Dorthe Skrevet 6. september 2006 Skrevet 6. september 2006 Da lar JEG være også - hehe Det tror jeg jammen ikke vi klarer, i hvert fall nå som sommeren er over og det ikke skjer så mye lenger. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 6. september 2006 Skrevet 6. september 2006 Jeg slang vel innom her i forrige uke og jaggu blei jeg ikke. 0 Siter
Nellie Skrevet 6. september 2006 Skrevet 6. september 2006 Havna inn her i 1998 engang, og har hengt her til og fra siden. Veldig aktiv i noen år, og har hatt noen år som tilskuer, før jeg nå er halvvhjertet tilbake. 0 Siter
TrineE Skrevet 6. september 2006 Skrevet 6. september 2006 Har vært her i litt over syv år nå. Havnet her etter at jeg mistet ene tvillinggutten min like før fødselen. Var mest inne på "et barn for lite" i den tiden. Men nå blir det mest "åpent". Er nok mest å leser,skriver sjeldent. 0 Siter
punkyB Skrevet 6. september 2006 Skrevet 6. september 2006 Blir vel ca. 10 år - litt fra og til 0 Siter
asterix Skrevet 6. september 2006 Skrevet 6. september 2006 Så vidt jeg husker var det i 1998 jeg begynte å vanke her. Kom plutselig nå på at jeg en gang opprettet hjemmeside her på dol også og måtte gå dit å kikke. Hmmm. Var sannelig en god del år gammel blitt den også. *ler* 0 Siter
Gjest Aina E Skrevet 6. september 2006 Skrevet 6. september 2006 WOHOO, jeg har 10-års jubileum denne måneden!! Hvor vanker gavene, blomstene og intervjuet?? 0 Siter
Gjest Aina E Skrevet 6. september 2006 Skrevet 6. september 2006 WOHOO, jeg har 10-års jubileum denne måneden!! Hvor vanker gavene, blomstene og intervjuet?? Jeg har ikke byttet nick på de ti åra en gang...!! Tenk det! 0 Siter
nick Skrevet 6. september 2006 Skrevet 6. september 2006 Jer er oransjeedoler. Når ikke molli er er, så er vet jeg ikke helt hvor lenge jeg har vært her. Dr. Anker var en velkommen doler og ofte innom. Nå rølper vi helt på egenhånd. Jeg kom hit da det het sex og samliv. Søkte på samliv (præhæhæh) og har blitt siden. 8-9 år? 0 Siter
amerikafareren Skrevet 6. september 2006 Skrevet 6. september 2006 Tror ikke jeg noensinne har vaert doler:) 0 Siter
flisa Skrevet 6. september 2006 Skrevet 6. september 2006 Så vidt jeg husker var det i 1998 jeg begynte å vanke her. Kom plutselig nå på at jeg en gang opprettet hjemmeside her på dol også og måtte gå dit å kikke. Hmmm. Var sannelig en god del år gammel blitt den også. *ler* ja dæsken -kanskje de finnes end? *leter etter min* Her var den jo! - nøøømen se på ho a - http://www.doktoronline.no/homepage/flisa/ nå ser hun sånn ut: http://upload4.postimage.org/1058185/photo_hosting.html (barnebarnet mitt) 0 Siter
red Skrevet 6. september 2006 Skrevet 6. september 2006 vært doler og vært doler- Flippa innom periodesvis og spydd ut noen greier i ny og ne. hm. 8-9 år kanskje ? Festligste jeg hadde her var da jeg holdt på å bli banna sammen med en 'cobrine' eller noe, som jeg flørtet litt med. Fikk da til en date tilslutt også, skikkelig pen dame Om du loker rundt her et sted enda, hvordan gikk det i Halden ? 0 Siter
flisa Skrevet 6. september 2006 Skrevet 6. september 2006 vært doler og vært doler- Flippa innom periodesvis og spydd ut noen greier i ny og ne. hm. 8-9 år kanskje ? Festligste jeg hadde her var da jeg holdt på å bli banna sammen med en 'cobrine' eller noe, som jeg flørtet litt med. Fikk da til en date tilslutt også, skikkelig pen dame Om du loker rundt her et sted enda, hvordan gikk det i Halden ? Du hjalp meg emd en sang kan jeg huske? Reds in my bed . med 10CC . stemmer ikke det? 0 Siter
red Skrevet 6. september 2006 Skrevet 6. september 2006 Du hjalp meg emd en sang kan jeg huske? Reds in my bed . med 10CC . stemmer ikke det? Indeed. Strevde fålt med å få pakka den i små nok filer så den dustemailen din kunne akseptere dem. Hehe, men om ikke annet fikk jeg kjennskap til en ny gruppe. 'I dont like reaggie.. I love it ..' 0 Siter
Dorthe Skrevet 6. september 2006 Skrevet 6. september 2006 Jer er oransjeedoler. Når ikke molli er er, så er vet jeg ikke helt hvor lenge jeg har vært her. Dr. Anker var en velkommen doler og ofte innom. Nå rølper vi helt på egenhånd. Jeg kom hit da det het sex og samliv. Søkte på samliv (præhæhæh) og har blitt siden. 8-9 år? Jeg har alltid sagt at jeg begynte å skrive her da molli ble gravid men husker ikke når det var. Det er absolutt det første jeg husker, selv om jeg hadde vært her en stund. 0 Siter
flisa Skrevet 6. september 2006 Skrevet 6. september 2006 Indeed. Strevde fålt med å få pakka den i små nok filer så den dustemailen din kunne akseptere dem. Hehe, men om ikke annet fikk jeg kjennskap til en ny gruppe. 'I dont like reaggie.. I love it ..' hihi -husker det ja - du jobba veldig! ) Men 10CC er da ikke reggea? 0 Siter
flisa Skrevet 6. september 2006 Skrevet 6. september 2006 Indeed. Strevde fålt med å få pakka den i små nok filer så den dustemailen din kunne akseptere dem. Hehe, men om ikke annet fikk jeg kjennskap til en ny gruppe. 'I dont like reaggie.. I love it ..' ...å det er en låt..... 0 Siter
cecily Skrevet 6. september 2006 Skrevet 6. september 2006 Inn på MSN med deg!!!! Beklager, den rakk jeg ikke. Jeg tok meg en velfortjent datapause. OG i tillegg til det jeg skriver i mailen så er jeg syk også. Surkler i brystet og hoster masse. Det er virkelig ikke en god dag i dag. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.