Gå til innhold

Imamen på nrk

Anbefalte innlegg

Skrevet

jøss!

enn at det kan ende så bra!

jeg har ikke sett dokumentaren, det høres provoserende ut, men jeg synes det er fint å se at det er flere enn meg som begynner å bli lei jakten.

og beroligende å se at ikke alle er like nidkjære og fastkjørte dersom de først har startet i et spor. sikkert lurt å ta en liten pause mellom hver muslim-debatt, så kan andre tanker få slippe til også.

imponert over violsa- det er andre låter i pipa enn de sure oppstøtene og alarmen til enkelte andre. tenk at det går an å overveie tilbakemeldinger.

og attpåtil sondere terrenget en smule!

respekt for violsa! ;-), :-).

mvh,

Men hva i all verden er bra med en imam som støtter et styre som steiner folk? Det er ikke så altfor interessant at han er for integrering her til lands - selv om det bare skulle mangle - så lenge han støtter slik ondskap.

"......................................."

Skrevet

Er virkelig ikke så lett å overse alle dine innlegg. Du er jo egentlig bare opptatt av innvandringspolitikk du, er du ikke?

Violsa er vel mer opptatt av ondskapen som styrer islamsk kultur. Det er det som er problemet - ikke selve innvandringen/asylpolitikken i seg selv. Selv om resultatet blir at sistnevnte er problemet, selvfølgelig.

"........................................."

Skrevet

Violsa er vel mer opptatt av ondskapen som styrer islamsk kultur. Det er det som er problemet - ikke selve innvandringen/asylpolitikken i seg selv. Selv om resultatet blir at sistnevnte er problemet, selvfølgelig.

jeg tror jeg må skrive flere innlegg om klesmat og hva jeg skal lage til middag. Det er jo mye mere spennende.

Skrevet

jeg tror jeg må skrive flere innlegg om klesmat og hva jeg skal lage til middag. Det er jo mye mere spennende.

Ja, ikke sant? :-)

Og så må du for all del ikke antyde åpenbare ting som at islam iserte kulturer er grunnleggende voldelige, etc. Det er ikke PK :-)

"........................................"

Gjest Little big Sister
Skrevet

Gotcha!

Har sjekket innleggene fra Violsa i denne linken.

Nei, hun påstår ikke at muslimene har 'en grunnleggende ondslapsfull kultur'. Det er det ditt innlegg som sier. Ja, svake hetser svake, slik er det.

Kjentes det godt?

Skrevet

Gotcha!

Nei, hun påstår ikke at muslimene har 'en grunnleggende ondslapsfull kultur'. Det er det ditt innlegg som sier. Ja, svake hetser svake, slik er det.

Kjentes det godt?

Er du dum? Jeg hetser da ikke Violsa? Islamittisk kultur ER en ond kultur, og skal overhodet ikke respekteres/aksepteres. (Legg merke til at jeg sier "islamittisk kultur", ikke islam.)

Så, for å sitere deg: Kjennes det godt å misforstå og bomme så radikalt som du gjorde nå? :-)

Skrevet

Gotcha!

Kjentes det godt?

Jeg er ikke svak.

Gjest dritleijente
Skrevet

"jenter over 13 år som ikke bruker slør er mennesker de og......og fortjener respekt... men de er ikke en god muslim"

ikke rart nyankomne unge menn fra muslimske land gliser og glor og nesten sikler når de ser jenter på gata. De tror vel de er kommet til sex-mekka.

Vi fortjener det jo, vi bruker jo ikke slør.

Yuck.

Jeg var den politisk korrekte anti-rasisten før jeg flyttet inn til byen...

Nå får de bare kalle oss rasist som mye de vil, Ta et hint da når omtrent alle unge kvinner i by ikke hæler utlendingene som glor og gliser og maser.

Det er faktisk en grunn når du merker det hver dag.

