Gjest Ja, mm.. sex :) Skrevet 8. september 2006 Skrevet 8. september 2006 Kan tenke meg det. Hun ser ut som en som er veldig ung for alderen. Skulle ikke forundre meg om hun er nærmere 40. Jeg ble nesten avstandsforelsket av å se henne hos Skavland. Det har aldri skjedd før. Og det var før jeg så rumpebildet. Jeg fikk bare lyst på sex... hmm, bare sett rumpa hennes da.. HMMMM 0 Siter
flisa Skrevet 8. september 2006 Skrevet 8. september 2006 Det var en fin bakdel, men det var hverken noe "fantastisk" eller "utenom det vanlige" ved den. "........................................" Denne er bedre: http://paulamos123.tripod.com/my_photos/thumbnails/400x300/wallpaper-vida-guerra.jpg 0 Siter
Prozak Skrevet 8. september 2006 Skrevet 8. september 2006 Kan tenke meg det. Hun ser ut som en som er veldig ung for alderen. Skulle ikke forundre meg om hun er nærmere 40. Jeg ble nesten avstandsforelsket av å se henne hos Skavland. Det har aldri skjedd før. Og det var før jeg så rumpebildet. Jeg ble skuffet over henne, da jeg hadde ventet at hun skulle ha noe _litt_ mer intelligent å komme med. Hun imponerte ikke, for å si det slik. Men, joda - hus ser bra ut. Men det er det mange, mange, mange, mange andre som gjør også - og mange av de forsøker ikke å fremstå som noe de ikke helt klarer å være :-) "........................................" 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 8. september 2006 Skrevet 8. september 2006 Denne er bedre: http://paulamos123.tripod.com/my_photos/thumbnails/400x300/wallpaper-vida-guerra.jpg Ikke har du humor og ikke har du rumpesmak! Nei, nå går jeg og ser Sopranos. 0 Siter
Prozak Skrevet 8. september 2006 Skrevet 8. september 2006 Denne er bedre: http://paulamos123.tripod.com/my_photos/thumbnails/400x300/wallpaper-vida-guerra.jpg Tripod-logoen? Sexy, den :-) "........................................." 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 8. september 2006 Skrevet 8. september 2006 Jeg ble skuffet over henne, da jeg hadde ventet at hun skulle ha noe _litt_ mer intelligent å komme med. Hun imponerte ikke, for å si det slik. Men, joda - hus ser bra ut. Men det er det mange, mange, mange, mange andre som gjør også - og mange av de forsøker ikke å fremstå som noe de ikke helt klarer å være :-) "........................................" Det var ikke kun utseendet som gjorde det for meg. Det var et eller annet med ustrålinga hennes. Utseendet og bildet var bonus. 0 Siter
Åsemor Skrevet 8. september 2006 Skrevet 8. september 2006 http://www.marianneaulie.com/ Wow... det var jo litt av en hjemmeside... hmm... 0 Siter
Gjest Ja, mm.. sex :) Skrevet 8. september 2006 Skrevet 8. september 2006 Wow... det var jo litt av en hjemmeside... hmm... Trenger ikke så mye mere nei! hmm 0 Siter
keinstein Skrevet 8. september 2006 Skrevet 8. september 2006 Wow... det var jo litt av en hjemmeside... hmm... Retusjert i PhotoShop. 0 Siter
Gjest Smaken er som baken.. Skrevet 8. september 2006 Skrevet 8. september 2006 Kan tenke meg det. Hun ser ut som en som er veldig ung for alderen. Skulle ikke forundre meg om hun er nærmere 40. Jeg ble nesten avstandsforelsket av å se henne hos Skavland. Det har aldri skjedd før. Og det var før jeg så rumpebildet. Merkelig..alt jeg kunne tenkte på da jeg så henne hos Skavland, var hvor ekkelt hun tedde seg. Nuvel..smaken er som baken, den er delt. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 8. september 2006 Skrevet 8. september 2006 Denne er bedre: http://paulamos123.tripod.com/my_photos/thumbnails/400x300/wallpaper-vida-guerra.jpg Den var jo så liten at den var usynlig *forvirra* 0 Siter
McLoud Skrevet 8. september 2006 Skrevet 8. september 2006 Det tynne skrælet? Hadde greid å lure meg. 0 Siter
Prozak Skrevet 8. september 2006 Skrevet 8. september 2006 Merkelig..alt jeg kunne tenkte på da jeg så henne hos Skavland, var hvor ekkelt hun tedde seg. Nuvel..smaken er som baken, den er delt. Jeg synes ikke hun tedde seg direkte _ekkelt_, men det var definitivt noe fjåsete over henne. Noe som ga inntrykk av å sitte dypere enn bare vanlig overfladisk fjollete oppførsel. Hun tapte ihvertfall grundig overfor han svenske kunstfyren, som også satte han andre godt på plass i sin populistiske lille boble. "......................................" 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 9. september 2006 Skrevet 9. september 2006 Retusjert i PhotoShop. Ja, og så veldig tydelig også! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 9. september 2006 Skrevet 9. september 2006 Merkelig..alt jeg kunne tenkte på da jeg så henne hos Skavland, var hvor ekkelt hun tedde seg. Nuvel..smaken er som baken, den er delt. Synes ikke hun tedde seg ekkelt. Syntes hele dama oste av sjarm. Jeg tror jeg har en greie for kunstnere. 0 Siter
keinstein Skrevet 9. september 2006 Skrevet 9. september 2006 Hadde greid å lure meg. Lettlurt? 0 Siter
keinstein Skrevet 9. september 2006 Skrevet 9. september 2006 Ja, og så veldig tydelig også! Ikke mange som går rundt med retusjert rompe? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 9. september 2006 Skrevet 9. september 2006 Jeg synes ikke hun tedde seg direkte _ekkelt_, men det var definitivt noe fjåsete over henne. Noe som ga inntrykk av å sitte dypere enn bare vanlig overfladisk fjollete oppførsel. Hun tapte ihvertfall grundig overfor han svenske kunstfyren, som også satte han andre godt på plass i sin populistiske lille boble. "......................................" Jeg kunne derimot ikke vært mer enig med rumpedama og han norske fyren. Men jeg forstår heller ikke kunst av den typen hvor man setter 20 termoser på et bord og kaller det kunst. 0 Siter
Gjest Humlepungen Skrevet 9. september 2006 Skrevet 9. september 2006 Jeg så den dama på tv i går. Måtte bare le av henne. Så klart har hun en fin stump. Men å kalle bildene sine kunst på noen måte er helt idiotisk. Hun er nå bare en av veldig mange damer som har fått ræva si avbildet til menn sin fornøyelse. En må kalle en spade for en spade 0 Siter
Gjest Humlepungen Skrevet 9. september 2006 Skrevet 9. september 2006 Det var ikke kun utseendet som gjorde det for meg. Det var et eller annet med ustrålinga hennes. Utseendet og bildet var bonus. Kanskje du likte henne så godt fordi du tenkte med feil hode. Heh heh litt slem i dag jeg 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.