ostepop1365380989 Skrevet 5. september 2006 Skrevet 5. september 2006 Ja, kaka ble en stor suksess! Den var nydelig. Takk for at du delte oppskrifta med oss. Ha en fin dag! 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 6. september 2006 Skrevet 6. september 2006 *puster letta ut* Så bra! *Eplekake i ovnen*. Håper den er like god som den er kjapt gjort å lage. Jeg hadde to epler i.. Er det lite eller mye? Har aldri laget eplekake før. 0 Siter
flisa Skrevet 6. september 2006 Skrevet 6. september 2006 *Eplekake i ovnen*. Håper den er like god som den er kjapt gjort å lage. Jeg hadde to epler i.. Er det lite eller mye? Har aldri laget eplekake før. vet ikke - hører på dere jeg - har bare spist den jeg - hele mitt liv 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 6. september 2006 Skrevet 6. september 2006 vet ikke - hører på dere jeg - har bare spist den jeg - hele mitt liv Kaka ble veldig god. 40 minutter stemte perfekt med min komfyr. Neste gang skal jeg ha 3-4 epler i, for jeg liker mye eple i eplekake Dette er vel en av de enkleste og kjappeste kakene jeg har laget. Er jo så fint med en rykende varm kake når man får kort varsel før det kommer gjester. 0 Siter
flisa Skrevet 7. september 2006 Skrevet 7. september 2006 Kaka ble veldig god. 40 minutter stemte perfekt med min komfyr. Neste gang skal jeg ha 3-4 epler i, for jeg liker mye eple i eplekake Dette er vel en av de enkleste og kjappeste kakene jeg har laget. Er jo så fint med en rykende varm kake når man får kort varsel før det kommer gjester. Du verden - ja, da er det vel snart så jeg får prøve den ut selv også? hehe 0 Siter
serendipity Skrevet 8. september 2006 Skrevet 8. september 2006 Du verden - ja, da er det vel snart så jeg får prøve den ut selv også? hehe Hvor er opskriften ???? *vann i munnen* 0 Siter
flisa Skrevet 8. september 2006 Skrevet 8. september 2006 Hvor er opskriften ???? *vann i munnen* Finner ikke igjen tråden jeg (dårlig til å søke) men den lå på Åpent. 0 Siter
Dorthe Skrevet 8. september 2006 Skrevet 8. september 2006 Hvor er opskriften ???? *vann i munnen* Jeg kopierte den ) 3 egg og 3 del sukker - vispes sikt i 4 del hvetemel og 3 ts bakepulver. Til slutt har du i 75 gr smeltet margarin og 1 dl melk Ha oppi rund smurt form med epler i biter som du stikker nedi og strø på kanel og perlsukker. Stekes i 180 grader i ca 40 minutter. Den er gøøøørgod med krem til, is til eller vaniljesaus eller bare som den er 0 Siter
flisa Skrevet 8. september 2006 Skrevet 8. september 2006 Hvor er opskriften ???? *vann i munnen* og der jeg har skrevet del skal det selvsagt stå DL 0 Siter
flisa Skrevet 8. september 2006 Skrevet 8. september 2006 Jeg kopierte den ) 3 egg og 3 del sukker - vispes sikt i 4 del hvetemel og 3 ts bakepulver. Til slutt har du i 75 gr smeltet margarin og 1 dl melk Ha oppi rund smurt form med epler i biter som du stikker nedi og strø på kanel og perlsukker. Stekes i 180 grader i ca 40 minutter. Den er gøøøørgod med krem til, is til eller vaniljesaus eller bare som den er Du er god å ha! jeg syns det er vanskelig å søke etter et bestemt innlegg - prøvde å skrive "flisa eplekake" -men neiiiida... 0 Siter
Dorthe Skrevet 8. september 2006 Skrevet 8. september 2006 Du er god å ha! jeg syns det er vanskelig å søke etter et bestemt innlegg - prøvde å skrive "flisa eplekake" -men neiiiida... Jeg har en dolmatmappe på begge maskinene. Har nudelwoken din der også ) Jeg liker matoppskrifter, er glad i mat men er ikke så opptatt av å lage eller bake gitt. 0 Siter
flisa Skrevet 8. september 2006 Skrevet 8. september 2006 Jeg har en dolmatmappe på begge maskinene. Har nudelwoken din der også ) Jeg liker matoppskrifter, er glad i mat men er ikke så opptatt av å lage eller bake gitt. Det blir mest med praten og etinga på meg også 0 Siter
Dorthe Skrevet 8. september 2006 Skrevet 8. september 2006 Det blir mest med praten og etinga på meg også Og de tingene kan vi til gangs ) 0 Siter
flisa Skrevet 8. september 2006 Skrevet 8. september 2006 Og de tingene kan vi til gangs ) Ja - nå tror jeg vi begge satt ved samme stuffing oppi hodet -hehe 0 Siter
Dorthe Skrevet 8. september 2006 Skrevet 8. september 2006 Ja - nå tror jeg vi begge satt ved samme stuffing oppi hodet -hehe Knis ) 0 Siter
serendipity Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Jeg kopierte den ) 3 egg og 3 del sukker - vispes sikt i 4 del hvetemel og 3 ts bakepulver. Til slutt har du i 75 gr smeltet margarin og 1 dl melk Ha oppi rund smurt form med epler i biter som du stikker nedi og strø på kanel og perlsukker. Stekes i 180 grader i ca 40 minutter. Den er gøøøørgod med krem til, is til eller vaniljesaus eller bare som den er Tanx :-))))) Den skal prøves i helgen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.