Gå til innhold

Natascha Kampusch

Anbefalte innlegg

Skrevet

Intervjuet hennes går i reprise i kveld 21.00 på nrk2, dersom noen skulle være interessert... :)

Skrevet

Hvem er dette..?

Tja, innstengt i 8 år i en kjeller av en syk person, nettopp klart å rømme. Hun er 18 år og har vært fanget av denne mannen siden hun var 10.

Skrevet

Hvem er dette..?

Har du ikke åpnet en avis eller sett på nyhetene den siste uken?

Hehe

Skrevet

Hvem er dette..?

Neida. ;)

Kanskje du finner noe om henne i noen av dagens aviser eller noe.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Så intervjuet på NRK sine nettsider i går, det var sterke saker. Fantastisk jente, det der, og helt utrolig at ho hadde greid seg så bra.

Gjest tysk lureri
Skrevet

Tja, innstengt i 8 år i en kjeller av en syk person, nettopp klart å rømme. Hun er 18 år og har vært fanget av denne mannen siden hun var 10.

Bare oppspinn.

Skrevet

Jeg bare undres på hvordan helsetilstanden hennes blir, hvis hun har vært underærnert. Har hun hjerteproblemer også, eller er det jeg som har misfortstått?

Gjest østerriksk lureri
Skrevet

Bare oppspinn.

Det må i så fall være

Skrevet

Det må i så fall være

Ja jeg syns også denne saken "lukter" litt merkelig!!!

Gjest østerriksk lureri
Skrevet

Ja jeg syns også denne saken "lukter" litt merkelig!!!

Da har du nok misforstått kommentaren min, for etter å se det intervjuet har jeg ingen problem med å tro det ho har opplevd er sant.

Skrevet

Da har du nok misforstått kommentaren min, for etter å se det intervjuet har jeg ingen problem med å tro det ho har opplevd er sant.

sorry, svaret var ikke til deg og jeg er fremdeles skeptisk til denne saken også etter å ha sett programmet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...