Gå til innhold

Zoloft


Gjest (Anonymous)

Anbefalte innlegg

Gjest (Anonymous)

Har akkurat startet på Zoloft 50 mg. Er fobauset over hvor fort medisinen virket. Jeg har fått mye energi, spretter opp om morgenen selv uten søvn. Og det er her spørsmålet kommer. Er det normalt at man de første nettene blir liggende våken og ikke får sove. Fjerde natt tok jeg Sobril(som jeg fikk mot bivirkninger), sov tungt og godt hele natten. Reagerer jeg unormalt?

På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei det er visst noen som får problemer med å sove som en bivirkning av zoloft. Selv sov jeg bedre enn noen gang da jeg stod på det..

Men bivirkningene, skal jo gå bort etter et par uker eller så, sier de som veit......

Tok dem på morgenen, veit ikke om det har noe å bety, men...det var noen som sa meg at hvis jeg blei trøtt av dem skulle jeg ta dem på kvelden, og blei jeg søvnlaus skulle jeg ta dem på morgenen...

Lykke til videre med behandlinga i alle fall!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nils Håvard Dahl, psykiater

Det er flott at du har fått denne aktiveringen og energiøkningen. Prisen kan være dårlig nattesøvn slik du beskriver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det er visst noen som får problemer med å sove som en bivirkning av zoloft. Selv sov jeg bedre enn noen gang da jeg stod på det..

Men bivirkningene, skal jo gå bort etter et par uker eller så, sier de som veit......

Tok dem på morgenen, veit ikke om det har noe å bety, men...det var noen som sa meg at hvis jeg blei trøtt av dem skulle jeg ta dem på kvelden, og blei jeg søvnlaus skulle jeg ta dem på morgenen...

Lykke til videre med behandlinga i alle fall!!

Hei ville bare si at jeg hadde endel mindre bivirkninger de første 2 ukene jeg tok Zoloft, men så gikk det helt fint etter det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...