Gå til innhold

Svak strek på graviditetstest fra billigtester.no


Gjest forvirret26

Anbefalte innlegg

Gjest forvirret26

Imorges testet jeg med morgenurin (da hadde jeg holdt meg i 9 timer) og fikk frem en svaaak strek i samme fargen som kontrollstreken, ikke grå altså..

Den var mye svakere men kunne absolutt sees..

Jeg ville teste noen timer etterpå og da hadde jeg holdt meg i 2 timer ca og testen ble negativ.. (også med strips)

Noen som har opplevd det samme og var gravide likevel?

Har MANGE graviditets symptomer..

Hva mener dere??

Håper på masse svar :) er så forvirret... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer kan være for kort tid, vent til i morgen tidlig og bruk morgenurin igjen. Sannsynligvis er du gravid om du fikk en strek første gangen. Lykke til! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest forvirret26

Saken er at jeg har uregelmessig syklus de siste månedene og jeg har ikke anning om/når jeg hadde evt egglösning..

Jeg husker for noen uker siden jeg hadde hvitt slim og stikksmerter som forsvant etter 1 dag så jeg lurer på om det var EL?

Nå har jeg värt uggen en stund..öm i hele kroppen föles det som...ömme bryst, oppblåst mage, mensmurringer, tisset ofte en stund..sure oppstött (bruker aldri å ha dem), sulthetsfölelse som kommer ofte..

Jeg har testa MANGE ganger i löpet av vår pröveperiode men ALDRI opplevd å få en skyggestrek engang så dette var rart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saken er at jeg har uregelmessig syklus de siste månedene og jeg har ikke anning om/når jeg hadde evt egglösning..

Jeg husker for noen uker siden jeg hadde hvitt slim og stikksmerter som forsvant etter 1 dag så jeg lurer på om det var EL?

Nå har jeg värt uggen en stund..öm i hele kroppen föles det som...ömme bryst, oppblåst mage, mensmurringer, tisset ofte en stund..sure oppstött (bruker aldri å ha dem), sulthetsfölelse som kommer ofte..

Jeg har testa MANGE ganger i löpet av vår pröveperiode men ALDRI opplevd å få en skyggestrek engang så dette var rart!

Jeg tipper du er gravid, men det er tidlig enda. Test igjen på morgenurin om 2 dager.

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest forvirret26

Testet igjen imorges...svaaak strek også idag..

Jeg får altså frem svakt strek med morgenurin andre dag på rad...

Nå ble jeg enda mer forvirret... HJELP!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Testet igjen imorges...svaaak strek også idag..

Jeg får altså frem svakt strek med morgenurin andre dag på rad...

Nå ble jeg enda mer forvirret... HJELP!!!!!

Jeg fikk også svake streker på billigtester to dager på rad, og fikk et fint blått kryss med CB den tredje dagen. Jeg tror du er gravid jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest forvirret26

Jeg fikk også svake streker på billigtester to dager på rad, og fikk et fint blått kryss med CB den tredje dagen. Jeg tror du er gravid jeg!

De er ganske svake men kan ses.

Jeg har testet mange ganger og aldri opplevd å få det slik.

Har mange symptomer, sulthetsfölelsen har kommet de siste dagene,halsbrann..Kvalmen kommer i bölger..

Jeg er så redd at testen lurer meg..Vil ikke bli skuffa :(

Tör ikke teste med CB..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testet også negativt samme dagen som jeg hadde fått positiv test. (Måtte selvsagt få det inn med teskje...)

Jeg testet omtrent negativt to dager senere med morgenurin, så den trenger ikke nødvendigvis bli så mye sterkere. En graviditetstest viser ikke HVOR gravid man er, men om man er det eller ei. Er det en strek på testen er du mest sannsynelig gravid.

Alt i alt hadde ikke jeg spesielt sterke tester, men resultatet er en herlig gutt på knappe 4 mnd som ligger og sover søtt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testet igjen imorges...svaaak strek også idag..

Jeg får altså frem svakt strek med morgenurin andre dag på rad...

Nå ble jeg enda mer forvirret... HJELP!!!!!

Graviditetstester kan vise negativ selv om du er gravid, men ikke omvendt. En strek er en strek. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest forvirret26

Jeg testet også negativt samme dagen som jeg hadde fått positiv test. (Måtte selvsagt få det inn med teskje...)

Jeg testet omtrent negativt to dager senere med morgenurin, så den trenger ikke nødvendigvis bli så mye sterkere. En graviditetstest viser ikke HVOR gravid man er, men om man er det eller ei. Er det en strek på testen er du mest sannsynelig gravid.

Alt i alt hadde ikke jeg spesielt sterke tester, men resultatet er en herlig gutt på knappe 4 mnd som ligger og sover søtt.

