santarog Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Hei, Var hos legen sist uke og fikk konstantert høyt blodtrykk. Fikk døgnmonitorering og så jo selv at undertrykket var jevnt over 90-95 og ved noen anledninger 104 - 105 uten at jeg stresset eller var særlig aktiv utover det normale. Hvilepulsen var unormalt høy på natten. Er aktiv i idrett og trener jevnt 17-20 timer uken. Spiser sundt og regelmessig. Belastningen i treningen i % har jeg holdt jevnt de siste årene. Har vært treningsfri den siste uka da jeg har vært plaget med hodepine de siste 16dg. Ikke spesielle symptom på bihulebetennelse men begynner å lure på om det har vært noe der. Slik jeg forstår det er undertrykket det som er farligst eller tar jeg feil? Og kan undertrykket og den økte hvilepulsen ha vært påvirket av en eventuell betennelse i bihulene? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/244706-blodtrykk/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.