hare1365380455 Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Han kan nok ikke se at du skrive med noen andre. MSN Elite eksisterer ikke. Men tro meg, folk skjønner fort om du skriver med noen andre! Om du skriver fort eller ei! Men han virker som en sjalu type da :-) Det hadde vært litt merkelig ja om det fantes et program som gjorde at man kunne følge med på hva andre holdt på med.... 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Æsj, så ekkelt! Skikkelig overvåking da! Har aldri hørt om at det går an, men det gjør det tydeligvis. Synes det var umåtelig frekt av han jeg, det han skrev til deg. Jeg tror ikke det finnes... 0 Siter
Glimtipper Skrevet 10. september 2006 Forfatter Skrevet 10. september 2006 Æsj, så ekkelt! Skikkelig overvåking da! Har aldri hørt om at det går an, men det gjør det tydeligvis. Synes det var umåtelig frekt av han jeg, det han skrev til deg. Noen andre her i tråden sier at det ikke går an. Men han visste nøyaktig når jeg begynte å snakke med noen andre, så jeg skjønner ikke hvordan han fant det ut. Ja, litt ironisk at han snakket om høflighet, men kalte meg ignorant... 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Nei, jeg har heller aldri hørt om det. Jeg synes det er ekkelt. Ja, ikke sant. Det var det jeg trodde var normalt. Fyren har nok prøvd seg på en liten bløff, hvor tror du privatlivets fred kommer inn om andre kan se hvor mange du taster med? Det er jo tilnærmet spionasje i din private sfære. :-O Neste gang spør du han hvor han har fått MSN Elite fra, for det vil du også ha. Men jeg ville nok ikke hatt en sånn fyr på min MSN, fysj og føy, er jo direkte ekkelt av han å komme med sånne kommentarer, og _særlig_ når han er et nytt bekjentskap. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Ja, jeg vurderte det, men jeg ble veldig usikker på om jeg faktisk gjorde noe uhøflig. Får vurdere det igjen. Takk for svar Det er vel ikke uhøflig å holde på med flere ting på en gang! Enten du nå chattet med to eller med en + holdt på med dol eller annet.... 0 Siter
NeaNoor Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Nei, jeg hadde i alle fall aldri hørt om det før og jeg har brukt msn mye. Heh, ja, han virker litt smågal. Tror jeg bruker delete/block funksjonen nå... Jeg ville sagt i fra til ham før jeg hadde blokkert ham. For det første er han frekk, og for det andre dikter han opp noe som heter MSN Elite. Usj. 0 Siter
Gjest trultemor26 Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Jeg tror ikke det finnes... Da er han bare en psyko-dude som ikke godtar noe annet enn hundre prosent oppmerksomhet og engasjemang da.. som kan merke at hun prater med noen andre samtidig.. Syntes han hørtes litt ut som en psyko-dude uansett jeg. 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 På en tidligere versjon av msn jeg hadde kunne jeg se når de jeg skrev med holdt på å skrive med andre også. Jeg ville blitt veldig betenkt om noen man knapt nok kjenner blir fornærmet over noe sånt. Det var jaggu meg tidlig å vise sine dårlige sider. Msn fungerer ikke som en vanlig samtale, alle som er på lista står jo fritt til å henvende seg til deg når du er pålogget. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Nå har jeg ekstremt lite erfaring med MSN, men jeg har chattet med 2 personer på samme tid. Og jeg er sikker på at de har gjort det også. Hvorfor skulle det være uhøflig? Greit nok hvis man skriver veldig treigt. Men skriver man normalt fort går det da bra å holde to samtaler gående på en gang. For mange er det jo ikke sånn at de legger fra seg alt de holder på med når de snakker med noen på MSN, jeg surfer f. eks videre og fortsetter med det jeg holder på med, og så svarer jeg når det passer seg sånn. Men så har bare jeg svært gode venner og familie på min MSN, da. 0 Siter
