Gå til innhold

Noen som har en bra film...

Anbefalte innlegg

laguna1365380434
Skrevet

..Å anbefale? :-)

Jeg kjeder meg, men har tenkt å ha en sånn skinnhellig Betty Ford helg og ikke gå ut for å hoie.

Jeg vil se noe fett.

Jeg liker ikke komedier med Jennifer Aniston og tilsvarende, ikke filmer av kategorien "negre som faller gjennom glasstak", ikke sånne broene i madison county greier heller, og ikke bør den være for skummel heller, da jeg er singel & fraflyttet & lettskremt.

En knakende god film, anyone? Og den bør ikke være så sjelden at jeg ikke får leid den hos kineseren eller ned på video nova heller! ;-)

Skrevet

Kiss, kiss, bang, bang.

Står at den er action/thriller, men jeg syns den var mer action/komedie.

Skrevet

Om du vil småhumre over finsk hverdagsrealitet bør du se "Populærmusikk fra Vittula".

(Selv om du ev. har lest boka er filmen å anbefale.)

laguna1365380434
Skrevet

Kiss, kiss, bang, bang.

Kult, takk! Den kan jeg sjekke ut! :-)

Skrevet

Ja, må henge meg på Ellipses anbefaling om Walk the line også. Fantastisk!

laguna1365380434
Skrevet

Frihetens regn.

Kanskje det? Takk! :-)

laguna1365380434
Skrevet

Om du vil småhumre over finsk hverdagsrealitet bør du se "Populærmusikk fra Vittula".

(Selv om du ev. har lest boka er filmen å anbefale.)

Det er en god ide! Jeg likte boka, den var morsom! Takk! :-)

laguna1365380434
Skrevet

Crash

Saint Ralph

Walk the Line

München

Ut av de har jeg sett crasg & walk the line..Men de andre har jeg ikke sett..:-) Takk for tips!

laguna1365380434
Skrevet

Den er kjempebra..Men den har jeg allerede i hylla! :-)

Gjest ChiengMai
Skrevet

Den syns jeg også var fabelaktig!

Skrevet

Ut av de har jeg sett crasg & walk the line..Men de andre har jeg ikke sett..:-) Takk for tips!

Bare hyggelig:) god filmkveld!

Gjest ChiengMai
Skrevet

Crash

Saint Ralph

Walk the Line

München

München var bare kjedelig, men jeg hadde kanskje forventet noe helt annet eller hadde en kjedelig dag da jeg så den...

laguna1365380434
Skrevet

Bare hyggelig:) god filmkveld!

Tusen takk! :-) God lørdagskveld til deg også!

Skrevet

München var bare kjedelig, men jeg hadde kanskje forventet noe helt annet eller hadde en kjedelig dag da jeg så den...

Den var kanskje litt langdryg, men jeg syntes da den var spennende likevel...smaken er ulik:)

Skrevet

Tusen takk! :-) God lørdagskveld til deg også!

Takk. Rolig kveld her også, surfing og tv:o)

Gjest Persille
Skrevet

Muligens litt sent nå, men Crash var jo knall - ellers synes aldri endel av de danske blir kjedelige, Pusher-serien (tr stk), Idiotene (den tror jeg er noe for deg!), og så en til jeg ikke husker navnet på, om en kinesisk stoff(som i klær)smuglerliga, en politimann og masse rot som alltid :) Sistnevnte er ikke så bra som Pusher da...

Memento er jo en klassiker?

Og så er det jo fullt av pene menn i Oceans-filmene, selv om den første var bedre enn den siste :)

Mr & mrs. Smith var litt kjedelig, men ganske dampende, pene mennesker, og bra med action forsåvidt...

Og så har vi jo I Kina spiser de hund, som uten tvil er en klassiker - glemte den over :)

Du kan jo spare dem til en annen kveld!

laguna1365380434
Skrevet

Muligens litt sent nå, men Crash var jo knall - ellers synes aldri endel av de danske blir kjedelige, Pusher-serien (tr stk), Idiotene (den tror jeg er noe for deg!), og så en til jeg ikke husker navnet på, om en kinesisk stoff(som i klær)smuglerliga, en politimann og masse rot som alltid :) Sistnevnte er ikke så bra som Pusher da...

Memento er jo en klassiker?

Og så er det jo fullt av pene menn i Oceans-filmene, selv om den første var bedre enn den siste :)

Mr & mrs. Smith var litt kjedelig, men ganske dampende, pene mennesker, og bra med action forsåvidt...

Og så har vi jo I Kina spiser de hund, som uten tvil er en klassiker - glemte den over :)

Du kan jo spare dem til en annen kveld!

Kult! Takker så mye for mangebra filmtips! Jeg tar vare på svaret! Nå har jeg sett Crash, og Idiotene (Jeg elsker von trier!:-)) men bare den første pusher filmen..Ikke har jeg sett I kina...heller!

Ikke Memento og Smiths heller..Men oceans fimene har jeg sett..Her fikk jeg mye å glede meg til!

I kveld gikk jeg da på kryss av hele tråden min, og kjøpte Capote, og den gleder jeg meg til..Liker fyren, liker "in cold blood boka og i det hele tatt, så når jeg så den i hylla, da ble det den. Og den skal jeg kose meg med i natt!

:-)

Skrevet

Kiss, kiss, bang, bang.

Den er knallbra. Veldig morsom. ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...