Gå til innhold

Hvordan får håret tykkere?


Gjest Snøball

Anbefalte innlegg

Gjest Snøball

Bruker dere en spesiel produkt el noe får å få håret tykkkere? Jeg farger håret og det ødelegger det så mye, men greier ikke å slutte med farginga. Hva kan jeg gjøre for å få håret fyldigere? Fra roten av. Har også brukt forskjellige "kjerring-råd", men gir alltid opp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

den nye skummen fra define har hjulpet meg iallefall...

Jeg har også brukt skummet fra define. Håret blir tykkere,men også ganske seigt syns jeg. Eller så kan du prøve texturizer fra sebastian,eller en saltvannsspray. Men da må håret fønes for at det ikke skal bli seigt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snøball

Det nye skummet fra Define er supert for å få tykkere hår.

:-)

hihi. Nå er det tre stk. som har anbefalt det skummet. Tror jeg må ut å kjøpe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest snøball

Define Hair Thickening Foam heter det. :-)

Det er den de reklamerer på tv? syns det så veldig "tror ikke på det før jeg prøver det", men skal kjøpe det og se om dere har rett ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Matstisstass

den nye skummen fra define har hjulpet meg iallefall...

Men hvordan få håret tykkere på or´ntli liksom? ikke bare få det til å se tykkere ut.

B-vitaminer? sjampo som ikke floker og river av alt håret?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snøball

Men hvordan få håret tykkere på or´ntli liksom? ikke bare få det til å se tykkere ut.

B-vitaminer? sjampo som ikke floker og river av alt håret?

Det var egentlig det jeg også spurte om, men fikk bare svar om skum. Jeg har prøvd b-vitaminer, men kom ikke så langt til å kunne vurdere om det hjalp eller ikke, fordi jeg fikk så utrolig mange kviser i ansiktet, store kviser, så jeg droppa hele prosjektet. Har prøvd kjerring-råd, som te, og olje + egg i håret og slikt. Det hjelper litt..vet ikke om noe annet man kan prøve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Der skoen trykker

Det var egentlig det jeg også spurte om, men fikk bare svar om skum. Jeg har prøvd b-vitaminer, men kom ikke så langt til å kunne vurdere om det hjalp eller ikke, fordi jeg fikk så utrolig mange kviser i ansiktet, store kviser, så jeg droppa hele prosjektet. Har prøvd kjerring-råd, som te, og olje + egg i håret og slikt. Det hjelper litt..vet ikke om noe annet man kan prøve.

Noe annet man kan prøve? Slutte med farginga som ødelegger håret. Herregud...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Matstisstass

Noe annet man kan prøve? Slutte med farginga som ødelegger håret. Herregud...

Slutte med farginga og gå grå og fæl som ei gammel kjerring? nei takk!

Men det som jeg tror kan hjelpe er mandelolje, gjør visstnok håret glatt og lettmedgjørlig. Pakistanere bruker mye mandelolje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest snøball

Slutte med farginga og gå grå og fæl som ei gammel kjerring? nei takk!

Men det som jeg tror kan hjelpe er mandelolje, gjør visstnok håret glatt og lettmedgjørlig. Pakistanere bruker mye mandelolje.

Mandelolje ja, det kan jeg prøve. Har prøvd olivenolje, men har ikke brukt det så lenge enda, så jeg vet ikke om det funker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Matstisstass

Mandelolje ja, det kan jeg prøve. Har prøvd olivenolje, men har ikke brukt det så lenge enda, så jeg vet ikke om det funker.

Hvordan bruker du oljen da, blander du litt i sjampoen eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laila21365380916

i noen innvandrerbutikker finnes det forskjellige håroljer,men ellers har vel det med gener og gjøre.Jeg er gammel nå,men har enda tykkt hår,og det hadde min mor også,og også min ene datter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snøball

Hvordan bruker du oljen da, blander du litt i sjampoen eller?

Nei, bruker det som kur. Har oljen i hårrøttene! (ikke selve håret altså), og lar det være i ca tre timer, også vasker jeg det ut. Det skal visst bedre røttene, slik at håret blir tykkere, for det er egentlig ikke no vits i å ha noe i håret, man får ikke tykt hår av det. Det er røttene man skal gjøre no med. Ei venninne av meg har visst fått mye tykkere hår, etter å ha mistet mye hår pga en el anne form for bakteriesykdom.

Dette kan du gjøre en gang i uken, el annen hver uke.

Har også hørt at øl er bra for glansen i håret, men det har jeg ikke prøvd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Matstisstass

Nei, bruker det som kur. Har oljen i hårrøttene! (ikke selve håret altså), og lar det være i ca tre timer, også vasker jeg det ut. Det skal visst bedre røttene, slik at håret blir tykkere, for det er egentlig ikke no vits i å ha noe i håret, man får ikke tykt hår av det. Det er røttene man skal gjøre no med. Ei venninne av meg har visst fått mye tykkere hår, etter å ha mistet mye hår pga en el anne form for bakteriesykdom.

Dette kan du gjøre en gang i uken, el annen hver uke.

Har også hørt at øl er bra for glansen i håret, men det har jeg ikke prøvd.

Vasker du det ut med sjampo da etter de tre timene har gått?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også brukt skummet fra define. Håret blir tykkere,men også ganske seigt syns jeg. Eller så kan du prøve texturizer fra sebastian,eller en saltvannsspray. Men da må håret fønes for at det ikke skal bli seigt.

Er helt enig i at håret ble seigt. Jeg har tynt hår, og ante nå muligheten til å få litt tykkere hår. Men nei, flasken står full hos meg, for etter 2 ganger så orket jeg ikke gå med håret slik. Kjentes fett ut og ble tungt. Vil ha mirakelkur...... *drømme, drømme...........*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...