natolars Skrevet 2. september 2006 Skrevet 2. september 2006 Jeg bare lurte på om man kan slette sitt eget innlegg i en tråd? Spør fordi noen svarte på et av mine innlegg, men nå er svaret borte. Svaret inneholdt ikke noe personangrep eller lignende... 0 Siter
Lillemus Skrevet 2. september 2006 Skrevet 2. september 2006 Niks. Men man kan be webmaster om å slette det dersom man har en god grunn, eller webbis kan slette det selv dersom webbis mener innlegget var svært upassende. 0 Siter
natolars Skrevet 2. september 2006 Forfatter Skrevet 2. september 2006 Niks. Men man kan be webmaster om å slette det dersom man har en god grunn, eller webbis kan slette det selv dersom webbis mener innlegget var svært upassende. OK... Skjønner ikke hvilken grunn det skulle være, men... Takk for svar, iallefall. :-) Mvh 0 Siter
Gjest Moderator Skrevet 2. september 2006 Skrevet 2. september 2006 Brukere kan ikke selv slette innlegg. Innlegget du henviser til, ble slettet fordi det ble skrevet av en bruker som vi har besluttet ikke får benytte doktoronline sine fora. 0 Siter
natolars Skrevet 2. september 2006 Forfatter Skrevet 2. september 2006 Brukere kan ikke selv slette innlegg. Innlegget du henviser til, ble slettet fordi det ble skrevet av en bruker som vi har besluttet ikke får benytte doktoronline sine fora. Takk Webmaster. Jeg begynte å bli paranoid her, men nå reddet du kvelden min. :-) Ha en fin kveld! Mvh 0 Siter
natolars Skrevet 3. september 2006 Forfatter Skrevet 3. september 2006 Brukere kan ikke selv slette innlegg. Innlegget du henviser til, ble slettet fordi det ble skrevet av en bruker som vi har besluttet ikke får benytte doktoronline sine fora. Nå ble enda et svar på innlegget mitt fjernet... Jeg går utifra at det var samme person som skrev begge svarene...? Mvh 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.