Gå til innhold

DOL-annonsenes betydning (forumund.)


Gjest sognebarnet

Anbefalte innlegg

Gjest sognebarnet

Nå skal jeg banne i kjerka. Jeg tror annonsørenes penger til DOL-annonser er noe bortimot bortkastet.

Hvor mange av dere har noensinne klikket på et annonsebanner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har.

Det stod: hva feiler det Pål? Eller var det Per.

Vi sier Pål. Pål så ut som han hadde store smerter. Jeg gjetta på blindtarmbetennelse, og gikk inn for å sjekke.

Men det var bare lureri, forstås. Noen still din egen diagnose-greier, og siden jeg stort sett vet hva som feiler meg var jo det nokså uinteressant.

Jeg vet fortsatt ikke hva som feiler stakkars Pål. Håper det har gått over nå, hva det nå var.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er dumt å seia slikt noko høgt! Annonsørane betalar for ei teneste vi får gratis, og det bør vi vera rimeleg nøgde med, og ikkje banne i kyrkja i utrengsmål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Christian Anker, spesialist i allmennmed

Hei Sognebarnet !

Hvert klikk på anonsene blir registrert. Vi vet således at de fungerer.

Dette bekrefter også annonsørene som ser i statistikkene de har for sine hjemmesider hvor trafikken til sidene kommer fra.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare når jeg har trykket feil og da banner jeg en masse å kommer meg ut der fra fortest mulig.

..*hahaha* DU og ??!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Christian Anker, spesialist i allmennmed

En liten påminnelse:

Enkelte klager over at det er reklame på Doktor Online eller at reklamen er i veien.

Man ønsker samtidig å få svar på sine spørsmål og blir forståelig nok skuffet når vi ikke har kapasitet til å svar alle.

Det er da greitt å huske på at reklamen er en forutsetning for at vi fortsatt kan la DOL være en gratistjeneste.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...