Gå til innhold

Imamen på nrk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelpes.. progressiv , snakker bra norsk , integrert.

Skal vi liksom bli beroliget av det programmet her. Nekter å håndhilse på en kvinne.Og har ufordragelige holdninger. usj..

sitter her med sjokk og vantro. Hadde seriøst ikke trodd det sto så ille til.

Skrevet

Isj, det gikk jeg glipp av! Hva het programmet, Violsa? Skal prøve å søke det opp og evt se det på nett-tv... Interessant.

Skrevet

Isj, det gikk jeg glipp av! Hva het programmet, Violsa? Skal prøve å søke det opp og evt se det på nett-tv... Interessant.

brennpunkt ihvertfall..

kommer vel i reprise. Men husker ikke helt når

Skrevet

brennpunkt ihvertfall..

kommer vel i reprise. Men husker ikke helt når

Takk!

Gjest Litt lei av alt i kveld
Skrevet

Kjære Violsa.

Kan vi ikke finne på noe annet i kveld. Jeg er litt lei av å erte muslimer. Det finnes jo flere å ta av. Hva med løftebryterne på Løvebakken?

Skrevet

Kjære Violsa.

Kan vi ikke finne på noe annet i kveld. Jeg er litt lei av å erte muslimer. Det finnes jo flere å ta av. Hva med løftebryterne på Løvebakken?

Jaja , hopp over innlegget da.

Morsomt å se en imam prate rett fra leveren.

Og integreringsproblematikken er en av de største utfordringene i det moderne samfunn nå .

: )

men poenget tatt :)

Skrevet

Jeg synes imamen hadde et poeng når han sa at islam med sitt flerkoneri var tingen, for det var jo tydelig at menn trengte flere kvinner her i vesten også. De hadde jo elskerinner på si....hehe, den var god.

Skrevet

Jeg synes imamen hadde et poeng når han sa at islam med sitt flerkoneri var tingen, for det var jo tydelig at menn trengte flere kvinner her i vesten også. De hadde jo elskerinner på si....hehe, den var god.

En primitiv mann låst i en ramme av regler fra middelalderen, beregnet på overtroiske og primitive mennesker med dyp og primitiv kvinneforakt.

Stammekultur blant nomader fra ørkenen.

Det er ikke hvem som helst som setter i gang og studeree for å bli imam heller.

Skrevet

Jepp, og han er av de liberale visstnok..

Jeg kom plutselig nærmere vissheten. Jeg tar ikke feil likevel, ser det ut som :-)

Skrevet

Og da skal du legge merke til at han er en av de som går for å være godt integrert og representerer de mer liberale imamene.....

Skrevet

Kjære Violsa.

Må du spørres først?

Gjest Begynner også å bli lei av dette
Skrevet

Og integreringsproblematikken er en av de største utfordringene i det moderne samfunn nå .

Er virkelig ikke så lett å overse alle dine innlegg. Du er jo egentlig bare opptatt av innvandringspolitikk du, er du ikke?

ylvali1365381015
Skrevet

jøss!

enn at det kan ende så bra!

jeg har ikke sett dokumentaren, det høres provoserende ut, men jeg synes det er fint å se at det er flere enn meg som begynner å bli lei jakten.

og beroligende å se at ikke alle er like nidkjære og fastkjørte dersom de først har startet i et spor. sikkert lurt å ta en liten pause mellom hver muslim-debatt, så kan andre tanker få slippe til også.

imponert over violsa- det er andre låter i pipa enn de sure oppstøtene og alarmen til enkelte andre. tenk at det går an å overveie tilbakemeldinger.

og attpåtil sondere terrenget en smule!

respekt for violsa! ;-), :-).

mvh,

Skrevet

Fikk ikke sett hele, skal gjøre det senere. Det jeg fant mest interessant var faktisk misjoneringen. Burde sikkert skjønt det var sånn, men at det er så organisert og at de bruker så mye penger på det overrasket.

http://www.nrk.no/brennpunkt/

ylvali1365381015
Skrevet

Er virkelig ikke så lett å overse alle dine innlegg. Du er jo egentlig bare opptatt av innvandringspolitikk du, er du ikke?

det er morsk og keinstein det...

Skrevet

so? noen er jo bare opptatt av Reimadresser.

Skrevet

jøss!

enn at det kan ende så bra!

jeg har ikke sett dokumentaren, det høres provoserende ut, men jeg synes det er fint å se at det er flere enn meg som begynner å bli lei jakten.

og beroligende å se at ikke alle er like nidkjære og fastkjørte dersom de først har startet i et spor. sikkert lurt å ta en liten pause mellom hver muslim-debatt, så kan andre tanker få slippe til også.

imponert over violsa- det er andre låter i pipa enn de sure oppstøtene og alarmen til enkelte andre. tenk at det går an å overveie tilbakemeldinger.

og attpåtil sondere terrenget en smule!

respekt for violsa! ;-), :-).

mvh,

Nei. Jeg er veldig innteresert i politikk generelt og samfunnet rundt meg. Selv er jeg ikke på et sted i livet nå hvor barnehager og rentenivå etc betyr så mye for meg eller engasjerer meg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...