Gå til innhold

Kan man slette sitt eget innlegg i en tråd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bare lurte på om man kan slette sitt eget innlegg i en tråd? Spør fordi noen svarte på et av mine innlegg, men nå er svaret borte.

Svaret inneholdt ikke noe personangrep eller lignende...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Niks. Men man kan be webmaster om å slette det dersom man har en god grunn, eller webbis kan slette det selv dersom webbis mener innlegget var svært upassende.

Skrevet

Niks. Men man kan be webmaster om å slette det dersom man har en god grunn, eller webbis kan slette det selv dersom webbis mener innlegget var svært upassende.

OK... Skjønner ikke hvilken grunn det skulle være, men...

Takk for svar, iallefall. :-)

Mvh

Gjest Moderator
Skrevet

Brukere kan ikke selv slette innlegg.

Innlegget du henviser til, ble slettet fordi det ble skrevet av en bruker som vi har besluttet ikke får benytte doktoronline sine fora.

Skrevet

Innlegget du henviser til, ble slettet fordi det ble skrevet av en bruker som vi har besluttet ikke får benytte doktoronline sine fora.

Takk Webmaster. Jeg begynte å bli paranoid her, men nå reddet du kvelden min. :-)

Ha en fin kveld!

Mvh

Skrevet

Nå ble enda et svar på innlegget mitt fjernet... Jeg går utifra at det var samme person som skrev begge svarene...?

Mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...