Så skuffet jeg ble idag :(

Testet med strimmel idag igjen, bare for morro skyld, men da kom det ingenting! :(

Da er jeg vel ikke gravid heller?

Trodde at den streken burde bli sterkere for hver dag som går men den forsvant etter 2 dager...

Skikkelig nedtur! Jeg har vel sikkert innbilt meg alle symptomene også :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testet igjen imorges...svaaak strek også idag..

Jeg får altså frem svakt strek med morgenurin andre dag på rad...

Nå ble jeg enda mer forvirret... HJELP!!!!!

Ingen ting å være forvirret over - GRATULERER - du er gravid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest forvirret26

Da har jeg testet med CB...Ingen + :(

Föles så j....g.

Så mange symptomer og 2 svaaake strimler men CB lyver vel ikke..

Ingen mens i allefall idag heller..

LIFE SUCKS!!!!!!!!!!

Takk til alle dere som kom med optimistiske ord :) håper at det vil gå i oppfyllelse en dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har jeg testet med CB...Ingen + :(

Föles så j....g.

Så mange symptomer og 2 svaaake strimler men CB lyver vel ikke..

Ingen mens i allefall idag heller..

LIFE SUCKS!!!!!!!!!!

Takk til alle dere som kom med optimistiske ord :) håper at det vil gå i oppfyllelse en dag :)

Men har du fått mensen da..?

Det kan også ha vært at du var gravid, men at embryoet gikk til grunne ganske raskt. Svært mange graviditeter ender omtrent før man har mulighet til å oppdage at noe har vært på gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest forvirret26

Men har du fått mensen da..?

Det kan også ha vært at du var gravid, men at embryoet gikk til grunne ganske raskt. Svært mange graviditeter ender omtrent før man har mulighet til å oppdage at noe har vært på gang..

Nope..Ingen mens, mensmurringer daglig i flere uker.. ++++ tusen andre symptomer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope..Ingen mens, mensmurringer daglig i flere uker.. ++++ tusen andre symptomer...

Hvor langt over tiden er du da?

Stress, både fysisk og psykisk kan rote til menssyklusen. Om du er veldig opptatt og småstresset av dette så kan det vøre en grunn i seg selv..?

Kanskje like greit å ta en tur til legen, der kan de sjekke for graviditetshormonet HCG i blodet ditt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest forvirret26

Hvor langt over tiden er du da?

Stress, både fysisk og psykisk kan rote til menssyklusen. Om du er veldig opptatt og småstresset av dette så kan det vøre en grunn i seg selv..?

Kanskje like greit å ta en tur til legen, der kan de sjekke for graviditetshormonet HCG i blodet ditt.

Jeg har ikke hatt mensen på flere mndr pga rotete syklus...

kanksje jeg tar meg en tur til legen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke hatt mensen på flere mndr pga rotete syklus...

kanksje jeg tar meg en tur til legen...

Oida. En tur til legen er nok på tide da, ja.

Lykke til! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk opplevd akkurat det motsatte.Kjøpte helt vanlig test på apoteket, og den var negativ da jeg leste av svaret, men ble plutselig positiv noen timer senere. Spurte på apoteket, og de sa at det ikke gikk an. Men jeg er ikke helt sikker da, leste litt i det siste og det står faktisk på en nettside, at hos en frisk kvinne skal HCG nivå være umulig til å påvise hvie hun ikke er gravid, og det skal jo ganske mye hormon til til å slo ut på hjemmetest. Jeg var i all fall ikke gravid da, så det var jo litt rar.. Men mange av mine veninner har hørte flere historier hvor det slo ikke i hele tatt på urintest, og de var gravide likkevel. Så man kan tenke, at de testene, billige eller ikke, er ikke alltid til å stole på..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk opplevd akkurat det motsatte.Kjøpte helt vanlig test på apoteket, og den var negativ da jeg leste av svaret, men ble plutselig positiv noen timer senere. Spurte på apoteket, og de sa at det ikke gikk an. Men jeg er ikke helt sikker da, leste litt i det siste og det står faktisk på en nettside, at hos en frisk kvinne skal HCG nivå være umulig til å påvise hvie hun ikke er gravid, og det skal jo ganske mye hormon til til å slo ut på hjemmetest. Jeg var i all fall ikke gravid da, så det var jo litt rar.. Men mange av mine veninner har hørte flere historier hvor det slo ikke i hele tatt på urintest, og de var gravide likkevel. Så man kan tenke, at de testene, billige eller ikke, er ikke alltid til å stole på..

Det står i bruksanvisningen at resultatet bare gjelder en kort stund. Etter to timer er den ikke avlesbar lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...