stavanger75 Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 min engelske kjæreste tok proscar i 18 mnd pga ubehag i prostataområde...foreskrevet av engelsk lege. Nå, 5 år etter er han sengeliggende med store smerter døgnet rundt... legene vet ikke hva de skal gjøre...han har kommet i kontakt med mange andre i samme situasjon som alle har det felles at de har tatt proscar. Leger vil ikke innrømme at dette stoffet er skadelig og de sier at de ikke har bevis på at det er direkte årsak til problemene disse mennene opplever. da vil jeg si at det sitter mange tusen bevis i england, usa, tyskland osv.....!!!!! tIL DERE SOM TAR DET: min kjæreste begynte å få problemer ca 1 mnd etter at han sluttet med dem. Bivirkningene er mange og skremmende og de blir ikke opplyst noen plass. Styr unna!!! han har nå vært syk i 3 ca år, og prøver viser at han har bakterieinfeksjon, undersøkelser sier at prostata er normal, han vet ikke hva han skal tro...angstanfall uten grunn, svimmelhet, fordøyelsesproblemer, og STORE SMERTER!!!!! han går ut av sengen for å spise og gå på do...(hvis han i det hele tatt får gjort noe på do) han kan ikke jobbe, vi kan ikke leve som et normalt par og løsningen er ikke i syne. håper dere klarer dere bedre enn de som vi kjenner til.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/244637-proscarfinasteride-har-%C3%B8delagt-kj%C3%A6resten-min/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.