Gjest helledusen Skrevet 6. september 2006 Skrevet 6. september 2006 Jeg får snart besøk av en venninne fra Oslo, jeg er i Gjøvik. Henne kjenner jeg ikke så veldig godt. Vi har møttes noen ganger i Oslo da jeg var der, ellers går det på msn. Nå vil hun besøke meg. Hjelp sier jeg. En jente helt fra Oslo for å besøke meg her på Gjøvik og som jeg i tillegg ikke kjenner så godt heller? 0 Siter
Gjest shotz Skrevet 7. september 2006 Skrevet 7. september 2006 Så gøy da ! Kan bli artig dette, selvsagt litt skummelt når man treffes så sjeldent... men det går nok bra :-) 0 Siter
Gjest helledusen Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 Så gøy da ! Hva er vanlig siden hun skal overnatte, at jeg sover stua eller på en madrass på gulvet på rommet mitt? 0 Siter
Gjest Dimmle Skrevet 15. september 2006 Skrevet 15. september 2006 Hva er vanlig siden hun skal overnatte, at jeg sover stua eller på en madrass på gulvet på rommet mitt? Si det Hadde nok tilbudt henne sengen min hvis jeg hadde vært i din possisjon. Men det finner dere ut av, ikke no stress, bare dere begge får en god natts søvn 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.