Og vi som er så redde for å si nei og såre noen... Må lære å bli beintøff og frekk, eneste måten å bli kvitt dem på. Så får de rope du hater alle utlendinger du, er du redd utlendinger, hore, fordi en vil hjem enten alene eller bare ved venninnene sine. Drittlei at de ikke tar et hint!

Kan de ikke sendes på et sosialiseringskurs tilpasset vestlig kultur og væremåte, og ikke bare norskkurs?

Men hjelper vel ikke når vi ikke går med slør, vi fortjener det nå.

De er jo i sex mekka og alt er damens feil som viser håret.

??

ylvali1365381015
Skrevet

"jenter over 13 år som ikke bruker slør er mennesker de og......og fortjener respekt... men de er ikke en god muslim"

ikke rart nyankomne unge menn fra muslimske land gliser og glor og nesten sikler når de ser jenter på gata. De tror vel de er kommet til sex-mekka.

Vi fortjener det jo, vi bruker jo ikke slør.

Yuck.

Jeg var den politisk korrekte anti-rasisten før jeg flyttet inn til byen...

Nå får de bare kalle oss rasist som mye de vil, Ta et hint da når omtrent alle unge kvinner i by ikke hæler utlendingene som glor og gliser og maser.

Det er faktisk en grunn når du merker det hver dag.

Og vi som er så redde for å si nei og såre noen... Må lære å bli beintøff og frekk, eneste måten å bli kvitt dem på. Så får de rope du hater alle utlendinger du, er du redd utlendinger, hore, fordi en vil hjem enten alene eller bare ved venninnene sine. Drittlei at de ikke tar et hint!

Kan de ikke sendes på et sosialiseringskurs tilpasset vestlig kultur og væremåte, og ikke bare norskkurs?

Men hjelper vel ikke når vi ikke går med slør, vi fortjener det nå.

De er jo i sex mekka og alt er damens feil som viser håret.

??

du skal ikke lenger enn til frankrike før du merker forskjellern, tro du meg.

kultursjokk! og det i den såkalt vestlige verden.

men ubehagelig var det like fullt.

Gjest dritleijente
Skrevet

ja, kanskje jeg burde sagt norsk, eller skandinavisk.

Skrevet

Men det kan ikke helt sammenliknes. I frankrike er ikke sex og kropp tabu. Forskjellen der er vel mer hvordan menn "sjekker", og at de opptrer på en måte som for norske kvinner vil oppfattes som sleske degos? Jeg har kjent franskmenn (fra sør-frankrike, til og med) som både har bodd i norge og vært på besøk. Kulturkræsjene der kan selvsagt ikke sammenliknes med afganistan/norge.

Skrevet

Jeg er ikke svak.

Og - har jeg hetset deg her, som "turbohjernen" over påstår?

".........................................."

Skrevet

Og - har jeg hetset deg her, som "turbohjernen" over påstår?

".........................................."

hehe , jeg oppfattet det ikke sånn.

Men så begynte jeg å lure litt på om det var en finurlig måte å fornærme meg på som jeg ikke var smart nok til å forstå . . Siden en annen antyder at du hetset litt.

Uansett ville jeg kke brydd meg uansett. Det er på et nettsted.Hva folk tror og mener ,er uenig eller ikke uenig spiller vel ingen rolle.Man skriver jo deretter også med at man faktisk er anonym. i teorien ihvertfall

Skrevet

hehe , jeg oppfattet det ikke sånn.

Men så begynte jeg å lure litt på om det var en finurlig måte å fornærme meg på som jeg ikke var smart nok til å forstå . . Siden en annen antyder at du hetset litt.

Uansett ville jeg kke brydd meg uansett. Det er på et nettsted.Hva folk tror og mener ,er uenig eller ikke uenig spiller vel ingen rolle.Man skriver jo deretter også med at man faktisk er anonym. i teorien ihvertfall

Nei, for all del. Ingen "finurlige" forsøk på å fornærme deg. Hvorfor skulle jeg det? :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...