Gå til innhold

kombinere slankemiddel..

Anbefalte innlegg

hei!

jeg lurer på hvor farlig det er å kombinere reductil (15 mg) og relative store mengder koffein, dvs koffein tabletter og ikke kaffe. eller feks effedrin, for å gå raskere ned i vekt..?

har skjønt at både reductil og effedrin, koffein adrenalin, osv, øker puls og blodtrykk, tempertur i kroppen og søvnløshet.

vennlig hilsen ei som lurer

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/244336-kombinere-slankemiddel/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde holdt meg unna efedrin. Ikke bra å ta, det er til medisinsk bruk, ikke slanking.

Jeg syntes du skal være glad du får Reducil. Jeg får det ikke av legen min selv om jeg er 170 høy og veier 80 kg... Hun sier jeg ikke er overvektig nok...

Men jeg har jo en BMI på 27,7!!

Syntes dette er håpløst da jeg vet at Reducil har hjulpet feks min mor med vektreduksjon.

Uansett, lykke til!

Jeg hadde holdt meg unna efedrin. Ikke bra å ta, det er til medisinsk bruk, ikke slanking.

Jeg syntes du skal være glad du får Reducil. Jeg får det ikke av legen min selv om jeg er 170 høy og veier 80 kg... Hun sier jeg ikke er overvektig nok...

Men jeg har jo en BMI på 27,7!!

Syntes dette er håpløst da jeg vet at Reducil har hjulpet feks min mor med vektreduksjon.

Uansett, lykke til!

En bmi på 27,7 er ikke akkurat kjempeovervekt da! Du er bare frodig du. :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...