Gå til innhold

hvor lenge har DU vært doler?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da lar JEG være også - hehe

Det tror jeg jammen ikke vi klarer, i hvert fall nå som sommeren er over og det ikke skjer så mye lenger.

• Svar 109
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

15

• Dorthe

13

• Lillemus

8

• cecily

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg slang vel innom her i forrige uke og jaggu blei jeg ikke.

Skrevet

Havna inn her i 1998 engang, og har hengt her til og fra siden.

Veldig aktiv i noen år, og har hatt noen år som tilskuer, før jeg nå er halvvhjertet tilbake.

Skrevet

Har vært her i litt over syv år nå.

Havnet her etter at jeg mistet ene tvillinggutten min like før fødselen.

Var mest inne på "et barn for lite" i den tiden. Men nå blir det mest "åpent".

Er nok mest å leser,skriver sjeldent.

Skrevet

Så vidt jeg husker var det i 1998 jeg begynte å vanke her. Kom plutselig nå på at jeg en gang opprettet hjemmeside her på dol også og måtte gå dit å kikke. Hmmm. Var sannelig en god del år gammel blitt den også. *ler*

Skrevet

WOHOO, jeg har 10-års jubileum denne måneden!!

Hvor vanker gavene, blomstene og intervjuet??

Skrevet

WOHOO, jeg har 10-års jubileum denne måneden!!

Hvor vanker gavene, blomstene og intervjuet??

Jeg har ikke byttet nick på de ti åra en gang...!! Tenk det!

Skrevet

Jer er oransjeedoler. Når ikke molli er er, så er vet jeg ikke helt hvor lenge jeg har vært her. Dr. Anker var en velkommen doler og ofte innom. Nå rølper vi helt på egenhånd.

Jeg kom hit da det het sex og samliv. Søkte på samliv (præhæhæh) og har blitt siden. 8-9 år?

Skrevet

Så vidt jeg husker var det i 1998 jeg begynte å vanke her. Kom plutselig nå på at jeg en gang opprettet hjemmeside her på dol også og måtte gå dit å kikke. Hmmm. Var sannelig en god del år gammel blitt den også. *ler*

ja dæsken -kanskje de finnes end? *leter etter min*

Her var den jo! ;) - nøøømen se på ho a - http://www.doktoronline.no/homepage/flisa/

nå ser hun sånn ut: http://upload4.postimage.org/1058185/photo_hosting.html

(barnebarnet mitt)

Skrevet

vært doler og vært doler- Flippa innom periodesvis og spydd ut noen greier i ny og ne. hm. 8-9 år kanskje ?

Festligste jeg hadde her var da jeg holdt på å bli banna sammen med en 'cobrine' eller noe, som jeg flørtet litt med.

Fikk da til en date tilslutt også, skikkelig pen dame :)

Om du loker rundt her et sted enda, hvordan gikk det i Halden ? :)

Skrevet

vært doler og vært doler- Flippa innom periodesvis og spydd ut noen greier i ny og ne. hm. 8-9 år kanskje ?

Festligste jeg hadde her var da jeg holdt på å bli banna sammen med en 'cobrine' eller noe, som jeg flørtet litt med.

Fikk da til en date tilslutt også, skikkelig pen dame :)

Om du loker rundt her et sted enda, hvordan gikk det i Halden ? :)

Du hjalp meg emd en sang kan jeg huske? Reds in my bed . med 10CC . stemmer ikke det? ;)

Skrevet

Du hjalp meg emd en sang kan jeg huske? Reds in my bed . med 10CC . stemmer ikke det? ;)

Indeed.

Strevde fålt med å få pakka den i små nok filer så den dustemailen din kunne akseptere dem.

Hehe, men om ikke annet fikk jeg kjennskap til en ny gruppe.

'I dont like reaggie.. I love it ..'

Skrevet

Jer er oransjeedoler. Når ikke molli er er, så er vet jeg ikke helt hvor lenge jeg har vært her. Dr. Anker var en velkommen doler og ofte innom. Nå rølper vi helt på egenhånd.

Jeg kom hit da det het sex og samliv. Søkte på samliv (præhæhæh) og har blitt siden. 8-9 år?

Jeg har alltid sagt at jeg begynte å skrive her da molli ble gravid men husker ikke når det var.

Det er absolutt det første jeg husker, selv om jeg hadde vært her en stund.

Skrevet

Indeed.

Strevde fålt med å få pakka den i små nok filer så den dustemailen din kunne akseptere dem.

hihi -husker det ja - du jobba veldig! )

Men 10CC er da ikke reggea?

Skrevet

Indeed.

...å det er en låt.....

Skrevet

Inn på MSN med deg!!!!

Beklager, den rakk jeg ikke. Jeg tok meg en velfortjent datapause.

OG i tillegg til det jeg skriver i mailen så er jeg syk også. Surkler i brystet og hoster masse. Det er virkelig ikke en god dag i dag.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...