Gjest Violsa Skrevet 5. september 2006 Skrevet 5. september 2006 Hjelpes.. progressiv , snakker bra norsk , integrert. Skal vi liksom bli beroliget av det programmet her. Nekter å håndhilse på en kvinne.Og har ufordragelige holdninger. usj.. sitter her med sjokk og vantro. Hadde seriøst ikke trodd det sto så ille til. 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 5. september 2006 Skrevet 5. september 2006 Jepp, og han er av de liberale visstnok.. 0 Siter
org Skrevet 5. september 2006 Skrevet 5. september 2006 Isj, det gikk jeg glipp av! Hva het programmet, Violsa? Skal prøve å søke det opp og evt se det på nett-tv... Interessant. 0 Siter
Gjest Violsa Skrevet 5. september 2006 Skrevet 5. september 2006 Isj, det gikk jeg glipp av! Hva het programmet, Violsa? Skal prøve å søke det opp og evt se det på nett-tv... Interessant. brennpunkt ihvertfall.. kommer vel i reprise. Men husker ikke helt når 0 Siter
org Skrevet 5. september 2006 Skrevet 5. september 2006 brennpunkt ihvertfall.. kommer vel i reprise. Men husker ikke helt når Takk! 0 Siter
Gjest Litt lei av alt i kveld Skrevet 5. september 2006 Skrevet 5. september 2006 Kjære Violsa. Kan vi ikke finne på noe annet i kveld. Jeg er litt lei av å erte muslimer. Det finnes jo flere å ta av. Hva med løftebryterne på Løvebakken? 0 Siter
Gjest Violsa Skrevet 5. september 2006 Skrevet 5. september 2006 Kjære Violsa. Kan vi ikke finne på noe annet i kveld. Jeg er litt lei av å erte muslimer. Det finnes jo flere å ta av. Hva med løftebryterne på Løvebakken? Jaja , hopp over innlegget da. Morsomt å se en imam prate rett fra leveren. Og integreringsproblematikken er en av de største utfordringene i det moderne samfunn nå . : ) men poenget tatt 0 Siter
Gjest rota Skrevet 5. september 2006 Skrevet 5. september 2006 Jeg synes imamen hadde et poeng når han sa at islam med sitt flerkoneri var tingen, for det var jo tydelig at menn trengte flere kvinner her i vesten også. De hadde jo elskerinner på si....hehe, den var god. 0 Siter
keinstein Skrevet 5. september 2006 Skrevet 5. september 2006 Jeg synes imamen hadde et poeng når han sa at islam med sitt flerkoneri var tingen, for det var jo tydelig at menn trengte flere kvinner her i vesten også. De hadde jo elskerinner på si....hehe, den var god. En primitiv mann låst i en ramme av regler fra middelalderen, beregnet på overtroiske og primitive mennesker med dyp og primitiv kvinneforakt. Stammekultur blant nomader fra ørkenen. Det er ikke hvem som helst som setter i gang og studeree for å bli imam heller. 0 Siter
keinstein Skrevet 5. september 2006 Skrevet 5. september 2006 Jepp, og han er av de liberale visstnok.. Jeg kom plutselig nærmere vissheten. Jeg tar ikke feil likevel, ser det ut som :-) 0 Siter
Goliath Skrevet 6. september 2006 Skrevet 6. september 2006 Og da skal du legge merke til at han er en av de som går for å være godt integrert og representerer de mer liberale imamene..... 0 Siter
flisa Skrevet 6. september 2006 Skrevet 6. september 2006 Kjære Violsa. Kan vi ikke finne på noe annet i kveld. Jeg er litt lei av å erte muslimer. Det finnes jo flere å ta av. Hva med løftebryterne på Løvebakken? Må du spørres først? 0 Siter
Gjest Begynner også å bli lei av dette Skrevet 6. september 2006 Skrevet 6. september 2006 Jaja , hopp over innlegget da. Morsomt å se en imam prate rett fra leveren. Og integreringsproblematikken er en av de største utfordringene i det moderne samfunn nå . : ) men poenget tatt Er virkelig ikke så lett å overse alle dine innlegg. Du er jo egentlig bare opptatt av innvandringspolitikk du, er du ikke? 0 Siter
