), mamma har ikke arvet sine fra mormor, da hun har store.

Skrevet

jah, da skal jeg slutte å ha store pupper med èn gang... for de er jo ikke godt for noe.

Hey.. eh..

Altså..uhmm... ! :)

Slutta a, små for meg kan være store for deg. Samme hva jeg synes vel! Jeg er jo bare en person... en ung person uten mye lifserfaring..! :P

Skrevet

Vel, vi som har mer enn b-cup fra naturens side (uten silikon) har ikke akkurat bedt om å få så store da...

Er b og regnes som store? hmm..

Okay, store da tenker jeg D og over... og små da tenker jeg rundt A?

pokker da..

*kaster seg i ro-båten*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...