Gå til innhold

Bokanbefaling

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest kaffedama

Jeg har ikke lest den. men hørt og lest mye om den. Den skal være veldig god, ja. Handler om schizofreni - og hvordan hun taklet det, gjorde det ikke?

Den handler litt om flere ting synes jeg, men ut i fra hennes synspunkter på egen lidelse, forklaringer, syn på prosesser, helsevesenet, hva som funket for henne, håp og det å ikke bli en "diagnose"... ut i fra min tolkning da.. av boken.

Det er egentlig mange tema flettet i hverandre, utrolig levende og godt skrevet.

Kort sagt veien frem, og refleksjoner rundt den.

Var flott lesing!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/244281-bokanbefaling/#findComment-1899296
Del på andre sider

Gjest kaffedama

En fascinerende bok, men var hun egentlig shizofren og ikke "bare" psykotisk?

Uansett, jeg har lest boken og syns den var givende.

Jeg vet ikke, uansett er den utrolig.

Kommer til å lese den igjen og igjen tror jeg. Var midt i blinken for meg akkurat nå ihvertfall.

Er så enig i så mye av det hun sier, om symptomer som har tolkninger, om helsevesenet, om håp og tro, kan kjenne meg igjen i mye selv om ting ikke er likt, viser seg likt og evt kommer like sterkt til syne.

Fantastisk bra bok. :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/244281-bokanbefaling/#findComment-1910904
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...