Gå til innhold

hva skal/kan eg gjøre


karry

Anbefalte innlegg

hei eg er ei jente på 24 år er samboer og mor til ei jente på 10 mnd.

jeg bor i nybygger hus,har alt jeg trenger og mer.

problemet er at jeg ødelegger forholdet grunner sjalusi.

vi har vært sammen i snart 3 år,det er det første seriøse forholdet jeg har hatt.og han er den første eg har vært glad i.

jeg er fryktelig sjalu.

jeg tåler ikke at han snakker med andre damer på jobb.

kommer han hjem og forteller om en hun,da spør eg om alder,er hun fin osv.og jeg blir gal vist hun er ung.

jeg klarer heller nesten ikke se på film,dukker det opp en flott dame så blir eg sur og stiller masse spørsmål og det utarter seg til en krangel.og det er en eksplkosjomskrangel det ja.

jeg klarer ikke kjøpe vanlige ukeblader engang for det er fine damer der.

ser eg ei flott dame er hele dagen min ødelagt.jeg går hele dagen og tenker på dette,og jeg blir dårlig,jeg kjenner at jeg koker innvendig,og blir helt gal.

jeg tåler ikke at typen har egne meninger enn meg.

problemet nå er big brother,jeg innbiller meg at typen er forelska i anette,han har sagt hu er fin.jeg årøver å si negative ting om henne hele tiden og er rasende for at typen mener noe annet.jeg er sikker på at han er forelska i henne.

dette går meg å nærvene eg blir gal av sjalusi,eg tåler ingenting.snart kan me ikke gjøre noen ting sammen lenger.ka ska eg gjøre?

koffer tåler eg ikke at typen ser på andre damer?

hjelp meg olease.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest kvaaalm

Jøss.. *ikke tro sine egne øyne*

Er det fler som har det sånn?!

Anette ja, jeg og er overbevist om at han er "begeistret" for henne. Hadde det bare vært Anne Mona, da hadde det ikke vært så ille, men hun Anette er bare heslig. Jeg prøver også å si min mening om henne. Æsj, æsj.. *kjenner kvalmen* .. hun er alt jeg ser ned på hos en annen person, men så er hun visst tiltrekkende??!

Når en bestemt artist kommer på skjermen kan jeg bli så kvalm at jeg spyr, fordi han en gang fortalte hvor driiitsexy hun var. (En gang vi kranglet skikkelig, og han sa det på en ekkel måte med en stemme jeg ikke greier å glemme.) Jeg og kan jo se at hun er det, men det gjør meg så vanvittig kvalm at hun "overgår" meg i hans øyne! Han overgår jo alle i mine øyne??!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gressenke

Jøss.. *ikke tro sine egne øyne*

Er det fler som har det sånn?!

Anette ja, jeg og er overbevist om at han er "begeistret" for henne. Hadde det bare vært Anne Mona, da hadde det ikke vært så ille, men hun Anette er bare heslig. Jeg prøver også å si min mening om henne. Æsj, æsj.. *kjenner kvalmen* .. hun er alt jeg ser ned på hos en annen person, men så er hun visst tiltrekkende??!

Når en bestemt artist kommer på skjermen kan jeg bli så kvalm at jeg spyr, fordi han en gang fortalte hvor driiitsexy hun var. (En gang vi kranglet skikkelig, og han sa det på en ekkel måte med en stemme jeg ikke greier å glemme.) Jeg og kan jo se at hun er det, men det gjør meg så vanvittig kvalm at hun "overgår" meg i hans øyne! Han overgår jo alle i mine øyne??!

Himmel og hav for noen mennesker... men det eneste jeg kan komme på nå er at vi alle skal først feie for vår egen dør!

Mener dere dette virkelig alvorlig, så må dere få noe hjelp. Jeg hadde aldri klart å leve med slike mennesker.

Jenter er uforutsigbare og lever på følelsene sine.

Bruk nå fornuften litt da.

Hilsen en som er ufrivillig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kvaaalm

Himmel og hav for noen mennesker... men det eneste jeg kan komme på nå er at vi alle skal først feie for vår egen dør!

Mener dere dette virkelig alvorlig, så må dere få noe hjelp. Jeg hadde aldri klart å leve med slike mennesker.

Jenter er uforutsigbare og lever på følelsene sine.

Bruk nå fornuften litt da.

Hilsen en som er ufrivillig

Jeg ville reagert akkurat som deg for en stund tilbake, liksom "at det går an". Jeg har ikke alltid vært slik, og selvfølgelig bruker man fornuften, men den nye kvalmen ligger under og kveler en. Selvfølgelig vil man gjøre noe med det.

Tror no alikevel at dette _kan_ ramme nesten alle mennesker, selv om noen er ekstreme og alltid har vært slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nils Håvard Dahl, psykiater

Her finnes ingen annen mulighet enn langvarig psykiatrisk behandling.

Dette er en alvorlig, sykelig sjalusi.

Dette er så langt utenfor det en kan kalle normalt at det verken vil gå over av seg selv eller kunne endres med å prate med en bekjent. Her må det profesjonelle inn i bildet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...