Gå til innhold

Hvem "arver" man puppene fra?

Gjest Mor til lei seg tenåring

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er b og regnes som store? hmm..

Okay, store da tenker jeg D og over... og små da tenker jeg rundt A?

pokker da..

*kaster seg i ro-båten*

*Hihi* Jeg har d-cup og skulle gjerne hatt mindre, men ettersom ingen får nærme seg mine pupper med kniv i utrengsmål så får jeg bare fortsette å støtte bh-industrien. ;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*Hihi* Jeg har d-cup og skulle gjerne hatt mindre, men ettersom ingen får nærme seg mine pupper med kniv i utrengsmål så får jeg bare fortsette å støtte bh-industrien. ;o)

ditto!

Gjest Streker på veggen..!
Skrevet

ditto!

Hei dere, jeg sa ikke at D var stygge...!!! :)

Laaaaaangt ifra...............!!!!!!!!

Skrevet

Hey.. eh..

Altså..uhmm... ! :)

Slutta a, små for meg kan være store for deg. Samme hva jeg synes vel! Jeg er jo bare en person... en ung person uten mye lifserfaring..! :P

Da fikk du kanskje en erfaring til å ta med deg ;-)

Ikke klag på puppene til dol-damene som har større pupper enn C-cup!

(sånne silikon-greier, derimot DEM kan du godt klage på!)

Gjest Mor til lei seg tenåring
Skrevet

Hvis hun nylig har kommet i tenårene, så vil de vel vokse litt til før de er "ferdige"?

Litt til er nok ingen trøst...

Skrevet

For det første, så kan du si til henne at mange, mange gutter liker mye bedre faste, runde pupper som aldri heger og som man kan gå uten bh med. Og da vet hun også med sikkerhet at guttene vil ha henne for noe annet enn kløften.

For det andre, så gikk jeg plutselig opp en og en halv cup da jeg ble tjue (la på meg litt også da...), etter å ha brukt a-cup i fem-seks år.

=)

Skrevet

Man arver dem fra den man arver kroppsfasongen fra, tror jeg ;-)

Skrevet

Man arver dem fra den man arver kroppsfasongen fra, tror jeg ;-)

Det stemmer for meg men ikke for dattera mi.

ylvali1365381015
Skrevet

Hvem vet? Jeg har (i tilfelle arvesynden) fått farmors store pupper. Mener jeg leste et sted at menn bærer med seg sin mors anlegg (altså morfars) og at kvinner bærer sin fars gener videre. Det betyr (i mitt snevre sinn?)at gutter ligner mors-sidens menn og jenter farssidens kvinner. Dette er muligens gunstig av genetiske årsaker jeg ikke overskuer?

Eller kan noen fortelle meg at jeg har misforstått og opplyse meg?

Happy som big-boobied :-)

Skrevet

Litt til er nok ingen trøst...

Vel, jeg gikk opp tre størrelser fra jeg var ca 21 til jeg var ca 23. La riktignok på meg noen kg, men var (og er) fremdeles normalvektig.

Så det trenger nødvendigvis ikke være bare litt :) Og det kan skje i mange år fremover ennå.

Gjest Kanskje dere bare er forskjellige
Skrevet

Du kan hilse fra meg og si at noen ganger tar det tid før puppene kommer altså! :o)

Mamma har skikkelig sprettpupper, og jeg var en smule missunnelig da jeg var i puberten, men jeg vokste til jeg også, sent men godt :o)

Nå har jeg ikke så spretne pupper lengre, men det kommer av amming.

Tror det varier hvor man arver det fra, jeg har nok arvet mamma sine (men hun har ikke ammet, så de "holder" seg enda), mamma har ikke arvet sine fra mormor, da hun har store.

Alle store undersøkelser peker på at skaden på brystene ikke oppstår under amming men under graviditet.

Skrevet

Alle store undersøkelser peker på at skaden på brystene ikke oppstår under amming men under graviditet.

Skade?

Gjest kanskje dere bare er forskjellige
Skrevet

Skade?

Ja, de kaller det skade, det som får brystene til å plutselig finne ut at de ikke vil være like spretne lengre.

Skrevet

Skade?

*Ser nedover seg selv* Det sier jeg og - skade!? Mine er akkurat like "fine" etter to svangerskap og en 10 mnds lang ammeperiode de. :o)

Skrevet

Ja, de kaller det skade, det som får brystene til å plutselig finne ut at de ikke vil være like spretne lengre.

Ja. Men det er jo en naturlig prosess, så jeg synes bare det var litt rart å kalle det "skade".

Skrevet

Hvem vet? Jeg har (i tilfelle arvesynden) fått farmors store pupper. Mener jeg leste et sted at menn bærer med seg sin mors anlegg (altså morfars) og at kvinner bærer sin fars gener videre. Det betyr (i mitt snevre sinn?)at gutter ligner mors-sidens menn og jenter farssidens kvinner. Dette er muligens gunstig av genetiske årsaker jeg ikke overskuer?

Eller kan noen fortelle meg at jeg har misforstått og opplyse meg?

Happy som big-boobied :-)

Vi er tre helsøstre og to av oss har definitivt mest fra morsiden, mens den tredje ligner mye mer på kvinenne på vår farfar-side.

Skrevet

Mine er nesten mer spretne nå enn de var før svangerskapene de. :o) Og yngstemor ble nettopp 6 år så det begynner å bli en stund siden også.

Skrevet

Mine er nesten mer spretne nå enn de var før svangerskapene de. :o) Og yngstemor ble nettopp 6 år så det begynner å bli en stund siden også.

Samme her :)

Skrevet

Samme her :)

Skjønt, spretne har de vel aldri vært, men de er i alle fall ikke noe slappere enn de var før jeg begynte å formere meg. :o) Faktisk har jeg følelse av at de er litt fyldigere på en måte, selv om jeg ikke er mer enn et par kilo mer enn jeg var da jeg ble gravid.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...