Gå til innhold

Er ikke dette litt merkelig (chatting)?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei, jeg hadde i alle fall aldri hørt om det før og jeg har brukt msn mye.

Heh, ja, han virker litt smågal. Tror jeg bruker delete/block funksjonen nå...

Han kan se om du er online selv om du blokker:

http://blockchecker.msnfanatic.com/

• Svar 144
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Glimtipper

46

• flisa

12

• mrxx

7

• dolores83

7

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Ja, hva skulle man gjort uten trådløs telefon? ;-)

Du virker som en effektiv dame med mange baller i lufta - det skal du i alle fall ha! :-)

Ja - her kan man ikke slappe av før man ligger rett ut *S* - men jeg trekker ikke opp nå rjeg er på do og snakker i telefonen da :)

Skrevet

Ja - her kan man ikke slappe av før man ligger rett ut *S* - men jeg trekker ikke opp nå rjeg er på do og snakker i telefonen da :)

Hehe...godt å høre! :-)

Skrevet

Fyren høres klin kokos ut.

Denne kontrollfreaken bør du blokkere før du ender opp med å møte gærningen.

Skrevet

Han kan se om du er online selv om du blokker:

http://blockchecker.msnfanatic.com/

sjukt

Hv er vitsen med det da? - å såre folk som er blokkert? Jeg blokkerer i vilden sky -og oppretter igjen etter som det passer meg.

Det der blir litt som at man skal ha kamera hjemme hos folk for å se om de er hjemme -selv om de ikke lukker opp om det ringer på - fordi man har en orgie med gubben .)

Skrevet

sjukt

Hv er vitsen med det da? - å såre folk som er blokkert? Jeg blokkerer i vilden sky -og oppretter igjen etter som det passer meg.

Det der blir litt som at man skal ha kamera hjemme hos folk for å se om de er hjemme -selv om de ikke lukker opp om det ringer på - fordi man har en orgie med gubben .)

"Det der blir litt som at man skal ha kamera hjemme hos folk for å se om de er hjemme -selv om de ikke lukker opp om det ringer på"

Det der tenkte jeg på å, for du er som regel hjemme når du er på msn utenom arbeidstid og skole.Mange har det stående pålogga samme hva de gjør når de er hjemme.

Skrevet

Fyren høres klin kokos ut.

Denne kontrollfreaken bør du blokkere før du ender opp med å møte gærningen.

-ler- God idè :)

Skrevet

Så det er altså mulig han kunne se det? Æsj, så ekkelt.

Ja, sletter han nå som jeg ser at jeg ikke er uhøflig. Han er bare gal :P

Ikke glem å blokkere folk du sletter fra lista di.

Med MSG Plus (en "plug-in" til MSN Messenger), kan man forresten se om man står på den andres liste eller ei.

Skrevet

Jeg har en kompis på msn som også blir litt "fornærmet" om jeg snakker med andre eller må gjøre et par ting i huset i mellomtiden.

Jeg gidder ikke bry meg med det. Han er ungkar, og kan planlegge dagen/livet sitt på en helt annen måte enn jeg. Så om han velger å bli fornærmet, så får han bare bli det. ;)

Jeg setter ikke livet mitt på "hold" bare fordi han vil snakke med meg alene! Når det er sagt, så prøver jeg så klart å konsentrere meg om en om gangen, og ha fokus på det vi skriver. Men om det ikke går fort nok for han, så får det være hans problem.

Mener nå jeg da ;)

Skrevet

Med MSG Plus (en "plug-in" til MSN Messenger), kan man forresten se om man står på den andres liste eller ei.

Etterhvert så tør man vel ikke ha MSN - når man risikerer å såre folk når man skal tørke seg i ræva.

Skrevet

Søren heller, da. Er man aldri trygg?! :P

Skrevet

Jeg er helt enig med han.

Så det er altså uhøflig?

Uff, nå blir jeg forvirret her.

Skrevet

Så det er altså uhøflig?

Uff, nå blir jeg forvirret her.

Jeg synes det. Det blir som å parkere noen på vent under en telefonsamtale mens du venter på svar.

Skrevet

Det hender rett som det er at jeg chatter med to stykker samtidig, i hvert sitt vindu. Men jeg bruker å opplyse om det, slik at de jeg chatter med vet at jeg kan svare litt tregt fordi jeg har en annen samtale samtidig, og ikke tror at jeg svarer tregt fordi jeg ikke er interessert i å svare.

Det merkes veldig godt om den man chatter med samtidig holder på med noe annet.

At det settes på en BRB eller TLF underveis er bare naturlig. Men om noen konsekvent blir veldig fraværende og chatter med andre, så blir det irriterende i lengden.

Da hender det at jeg lurer på hvorfor de tar kontakt, når de likevel ikke er så interessert i å chatte.

Skrevet

Jeg synes det. Det blir som å parkere noen på vent under en telefonsamtale mens du venter på svar.

Nei - langt i fra.

Skrevet

-ler- God idè :)

Jeg var seriøs, altså. Reaksjonen hans er så langt derifra normal, og hvis han viser denne siden av seg selv før dere har møtt hverandre (hvis jeg ikke misforstår her ...), så snakker vi virkelig om en fyr du skal få slite med hvis vennskapet utvikler seg til noe annet enn msn-snakk.

Her snakker vi en sjalusi-/kontrollfreak av den verste sorten.

Skrevet

Jeg var seriøs, altså. Reaksjonen hans er så langt derifra normal, og hvis han viser denne siden av seg selv før dere har møtt hverandre (hvis jeg ikke misforstår her ...), så snakker vi virkelig om en fyr du skal få slite med hvis vennskapet utvikler seg til noe annet enn msn-snakk.

Her snakker vi en sjalusi-/kontrollfreak av den verste sorten.

Du mener det, altså?

Noen her er jo enig med han.

Skrevet

Du mener det, altså?

Noen her er jo enig med han.

Ja, jeg mener det.

De som mener noe annet er rimelig sikkert de samme som gnåler på samlivsforumet om at kjæresten så vidt tittet på en annen jente da de var på kjøpesenteret i helgen, og nekter typen å gå utenfor husets fire vegger, alene, fordi han kan komme i fare for å være utro.

Altså ustabile folk.

Det er ikke normalt å være så til de grader kontrollfreak som denne mannen ser ut til å være, og det til og med før du har møtt ham.

Jeg hadde lagt på røret umiddelbart hvis jeg møtte på en slik jente.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...