Gå til innhold

hvor lenge har DU vært doler?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hihi -husker det ja - du jobba veldig! )

Men 10CC er da ikke reggea?

deadlock holliday :)

• Svar 109
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

15

• Dorthe

13

• Lillemus

8

• cecily

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Ja - men så er hun søt også! hehe

Hun er skikkelig søt ;o)

Hm, jeg lurer på om jeg ikke begynner å få lyst på barnebarn jeg også. Vil ha babykos:o)

Skrevet

9 tenker jeg...

Huff, ja det blir vel det. Må ha deg til å holde styr på hvor lenge jeg har vært her :)

Skrevet

Flisa! :o) Men hun hadde et annet nick tidligere da, kanskje flere også.

Jeg brukte noen forskjellige til å begynne med, men har brukt Lillemus stort sett hele tiden.

Jeg har vært her siden høsten 97 , i begynnelsen under et annet nick, men tror jeg stort sett har vært Velouria.

Jeg har hatt pause innimellom, men vender liksom alltid tilbake.

Skrevet

Jeg har alltid sagt at jeg begynte å skrive her da molli ble gravid men husker ikke når det var.

Det er absolutt det første jeg husker, selv om jeg hadde vært her en stund.

Jeg vil gjette på at sønnen hennes er ca. 6 år nå. Men jeg kan selvfølgelig ta feil.

Skrevet

Siden 1998, i likhet med mange andre.

Var såvidt innom og leste litt året før, men skrev ikke noe selv før jeg var gravid med minstemann høsten -98.

Husker veldig godt da Lillemus fikk eldstemann og han måtte hjerteopereres. Dr. Anker skrev selv innlegget om at hun hadde født!

Skrevet

Siden i -97. Da ventet jeg førstemann, og var sykemeldt i en del av svangerskapet.

Skrevet

Jeg vil gjette på at sønnen hennes er ca. 6 år nå. Men jeg kan selvfølgelig ta feil.

Det kan like godt være jeg som tar feil men da har jeg vært her i sju år.

Skrevet

La meg se... Ramlet innpå her som gravid med nr. 1 - det vil si ganske nøyaktig åtte år siden.

Skrevet

Tror det begynner å bli over 8 år, mener jeg ramla inn her første gang våren 98. Det var hvertfall like før Lillemus gifta seg.

Skrevet

Rundt 6 år.Men lite de 2 siste åra ;o)

vin - ditt nick er det lenge siden jeg har sett! Hyggelig å se det igjen :-)

Skrevet

5-6 år tror jeg. Men jeg har ikke skrevet så mye,leste mest de første årene,derfor har jeg ikke hatt noe fast nick.

Skrevet

Ja - og derfor skjønner jeg ikke at du sier at jeg het noe annet tidligere? Jeg het Flisa i grunn hele tiden ;)

Terakotta var også et keramisk nick jeg hadde i samme barneperioden, kom jeg på .

Det var Kakel jeg tenkte på og sannsynligvis også Terakotta, jeg mente du hadde ett til utenom Flisa og Kakel ja, noe i samme gate. :o)

Skrevet

Jeg har alltid sagt at jeg begynte å skrive her da molli ble gravid men husker ikke når det var.

Det er absolutt det første jeg husker, selv om jeg hadde vært her en stund.

Jeg tror sønnen til molli er ett år yngre enn min. ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...