Gå til innhold

lurer.....


lonelygirl

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jorunn Sundgot-Borgen, Doktor Scient

KJære lonelygirl

Jeg husker ikke helt hva du har beskrevet tidligere, men det er litt avhengig av din vekt, forhold til kropp, kroppsbilde osv. Det kan også være en variant av anorexi , men jeg vet for lite om deg til at jeg kan si noe sikkert om det. Håper du på sikt for den hjelp du trenger slik at du kan tørre å beholde noe av maten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KJære lonelygirl

Jeg husker ikke helt hva du har beskrevet tidligere, men det er litt avhengig av din vekt, forhold til kropp, kroppsbilde osv. Det kan også være en variant av anorexi , men jeg vet for lite om deg til at jeg kan si noe sikkert om det. Håper du på sikt for den hjelp du trenger slik at du kan tørre å beholde noe av maten!

Tusen takk for svar!!! :0))

Når det gjelder meg og min vekt, er jeg absolutt ikke undervektig i det hele tatt.

Dette med diagnosene er svært vanskelige...det går sånn i surr..

men, men...

takk uansett!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...