Gjest trultemor26 Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Noen andre her i tråden sier at det ikke går an. Men han visste nøyaktig når jeg begynte å snakke med noen andre, så jeg skjønner ikke hvordan han fant det ut. Ja, litt ironisk at han snakket om høflighet, men kalte meg ignorant... Ja, og hvordan er han i RL hvis han begynner sånn så tidlig? 0 Siter
flisa Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Han hørtes skummel ut, syns jeg. Blokker og slett hele fyren. 0 Siter
Glimtipper Skrevet 10. september 2006 Forfatter Skrevet 10. september 2006 Jeg ville sagt i fra til ham før jeg hadde blokkert ham. For det første er han frekk, og for det andre dikter han opp noe som heter MSN Elite. Usj. Iiih, har ikke så veldig lyst til å si det til han. Gudene vet hva han kaller meg da 0 Siter
Glimtipper Skrevet 10. september 2006 Forfatter Skrevet 10. september 2006 Ja, og hvordan er han i RL hvis han begynner sånn så tidlig? Uff, det håper jeg at jeg aldri finner ut 0 Siter
Glimtipper Skrevet 10. september 2006 Forfatter Skrevet 10. september 2006 Fyren har nok prøvd seg på en liten bløff, hvor tror du privatlivets fred kommer inn om andre kan se hvor mange du taster med? Det er jo tilnærmet spionasje i din private sfære. :-O Neste gang spør du han hvor han har fått MSN Elite fra, for det vil du også ha. Men jeg ville nok ikke hatt en sånn fyr på min MSN, fysj og føy, er jo direkte ekkelt av han å komme med sånne kommentarer, og _særlig_ når han er et nytt bekjentskap. Ja, tror jeg holder meg unna han nå. Man blir bare så usikker når noen insisterer slik på at noe er en selvfølgelighet for alle andre enn deg selv. 0 Siter
Osiris Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Hadde nok blokkert han der tror jeg. 0 Siter
flisa Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Ja, tror jeg holder meg unna han nå. Man blir bare så usikker når noen insisterer slik på at noe er en selvfølgelighet for alle andre enn deg selv. HVor fant du han egentlig? 0 Siter
Glimtipper Skrevet 10. september 2006 Forfatter Skrevet 10. september 2006 Han hørtes skummel ut, syns jeg. Blokker og slett hele fyren. Jeg skal følge ditt råd. Takk for svar 0 Siter
NeaNoor Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Iiih, har ikke så veldig lyst til å si det til han. Gudene vet hva han kaller meg da Heh, bare jeg som er så full av faen. Hadde sagt hva jeg mente, slengt på et "Btw, jeg blokkerer deg nå", og gjort det. Med mindre han visste hvor jeg bodde. 0 Siter
Glimtipper Skrevet 10. september 2006 Forfatter Skrevet 10. september 2006 På en tidligere versjon av msn jeg hadde kunne jeg se når de jeg skrev med holdt på å skrive med andre også. Jeg ville blitt veldig betenkt om noen man knapt nok kjenner blir fornærmet over noe sånt. Det var jaggu meg tidlig å vise sine dårlige sider. Msn fungerer ikke som en vanlig samtale, alle som er på lista står jo fritt til å henvende seg til deg når du er pålogget. Så det er altså mulig han kunne se det? Æsj, så ekkelt. Ja, sletter han nå som jeg ser at jeg ikke er uhøflig. Han er bare gal 0 Siter
Glimtipper Skrevet 10. september 2006 Forfatter Skrevet 10. september 2006 Heh, bare jeg som er så full av faen. Hadde sagt hva jeg mente, slengt på et "Btw, jeg blokkerer deg nå", og gjort det. Med mindre han visste hvor jeg bodde. -ler- Nei, det vet han heldigvis ikke. Men jeg er ikke så veldig tøff sånn sett, vil helst ikke såre han. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.