thinkerbell Skrevet 4. september 2006 Skrevet 4. september 2006 hva har hun gjort nå? jeg kjeder meg.. 0 Siter
Gjest skal Skrevet 4. september 2006 Skrevet 4. september 2006 hva har hun gjort nå? jeg kjeder meg.. Endelig noen å leke med! Alle skal på denne tiden! *fnyser* 0 Siter
thinkerbell Skrevet 4. september 2006 Skrevet 4. september 2006 Endelig noen å leke med! Alle skal på denne tiden! *fnyser* jeg må legge meg jeg. jeg tror jeg begynner å bli gammel ..*sukke tungt* 0 Siter
Gjest skal Skrevet 4. september 2006 Skrevet 4. september 2006 jeg må legge meg jeg. jeg tror jeg begynner å bli gammel ..*sukke tungt* *sjokkert&furtende* 0 Siter
frosken Skrevet 4. september 2006 Forfatter Skrevet 4. september 2006 hva har hun gjort nå? jeg kjeder meg.. Du sto ikke opp her om dagen:-( *furter* 0 Siter
thinkerbell Skrevet 4. september 2006 Skrevet 4. september 2006 *sjokkert&furtende* lover dypt og hellig å komme sterkere tilbaks! *tasser inn i sengen med ullpledd og nattkjole* 0 Siter
thinkerbell Skrevet 4. september 2006 Skrevet 4. september 2006 Du sto ikke opp her om dagen:-( *furter* jeg vet! jeg ble helt sjokkert selv.. jeg tror grunnen er at jeg har snudd døgnrytmen så mye at den nå er blitt normal igjen? *grøsser* 0 Siter
frosken Skrevet 4. september 2006 Forfatter Skrevet 4. september 2006 Endelig noen å leke med! Alle skal på denne tiden! *fnyser* Hvorfor er alle andre så pinglete ? De driver jo og legger seg om kvelden? Lærte de ingenting som barn (som f.eks. Du skal ikke sova bort sumarnatta)? 0 Siter
frosken Skrevet 4. september 2006 Forfatter Skrevet 4. september 2006 jeg vet! jeg ble helt sjokkert selv.. jeg tror grunnen er at jeg har snudd døgnrytmen så mye at den nå er blitt normal igjen? *grøsser* Jeg var redd du hadde emigrert til appelsinland allerede! Noen nye planer? 0 Siter
frosken Skrevet 4. september 2006 Forfatter Skrevet 4. september 2006 lover dypt og hellig å komme sterkere tilbaks! *tasser inn i sengen med ullpledd og nattkjole* Pingle! 0 Siter
Gjest skal Skrevet 4. september 2006 Skrevet 4. september 2006 Hvorfor er alle andre så pinglete ? De driver jo og legger seg om kvelden? Lærte de ingenting som barn (som f.eks. Du skal ikke sova bort sumarnatta)? Sjokkerende er det! Kordan kan man vandra isaman ute når alle legger seg?? Falt appelsinene i smak? 0 Siter
Gjest skal Skrevet 4. september 2006 Skrevet 4. september 2006 jamen for faen dah! Gamlebella gamelbella. *rekker tunge* 0 Siter
thinkerbell Skrevet 4. september 2006 Skrevet 4. september 2006 Jeg var redd du hadde emigrert til appelsinland allerede! Noen nye planer? nei, jeg er forelsket i uk og barcelona, det er bare sånn det er blitt.. jakten intensiveres utover hausten. 0 Siter
thinkerbell Skrevet 4. september 2006 Skrevet 4. september 2006 Gamlebella gamelbella. *rekker tunge* okei, jeg gir meg. jeg sitter her EN sigarett og et halvt glass rødvin til. 0 Siter
Gjest skal Skrevet 4. september 2006 Skrevet 4. september 2006 okei, jeg gir meg. jeg sitter her EN sigarett og et halvt glass rødvin til. *gliser* Barcelona høres jo herlig ut! Har bestillt hotel til oktober idag - Paris!! 0 Siter
thinkerbell Skrevet 4. september 2006 Skrevet 4. september 2006 *gliser* Barcelona høres jo herlig ut! Har bestillt hotel til oktober idag - Paris!! ååh! så deilig! det er en helt vidunderlig by! misunnelig!! 0 Siter
Gjest skal Skrevet 4. september 2006 Skrevet 4. september 2006 ååh! så deilig! det er en helt vidunderlig by! misunnelig!! Har aldri vært der, men gleder meg noe usannsynlig. Ikke sladre til norske staten bare, få nok egentlug ikke lov.. 0 Siter
Gjest skal Skrevet 4. september 2006 Skrevet 4. september 2006 ååh! så deilig! det er en helt vidunderlig by! misunnelig!! Sovnet frosken tror du..? *hvisker* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.