ylvali1365381015 Skrevet 6. september 2006 Skrevet 6. september 2006 Jaja , hopp over innlegget da. Morsomt å se en imam prate rett fra leveren. Og integreringsproblematikken er en av de største utfordringene i det moderne samfunn nå . : ) men poenget tatt jøss! enn at det kan ende så bra! jeg har ikke sett dokumentaren, det høres provoserende ut, men jeg synes det er fint å se at det er flere enn meg som begynner å bli lei jakten. og beroligende å se at ikke alle er like nidkjære og fastkjørte dersom de først har startet i et spor. sikkert lurt å ta en liten pause mellom hver muslim-debatt, så kan andre tanker få slippe til også. imponert over violsa- det er andre låter i pipa enn de sure oppstøtene og alarmen til enkelte andre. tenk at det går an å overveie tilbakemeldinger. og attpåtil sondere terrenget en smule! respekt for violsa! ;-), :-). mvh, 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 6. september 2006 Skrevet 6. september 2006 Fikk ikke sett hele, skal gjøre det senere. Det jeg fant mest interessant var faktisk misjoneringen. Burde sikkert skjønt det var sånn, men at det er så organisert og at de bruker så mye penger på det overrasket. http://www.nrk.no/brennpunkt/ 0 Siter
ylvali1365381015 Skrevet 6. september 2006 Skrevet 6. september 2006 Er virkelig ikke så lett å overse alle dine innlegg. Du er jo egentlig bare opptatt av innvandringspolitikk du, er du ikke? det er morsk og keinstein det... 0 Siter
flisa Skrevet 6. september 2006 Skrevet 6. september 2006 Fikk ikke sett hele, skal gjøre det senere. Det jeg fant mest interessant var faktisk misjoneringen. Burde sikkert skjønt det var sånn, men at det er så organisert og at de bruker så mye penger på det overrasket. http://www.nrk.no/brennpunkt/ må se det innslaget skjønner jeg.... http://www1.nrk.no/nett-tv/klipp/186768 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 6. september 2006 Skrevet 6. september 2006 må se det innslaget skjønner jeg.... http://www1.nrk.no/nett-tv/klipp/186768 Ja! Håper på en oppfølger vedr. misjonsarbeidet, pengebruk, hvor pengene kommer fra og nettverket. 0 Siter
flisa Skrevet 6. september 2006 Skrevet 6. september 2006 Er virkelig ikke så lett å overse alle dine innlegg. Du er jo egentlig bare opptatt av innvandringspolitikk du, er du ikke? so? noen er jo bare opptatt av Reimadresser. 0 Siter
Gjest Violsa Skrevet 6. september 2006 Skrevet 6. september 2006 jøss! enn at det kan ende så bra! jeg har ikke sett dokumentaren, det høres provoserende ut, men jeg synes det er fint å se at det er flere enn meg som begynner å bli lei jakten. og beroligende å se at ikke alle er like nidkjære og fastkjørte dersom de først har startet i et spor. sikkert lurt å ta en liten pause mellom hver muslim-debatt, så kan andre tanker få slippe til også. imponert over violsa- det er andre låter i pipa enn de sure oppstøtene og alarmen til enkelte andre. tenk at det går an å overveie tilbakemeldinger. og attpåtil sondere terrenget en smule! respekt for violsa! ;-), :-). mvh, Nei. Jeg er veldig innteresert i politikk generelt og samfunnet rundt meg. Selv er jeg ikke på et sted i livet nå hvor barnehager og rentenivå etc betyr så mye for meg eller engasjerer meg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.