Gå til innhold

Ryggsmerter

Anbefalte innlegg

Gjest beijflor

Hei.

Jeg er en jente på 24 år som igår formiddag fikk veldig vondt i ryggen på høyre side.

Jeg kunne fint snu meg til venstre, men til høyre var det altfor vondt å snu seg.

Har hatt problemer med ryggen før men det har vært såkalt muskelsmerter.

Når jeg la meg igår kveld var det fortsatt ikke blitt bedre og da jeg våknet i morges har det spredd seg også til venstre side. Nå kan jeg nesten ikke snu meg ( ta armene og ryggen med meg ) til noen av sidene. ( litt vanskelig forklart kanskje ).

Det er veldig vondt, men lurer på hvor lenge det er vanlig å gå slik, før en går til lege.

Jeg vil helst ikke løpe til lege for ingenting.

Håper på svar.

Mvh

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/244820-ryggsmerter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akutte ryggsmerter vil normalt bli vesentlig bedre i løpet av 5-7 dager. Det er ikke nødvendig å oppsøke lege såfremt du ikke får problemer med vannlating.

Du kan ta ibux for å redusere smerter og det kan også være gunstig å ise ned ryggen noen ganger daglig.

Det er vanligvis bra å bevege seg en del, og ofte er det mest smerteprovoserende å sitte.

God bedring:-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/244820-ryggsmerter/#findComment-1905386
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...