amerikafareren Skrevet 8. september 2006 Skrevet 8. september 2006 Var på en åpning av en skandinavisk kunstutstilling i kveld og møtte en kunstner som inviterte meg ut i morgen. Vi skal se på kunstutstillinger først og spise middag etterpå. Jeg kommer sikkert til å lure i hele natt på hva jeg skal ha på meg, og om han kommer til å møte opp;) Litt gøy er greit å ha innimellom;) 0 Siter
lonelyP Skrevet 8. september 2006 Skrevet 8. september 2006 Å så gøy. Tror jeg skal reise til USA, virker som det er mer tak i mannfolkene der. Tør hvertfall be en dame på date. Ikke mange norske mannfolk som tør det. 0 Siter
amerikafareren Skrevet 9. september 2006 Forfatter Skrevet 9. september 2006 Å så gøy. Tror jeg skal reise til USA, virker som det er mer tak i mannfolkene der. Tør hvertfall be en dame på date. Ikke mange norske mannfolk som tør det. Daten ble vellykket;) Vi er enige om å møtes igjen og gå på flere utstillinger eller museum. Skandinaviske menn skiller seg fra alle andre når det gjelder å be damer på date og i oppførsel. Vi skiller oss også ut i å være mindre feminine eller mere naturlige slik vi kler oss og pynter oss. Vi er også helt sikre på at det er det eneste riktige;) Venninnene mine her er oppgitte over hvor lite jeg sminker meg og at jeg ikke bruker høyhælte sko. 0 Siter
sheba Skrevet 9. september 2006 Skrevet 9. september 2006 Å så gøy. Tror jeg skal reise til USA, virker som det er mer tak i mannfolkene der. Tør hvertfall be en dame på date. Ikke mange norske mannfolk som tør det. Jeg har også en amerikansk kjæreste, vår historie er litt spesiell... Det amerikafareren beskriver er typisk amerikansk,sånn er de bare:) 0 Siter
lonelyP Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Daten ble vellykket;) Vi er enige om å møtes igjen og gå på flere utstillinger eller museum. Skandinaviske menn skiller seg fra alle andre når det gjelder å be damer på date og i oppførsel. Vi skiller oss også ut i å være mindre feminine eller mere naturlige slik vi kler oss og pynter oss. Vi er også helt sikre på at det er det eneste riktige;) Venninnene mine her er oppgitte over hvor lite jeg sminker meg og at jeg ikke bruker høyhælte sko. Oj... bare tanken på å sminke meg masse hver morgen og gå med høye hæler hver dag gir meg kvelningsfornæmmelser. Men jeg skulle virkelig ønske at norske menn kunne være litt mer frempå uten å være nødt til å bælme innpå med alkohol først. Jeg vil bare ha en mann... 0 Siter
amerikafareren Skrevet 11. september 2006 Forfatter Skrevet 11. september 2006 Oj... bare tanken på å sminke meg masse hver morgen og gå med høye hæler hver dag gir meg kvelningsfornæmmelser. Men jeg skulle virkelig ønske at norske menn kunne være litt mer frempå uten å være nødt til å bælme innpå med alkohol først. Jeg vil bare ha en mann... Han er nå litt sprø da, men jeg liker han. Nå har jeg truffet ham igjen og kan godt tenke meg at det blir noe mer;) Det er tydelig spenning imellom oss...who knows... 0 Siter
lonelyP Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Han er nå litt sprø da, men jeg liker han. Nå har jeg truffet ham igjen og kan godt tenke meg at det blir noe mer;) Det er tydelig spenning imellom oss...who knows... Lykke til :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.