Gå til innhold

Mye utflod

Gjest lilletrille i dag

Anbefalte innlegg

Gjest lilletrille i dag
Skrevet

Har prøvd vivag sine tabletter, men de har ikke hjulpet. ellers bruker jeg vivag sin underlivssåpe, men den hjelper heller ikke. har prøvd å bare vaske med vann, men det samme skjer. fikk en gang noen tabletter av legen min, men har ikke brukt de, for da jeg så bivikninger som bla. sopp, ville jeg ikke bruke de. hva annet kan man prøve, er så lei av å måtte skifte truse to ganger om dagen og truseinnlegg er egentlig ikke lurt å bruke fordi de ikke puster..

dr.greve funker heller ikke.

Gjest lett besoppet
Skrevet

Min egen erfaring er at våt bomull puster elendig den også, så dersom jeg bare skifter truseinnleggene ofte nok så har faktisk underlivet mitt det bedre enn å gå rundt og kveles i våt bomull.

Hva fikk du piller av legen for, ble det påvist noen form for infeksjon? Noen andre symptomer enn bare mye utflod?

Skrevet

Jeg bruker bare Aco tvål intim (hvit flaske med rosa topp) som fås på apoteket.

Prøv med ulike typer truseinnlegg og se om du finner et du tåler. Rundt eggløsning (mye utflod) bruker jeg gjerne Libresse, synes de har mykere og bedre overflate enn Always som er mer plastaktig.

Gjest snøball
Skrevet
  lett besoppet skrev (På 3.9.2006 den 12.17):

Min egen erfaring er at våt bomull puster elendig den også, så dersom jeg bare skifter truseinnleggene ofte nok så har faktisk underlivet mitt det bedre enn å gå rundt og kveles i våt bomull.

Hva fikk du piller av legen for, ble det påvist noen form for infeksjon? Noen andre symptomer enn bare mye utflod?

Ja, du har rett i det, men uansett skulle ønske jeg slapp det. Det er ikke gøy å ta av trusa med en truseinnlegg når jeg vil ligge med kjæresten min. Lite romantisk ;)

Fikk piller for bakterier i underlivet, men hun undersøkte meg ikke. (dette var for noen år siden altså) Jeg sa bare at jeg hadde mye utflod og litt "fisklukt", men denne lukta har jeg ikke lenger, det er bare utfloden som er igjen. Den lukter ingenting, men er seig og gulaktig.

Gjest snøball
Skrevet
  Lillemus skrev (På 3.9.2006 den 13.11):

Prøv med ulike typer truseinnlegg og se om du finner et du tåler. Rundt eggløsning (mye utflod) bruker jeg gjerne Libresse, synes de har mykere og bedre overflate enn Always som er mer plastaktig.

Ja, har sett den på apoteket. Kan kjøpe den nå, er alikevel tom på vivag.

Skrevet
  snøball skrev (På 3.9.2006 den 13.57):

Ja, du har rett i det, men uansett skulle ønske jeg slapp det. Det er ikke gøy å ta av trusa med en truseinnlegg når jeg vil ligge med kjæresten min. Lite romantisk ;)

Fikk piller for bakterier i underlivet, men hun undersøkte meg ikke. (dette var for noen år siden altså) Jeg sa bare at jeg hadde mye utflod og litt "fisklukt", men denne lukta har jeg ikke lenger, det er bare utfloden som er igjen. Den lukter ingenting, men er seig og gulaktig.

Tja, jeg har alltid litt utflod og har alltid måttet bruke truseinnlegg, siden puberteten - det ordner seg det også. :)

Gjest lett besoppet
Skrevet
  snøball skrev (På 3.9.2006 den 13.57):

Omtrent som min egentlig.

Jeg burde hatt en tur til lege for å få tatt prøver etc.

Gjorde det en gang før og fikk da diagnosen bakteriell vaginose - men dette føles anderledes.

Skrevet

prøv med lactointim, en såpe for underlivet. jeg synes den er bra...

Skrevet
  Lillemus skrev (På 3.9.2006 den 13.11):

Jeg syns Always sin føles mye tørrere enn Libresse. Må bruke innlegg hele dagen nå for tiden.

Skrevet
  cecily skrev (På 3.9.2006 den 18.32):

Jeg syns Always sin føles mye tørrere enn Libresse. Må bruke innlegg hele dagen nå for tiden.

Jeg synes always har så plastaktige bind og truseinnlegg så jeg holder meg til Libresse som har en mer bomullsaktig overflate - etter min mening da. :o)

Nå bruker jeg uhyre sjeldent bind, stort sett kun tamponger og truseinnlegg, gjerne de store 2i1 fra Libresse når tampongperioden er over, ellers bruker jeg alltid truseinnlegg i tillegg til tampongen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...