Gå til innhold

Haha, så morsomt vi har det lørdag kveld!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Slo opp 100 nyeste, og 4 av de 10 siste innleggene dreide seg om Reima vinterdress :-)

laguna1365380434
Skrevet

Men jeg driver med motarbeid, og legger ut morsomme videoklipp istedet, og prøver altså å spre litt glede. (hei! Det rimte! )

Uten at det er så mye å diskutere da, men for min del går det også for barnedresser..;-)

Skrevet

Ja, ikke sant :) Vi får produsere noe mer interessant å skrive om da!

Vet du forresten om det er farlig hai i syden? Poden som akkurat gikk og la seg påstår det, men jeg sa jeg tviler.

Skrevet

*LOL* snart er det julegavetid :)

Ikke snakk om det da :o(

Jeg skal bare kjøpe til minstemann og jeg blir matt av andres julegavehandel her inne.

Skrevet

Ikke snakk om det da :o(

Jeg skal bare kjøpe til minstemann og jeg blir matt av andres julegavehandel her inne.

jeg også - - men je ghar faktisk kjøpt en julegave alt - men vet ikke hvem som skal få den, har kjøpt denne:

http://www.bokklubben.no/SamboWeb/produkt.do?produktId=147466&rom=AK

boken helt til høyre - koster bare 149 i bookklubben. Jeg har den sjøl og den er helt fantastisk - så jeg tenkte søstra mi, eller broren min, eller venninna mi skulle få den til jul :)

Skrevet

Og jeg har fått i hus halvparten av julegavene :) O jul med din glede :o)

Skrevet

jeg også - - men je ghar faktisk kjøpt en julegave alt - men vet ikke hvem som skal få den, har kjøpt denne:

http://www.bokklubben.no/SamboWeb/produkt.do?produktId=147466&rom=AK

boken helt til høyre - koster bare 149 i bookklubben. Jeg har den sjøl og den er helt fantastisk - så jeg tenkte søstra mi, eller broren min, eller venninna mi skulle få den til jul :)

Kokebøker er bra :o)

Jeg leser stadig i dem men lager aldri noe av maten hihi.

Skrevet

Du psyke psyke kvinne...:-S

:-)

Skrevet

Egentlig er jeg misunnelig - jeg kunne tenkt meg å satt bort jobben. Mine unger har jo ALT.

Skrevet

Kokebøker er bra :o)

Jeg leser stadig i dem men lager aldri noe av maten hihi.

Samme her - maten jeg lager er for det meste det jeg alltid lager :)

Skrevet

Egentlig er jeg misunnelig - jeg kunne tenkt meg å satt bort jobben. Mine unger har jo ALT.

Jeg har de verste gavene igjen - til ungene og mine nærmeste ellers!

Jeg har en haug med unger å kjøpe gaver til hvert år. Det er jo typisk at venner og familie har 3-4 unger hver. Det er disse gavene jeg er ferdig med.

Skrevet

Du psyke psyke kvinne...:-S

:-)

Tusen takk for komplimentet, det var svært hyggelig :o)

Skrevet

Hehehe....men slikt _er_ viktig for småbarnsforeldre. Husker selv jeg gikk og surret rundt etter parkdresser, regnvotter og cherox :o) Tror alikvel at vi ikke var så opphengt i de "rette" dressene osv.

Skrevet

Tusen takk for komplimentet, det var svært hyggelig :o)

It was a pleasure:-)

Egentlig er jeg dritmissunnelig.

Skrevet

It was a pleasure:-)

Egentlig er jeg dritmissunnelig.

Jeg forsto det :) Har alltid vært så irritert på meg selv som starter med innkjøpene så sent.

I vår begynte jeg å lage liste over alle som skal ha julegaver. Allerede da kjøpte jeg inn noen. Hver gang jeg har vært innom kjøpesentre har jeg hatt disse julegavene i tankene. Så har jeg handlet litt, og strøket nye navn fra lista. Det er så herlig å vite at jeg har bare mann & barn og foreldre igjen.

Skrevet

Jeg forsto det :) Har alltid vært så irritert på meg selv som starter med innkjøpene så sent.

I vår begynte jeg å lage liste over alle som skal ha julegaver. Allerede da kjøpte jeg inn noen. Hver gang jeg har vært innom kjøpesentre har jeg hatt disse julegavene i tankene. Så har jeg handlet litt, og strøket nye navn fra lista. Det er så herlig å vite at jeg har bare mann & barn og foreldre igjen.

Og så slipper du kanskje å være fullstendig blakk i februar? .)

hare1365380455
Skrevet

Husker en her inne var ferdig med julegavene i januar(?)!

Skrevet

Husker en her inne var ferdig med julegavene i januar(?)!

hoho - det er sterkt!

Skrevet

Og så slipper du kanskje å være fullstendig blakk i februar? .)

Det var jo en fordel jeg ikke hadde tenkt ut selv :) Tror forresten det som vanlig kommer noen uventede julegaver. Ungene får jo stadig nye venner, og selvsagt kjøper "de" gaver til hverandre. I fjor kom eldstedatteren min hjem med 3 uventede presanger. Løp og kjøp...

Heldigvis er jeg veldig glad i jula og det å kjøpe presanger. Synes likevel det kan bli vel mange på en gang.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...