Gå til innhold

Man kan jo se feil på UL, men..


Gjest mij

Anbefalte innlegg

...når jordmor får projisert inn midt mellom lårene og kan vise spalten mellom kjønnsleppene, så er det vel liten sjanse for at det har grodd ut en penis til fødselen? :-)

Misforstå meg rett, jeg ville selvsagt blitt like glad for begge kjønn, men kjedelig om man kjøper masse rosa og ikke får brukt det ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ylvali1365381015

gratulerer så mye med en liten (og strek og kul osv;-)) jente!! det er jo stas.men kjøp litt blått også da, ikke heeelt rosa?

;-)

så heldig du er, som skal ha barn! mvh,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulerer så mye med en liten (og strek og kul osv;-)) jente!! det er jo stas.men kjøp litt blått også da, ikke heeelt rosa?

;-)

så heldig du er, som skal ha barn! mvh,

Har masse blått fra før, så det blir dyrt å få jente ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulerer så mye med en liten (og strek og kul osv;-)) jente!! det er jo stas.men kjøp litt blått også da, ikke heeelt rosa?

;-)

så heldig du er, som skal ha barn! mvh,

Forresten, jeg er ikke noen stor rosa-fan, asså! Men litt rosa og lilla er det jo i alle disse jenteklærne :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Flystripa

Gratulerer, du skal bli jentemamma! Det er stas, det også. Vi har to gutter og fikk ei jente til slutt. Du venner deg til rosa, sjøh! hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer, du skal bli jentemamma! Det er stas, det også. Vi har to gutter og fikk ei jente til slutt. Du venner deg til rosa, sjøh! hehe...

Fryktelig moro med jente, på min samboers side er det ikke født en jente på 90 år..... Så jeg trodde ikke de gutta kunne produsere jenter i det hele tatt ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ylvali1365381015

Forresten, jeg er ikke noen stor rosa-fan, asså! Men litt rosa og lilla er det jo i alle disse jenteklærne :-)

ja, det skal sannelig være visst! la meg få høre litt etterhvert da, hvorda det går med lille magen. så spennende! :-)))))

mvh,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trultemor26

Gratulerer!

Jeg som deg venter et barn av motsatt kjønn av hva jeg allerede har, så det blir litt kræsj i fargene, så må nok shoppe en del, for jeg har MYE klær i rosa og blonder og dilldall. Kan jo ikke la en gutt vokse opp i det..

Så stas å få en av hver da!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer!

Jeg som deg venter et barn av motsatt kjønn av hva jeg allerede har, så det blir litt kræsj i fargene, så må nok shoppe en del, for jeg har MYE klær i rosa og blonder og dilldall. Kan jo ikke la en gutt vokse opp i det..

Så stas å få en av hver da!!

Ja, det er jo egentlig det, når man ikke har planer om å få flere enn to ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten, jeg er ikke noen stor rosa-fan, asså! Men litt rosa og lilla er det jo i alle disse jenteklærne :-)

Jeg klarte å finne en fin varm-rød kjole til datteren til en kamerat som ble født for noen måneder siden! Hun er halvt asiatisk, så hun har litt gode farger i huden, og tåler en såpass sterk farge, men det gjør jo ikke alle lyserosa norske babyer. Knallsterke farger kan jo lett virke litt voldsomt på de minste.

Så ikke ALT er rosa, men det er søren ikke langt unna. Litt er kanskje hvitt eller gult også, men ellers er det vel heller lite variasjon i fargene ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarte å finne en fin varm-rød kjole til datteren til en kamerat som ble født for noen måneder siden! Hun er halvt asiatisk, så hun har litt gode farger i huden, og tåler en såpass sterk farge, men det gjør jo ikke alle lyserosa norske babyer. Knallsterke farger kan jo lett virke litt voldsomt på de minste.

Så ikke ALT er rosa, men det er søren ikke langt unna. Litt er kanskje hvitt eller gult også, men ellers er det vel heller lite variasjon i fargene ja...

Om det ikke er rosa så er det uansett bloder eller trykk av blomster på, og gjerne påskriften Princess..

Uff, dette princess-dillet synes jeg er nesten kvalmt. Ikke ment som kritikk til noen foreldre men industrien..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det ikke er rosa så er det uansett bloder eller trykk av blomster på, og gjerne påskriften Princess..

Uff, dette princess-dillet synes jeg er nesten kvalmt. Ikke ment som kritikk til noen foreldre men industrien..

Det var verken blonder eller "princess" på det jeg kjøpte. Men som sagt, etter den handleturen skjønner jeg frustrasjonen, det var mye sånt på markedet ja...

For å gjøre det litt mindre "dillete" kan du jo prøve å matche brunt og rosa, det er veldig pent synes jeg, og ROSA-effekten... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var verken blonder eller "princess" på det jeg kjøpte. Men som sagt, etter den handleturen skjønner jeg frustrasjonen, det var mye sånt på markedet ja...

For å gjøre det litt mindre "dillete" kan du jo prøve å matche brunt og rosa, det er veldig pent synes jeg, og ROSA-effekten... :-)

Skal nok finne en løsning på det ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Legen jeg gikk hos til UL så ikke etter penis men pungen. Hadde det vært en gutt burde hun også ha kunnet se pungen, tror jeg.

Gratulerer med en liten jente i magen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg første gang lå på føden var en annen vordene mamma innlagt til planlagt keisersnitt. Strålende kom hun opp fra UL og fortalte at hun ventet en jente. "Viss det er en gutt, må han ha verdens minste tisselur", humret hun. Hun sa til meg at hun ville kalle sin datter opp etter meg, noe som gjrde meg fryktelig stolt, kan skjønne :-)

Et par dager senere fødte hun en nydelig gutt:-)

Ønsker deg uansett kjønn all lykke! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg første gang lå på føden var en annen vordene mamma innlagt til planlagt keisersnitt. Strålende kom hun opp fra UL og fortalte at hun ventet en jente. "Viss det er en gutt, må han ha verdens minste tisselur", humret hun. Hun sa til meg at hun ville kalle sin datter opp etter meg, noe som gjrde meg fryktelig stolt, kan skjønne :-)

Et par dager senere fødte hun en nydelig gutt:-)

Ønsker deg uansett kjønn all lykke! :-)

Nettopp, har hørt en del sånne historier ;-) Så vi får vel egentlig bare vente og se!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp, har hørt en del sånne historier ;-) Så vi får vel egentlig bare vente og se!

Ja, like velkommene er de uansett.

Var ikke meningen å ta fra deg "motet", ville bare fortelle denne lille søte historien. Godt mulig du bærer på en jente :-)

Kjenner jeg nesten blir misunnelig, skulle gjene ha blitt gravid igjen.. Du er heldig, uansett kjønn.

Kos deg masse videre i graviditeten! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å være dønn ærlig.. jeg ville brukt klær etter storerbror i begynnelsen og kjøpt litt nytt etter hvert. Du får vel midt på vinteren? Da trenger vel ikke babyen annet enn body og strømpebukse + ullklær... Dessuten kommer du nok til å få noen rosa-presanger hvis det er jente som kommer ut.

Men så har jeg aldri vært noen stor kles-shopper da. ;)

Om du kjøper endel rosa går det an å ikke ta av merkelappen, og heller be mannen ta en sjau med avklipping av lapper og klesvask når barnet er født. Om det er en gutt får du kanskje bytta inn klærne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...