Gjest usikker på dette Skrevet 4. september 2006 Skrevet 4. september 2006 Jeg har fått innvilget attføring, men lurer på et par ting. Jeg går på skole allerede, hva menes med dokumentasjon på at jeg går på skolen? Må jeg ringe skolen og få en dokumentasjon? Studieavgiften min er delt inn i semesteravgift og kopipenger, skal jeg bare føre opp semesteravgiftsummen eller begge? Ang. skolebøker, skal jeg sende inn kvittering på hver enkelt bok, eller kommer det en sum utbetalt automatisk? Barnepass, fant ikke sfo bare barnehage eller privat dagmamma. Hvor krysser jeg her? Og sender jeg inn for barnepass hver md? Håper noen kan hjelpe meg. ) 0 Siter
MissAnonym1365381081 Skrevet 22. mai 2007 Skrevet 22. mai 2007 Jeg har fått innvilget attføring, men lurer på et par ting. Jeg går på skole allerede, hva menes med dokumentasjon på at jeg går på skolen? Må jeg ringe skolen og få en dokumentasjon? JA Studieavgiften min er delt inn i semesteravgift og kopipenger, skal jeg bare føre opp semesteravgiftsummen eller begge? BEGGE Ang. skolebøker, skal jeg sende inn kvittering på hver enkelt bok, eller kommer det en sum utbetalt automatisk? BELØPET ER VEL SJABLONGMESSIG -BARE FØR OPP AT DU SØKER OM STØNAD SÅ FÅR DU ET FAST BESTEMT BELØP Barnepass, fant ikke sfo bare barnehage eller privat dagmamma. Hvor krysser jeg her? Og sender jeg inn for barnepass hver md? KRYSS AV PÅ STØNADSSKJEMAET FOR PRIVAT DAGMAMMA -OG SPESIFISER NÆRMERE HVEM SOM PASSER BARNET PÅ LINJENE UNDER 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.