Gå til innhold

Hvordan brenne en VCD?

Anbefalte innlegg

Gjest forvvvirrra
Skrevet

Jeg har en film på PCen som jeg gjerne skulle sett på en DVD spiller. Hvordan brenner jeg den på en VCD? (Har ikke DVD brenner). Eller hvordan skal jeg få filen over på en annen datamaskin som har DVD brenner?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det er snakk om en hel film, så vil du trenge to CD-R for å få plass til den. For å brenne en film i VCD format trenger du software. "Roxio" og "Nero" er to alternativer.

Om du ønsker å overføre filmen til en datamaskin med dvd-brenner, så må du sende det over internett på et vis, tror jeg. Kan ikke komme på en god løsning i farta. MSN er et alternativ.

Men... Personlig ville jeg bare ha kjøpt en dvd-brenner.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...