Gjest Christian Anker, lege Skrevet 17. august 2000 Skrevet 17. august 2000 Småannonser er igjen tilgjengelig. Adressen er: http://www.doktoronline.no/cgi/classifieds/classifieds.cgi Det vil snart være link fra de fleste sider i rubrikken "Hva skjer i Doktor Online". Vennlig hilsen 0 Siter
Vincent Skrevet 17. august 2000 Skrevet 17. august 2000 Flott, Chr. Dette veit jeg var savnet av mange, og jeg synes det er spennende å "surfe" på slike annonsetorg. :-) Tenk om noen skulle gi bort en strøken MG... ;-) 0 Siter
flisa Skrevet 17. august 2000 Skrevet 17. august 2000 Flott, Chr. Dette veit jeg var savnet av mange, og jeg synes det er spennende å "surfe" på slike annonsetorg. :-) Tenk om noen skulle gi bort en strøken MG... ;-) ...eller en NY Jensen-ramme-madrass 200x180!!!! :-))))...hentes i Vestby eller noe! hehe 0 Siter
jacob Skrevet 17. august 2000 Skrevet 17. august 2000 ...eller en NY Jensen-ramme-madrass 200x180!!!! :-))))...hentes i Vestby eller noe! hehe Ja..det tror jeg også dere kan trenge:-))) 0 Siter
flisa Skrevet 17. august 2000 Skrevet 17. august 2000 Ja..det tror jeg også dere kan trenge:-))) hehe, sku sett de svarte ringæne rundt aua du! *s*, fer ikke å snakke om påsæne unnerem! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.