Gjest datanerd Skrevet 2. september 2006 Skrevet 2. september 2006 Er det mulig å slette de spor/loggen som blir etter google-søk. Jeg har søkt på en del personer som jeg ikke ønsker at samboeren skal se...? 0 Siter
Gjest Megler Smekk Skrevet 2. september 2006 Skrevet 2. september 2006 I Internet Explorer, Verktøy->Alternativer for Internett->Slett informasjonskapsler/Slett filer/Slett logg. 0 Siter
fugazi Skrevet 3. september 2006 Skrevet 3. september 2006 ikke som megler smekk sier. tools->internet options->content->auto complete->clear forms->ok. tipper du fikser oversettelsen selv om du har norsk windows 0 Siter
Gjest Megler Smekk Skrevet 3. september 2006 Skrevet 3. september 2006 ikke som megler smekk sier. tools->internet options->content->auto complete->clear forms->ok. tipper du fikser oversettelsen selv om du har norsk windows Dette vil ikke slette loggen som viser hvilke sider som er besøkt. 0 Siter
Gjest datanerd Skrevet 3. september 2006 Skrevet 3. september 2006 I Internet Explorer, Verktøy->Alternativer for Internett->Slett informasjonskapsler/Slett filer/Slett logg. Hmm, jeg har ikke internet explorer men firefox. Er det samme prosedyre da? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.