Gå til innhold

Alle der som klager over det nye designet


Gjest (Anonymous)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest cyber

Ikkje ferdig ?

Nei, det får vi vone. For den nåverande utgåva er berre aldeles begredeleg.

Om 2 dager er alt det vonde glemt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde det var vanlig å teste ut og ferdigstille web-sider før man gjorde dem tilgjengelig for brukerne jeg.... Ja, ja.. blir det ikke bedre enn dette er det ille så jeg håper det ikke er slutt ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Christian Anker, spesialist i allmennmed

Jeg trodde det var vanlig å teste ut og ferdigstille web-sider før man gjorde dem tilgjengelig for brukerne jeg.... Ja, ja.. blir det ikke bedre enn dette er det ille så jeg håper det ikke er slutt ennå.

Hei Laila og Andor !

Å ferdigstille den nye løsningen uten å stenge tjenesten fører dessverre av tekniske årsaker til at det blir litt utseendemessig kaos her i et par dager.

Det er vanskelig å gjøre slike endringer når tjenesten er i full drift og aktivitetsnivået er såpass høyt som her i DOL.

Designendringen er bare toppen av isfjellet.... Under "panseret" er det skjedd mye - ikke minst for at det skal bli lettere for brukerene å finne fram til relaterte faktaartikler, nyheter etc.

Jeg ber om tålmodighet og tilgivelse for ulemper "byggeperioden" medfører for dere.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest noor@lis

Hei Laila og Andor !

Å ferdigstille den nye løsningen uten å stenge tjenesten fører dessverre av tekniske årsaker til at det blir litt utseendemessig kaos her i et par dager.

Det er vanskelig å gjøre slike endringer når tjenesten er i full drift og aktivitetsnivået er såpass høyt som her i DOL.

Designendringen er bare toppen av isfjellet.... Under "panseret" er det skjedd mye - ikke minst for at det skal bli lettere for brukerene å finne fram til relaterte faktaartikler, nyheter etc.

Jeg ber om tålmodighet og tilgivelse for ulemper "byggeperioden" medfører for dere.

Vennlig hilsen

men å få opp andres forhåndsvisninger bør det bli slutt på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Christian Anker, spesialist i allmennmed

men å få opp andres forhåndsvisninger bør det bli slutt på...

Hei noor@lis !

Kan du utdype dette nærmere?

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest noor@lis

Hei noor@lis !

Kan du utdype dette nærmere?

Vennlig hilsen

når jeg skal svare på innlegg, ligger det andre innlegg der skrevet av andre folk, som flua og warsteiner, på forhåndsvisninga, og det er ikke noe problem for meg å sende dem... se tråden bb igjen, så har jeg fått sendt to innlegg der som ikke er mine...

ble det litt klarere nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei noor@lis !

Kan du utdype dette nærmere?

Vennlig hilsen

Det samme skjedde meg i går, men det ser ut til å være i orden. Jeg sendte et innlegg, og når jeg leste det, så det akkurat ut som i forhåndsvisning. Alle andre så det også. Jeg så nå på det innlegget (det var i går under en Kurt Roger-tråd) men nå var alt i orden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei noor@lis !

Kan du utdype dette nærmere?

Vennlig hilsen

Det har jeg også opplevd 6-7 ganger i går kveld og i dag morges. Altså, når jeg klikker meg inn for å lese et innlegg, så får jeg innimellom opp den ruta man skriver innlegget i, ikke det ferdige innlegget (men innlegget står der altså).

Istedenfor "svar på dette innlegget" er der altså en knapp med "forhåndsvisning"... I går testet jeg hva som skjedde når jeg trykket på den, og da klarte jeg å sende innlegget en gang til, fremdeles med forfatterens nick (såvidt jeg husker var det connie-2000 sitt innlegg, og det ble altså sendt to ganger, en gang fra henne og en gang et kvarter senere fra meg!). Skulle funnet det til deg, men jeg får ikke søk-funksjonen til å virke nå.

Etterpå forsøkte jeg å gå inn på et slikt innlegg igjen og gjøre endringer før jeg trykket send, men det gikk ikke. Heldigvis. Da fikk jeg beskjed om at nicket var passordbeskyttet.

Litt krunglete forklart, du får spørre om du ikke skjønner hva jeg mener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

få håbe at skriften blir bedre. Sidder nu med næsen helt oppe i skærmen og det er bestemt ikke særligt sundt.

Her er alt for lidt plads, må bruge mus i et væk:-(

Har iøvrigt IKKE kunne logge mig ind - nu virker det vist igen HÅBER JEG.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Christian Anker, spesialist i allmennmed

Det har jeg også opplevd 6-7 ganger i går kveld og i dag morges. Altså, når jeg klikker meg inn for å lese et innlegg, så får jeg innimellom opp den ruta man skriver innlegget i, ikke det ferdige innlegget (men innlegget står der altså).

Istedenfor "svar på dette innlegget" er der altså en knapp med "forhåndsvisning"... I går testet jeg hva som skjedde når jeg trykket på den, og da klarte jeg å sende innlegget en gang til, fremdeles med forfatterens nick (såvidt jeg husker var det connie-2000 sitt innlegg, og det ble altså sendt to ganger, en gang fra henne og en gang et kvarter senere fra meg!). Skulle funnet det til deg, men jeg får ikke søk-funksjonen til å virke nå.

Etterpå forsøkte jeg å gå inn på et slikt innlegg igjen og gjøre endringer før jeg trykket send, men det gikk ikke. Heldigvis. Da fikk jeg beskjed om at nicket var passordbeskyttet.

Litt krunglete forklart, du får spørre om du ikke skjønner hva jeg mener.

Her er svaret jeg fikk da jeg framla spørsmålet for vår programmerer:

"Det eneste jeg kan tenke meg kan være årsaken, er at det har vært en midlertidig feil i templatene som gjør at et teksten fra et eldre innlegg har kommet inn i "preview", i stedet for det vedkommende har skrevet.

Det at man får andres meldinger inn i preview før disse er postet er en umulighet, da meldingene ikke blir lagret i databasen før etter siste "Send innlegg". Det er derfor umulig for en person å få tilgang til hva en annen skriver før det er postet, siden det inntil dette tidspunktet kun finnes i brukerens browser.

I overnevnte scenario kan dog en annen persons allerede postede innlegg bli postet igjen med en annen person som avsender (den som er logget inn), uten at dette utgjør noen sikkerhetsrisiko.

Å poste sitt eget innlegg med en annen avsender vil ikke være mulig, men overnevnte feil vil fremstå som svært forvirrende for brukerene."

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...