Gå til innhold

Gøy med fotball igjen, ihvertfall i kveld

Anbefalte innlegg

Skrevet

-endelig- et landslag som kjører aggresivt press på midtbanen igjen; hvor spillerne følger opp.

Og du godeste hvor fort det ga resultater; kan ikke huske sist Norge ledet 3-0 på bortebane etter første omgang.

Men selv uten scoringene er spillestilen i seg selv et gledelig gjensyn - har ikke sett den type aggresivitet og oppofrelse på landslaget siden glansdagene under Drillo.

Bestemann på Norge i 1. omgang (etter min mening ihvertfall): Erik Hagen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det var kjempemoro at Solskjær satt det første målet

Gjest Streker på veggen..!
Skrevet

Det ser pent ut ja, men jeg sitter bare med tanken.. "det andre laget kan ikke spill"... "det er ikke vi som spiller bra, men de som spiller dårlig.."

Hvert eneste et av de 3 måla våres kan jeg ikke se at har kommet ut av taktikk, men av flaks og dårlig forsvar fra motpartens side.. :(

Skrevet

Dette var både gledelig og uventet. Det har vært litt for mange kjedelige kamper de siste årene.

Skrevet

Det ser pent ut ja, men jeg sitter bare med tanken.. "det andre laget kan ikke spill"... "det er ikke vi som spiller bra, men de som spiller dårlig.."

Hvert eneste et av de 3 måla våres kan jeg ikke se at har kommet ut av taktikk, men av flaks og dårlig forsvar fra motpartens side.. :(

Det må vel litt kunnskap og flinkhet til for å se og utnytte motstanderens feil?

Skrevet

Det må vel litt kunnskap og flinkhet til for å se og utnytte motstanderens feil?

Litt kansje, men det er jo urettferdig, ikke no fair kamp.. men sånn er desverre fotballen, de bedre laga slår de dårligere til nå synes jeg ungarn har vært skikkelig lilleputt.

der gjorde solskjær mål... Tunnel på keeper liksom, heeeelloo?

(ikke at jeg ikke elsket det;)

Skrevet

Litt kansje, men det er jo urettferdig, ikke no fair kamp.. men sånn er desverre fotballen, de bedre laga slår de dårligere til nå synes jeg ungarn har vært skikkelig lilleputt.

hehe.

Dette her var gøy.

Heia norge.

Skrevet

hehe.

Dette her var gøy.

Heia norge.

Ja, sorry.. HEIA NORGE :D

Skrevet

Ungarn spillte ikke bra, men alikevel spillte Norge godt og vant fortjent. At det andre laget gjorde tabber er det også godt gjort å benytte de sjangsene en får. det er ikke alltid det skjer.

Skrevet

Ungarn spillte ikke bra, men alikevel spillte Norge godt og vant fortjent. At det andre laget gjorde tabber er det også godt gjort å benytte de sjangsene en får. det er ikke alltid det skjer.

hehe. Jeg hadde håpet at norge vant uansett om de spilte elendig og bare hadde flaks.

Akkurat der og med rosenborg så er jeg ikke bare medgangssupporter .

Skrevet

hehe. Jeg hadde håpet at norge vant uansett om de spilte elendig og bare hadde flaks.

Akkurat der og med rosenborg så er jeg ikke bare medgangssupporter .

Heia Norge og heia O.G Solskjær :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...