Glimtipper Skrevet 12. september 2006 Forfatter Skrevet 12. september 2006 Det er så, men jeg vet med sikkerhet at den jeg snakker med snakker med andre og da ser jeg at vedkommende skriver. Åh, ok. Synes det er litt ekkelt, jeg. Eller... Egentlig er det mest ekkelt at noen skal bli sååå sint for det. 0 Siter
mrxx Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Åh, ok. Synes det er litt ekkelt, jeg. Eller... Egentlig er det mest ekkelt at noen skal bli sååå sint for det. Enig, det som er ekkelt er at han blir så sint for det, det sier jo litt om han. Slike personer kutter jeg ut, da de reagerer så negativt når du ikke kjenner dem godt, hva reagerer de på når du blir godt kjent? Slike gidder jeg ikke å ha noe med å gjøre. 0 Siter
Glimtipper Skrevet 12. september 2006 Forfatter Skrevet 12. september 2006 Enig, det som er ekkelt er at han blir så sint for det, det sier jo litt om han. Slike personer kutter jeg ut, da de reagerer så negativt når du ikke kjenner dem godt, hva reagerer de på når du blir godt kjent? Slike gidder jeg ikke å ha noe med å gjøre. Ja, egentlig helt enig med deg Jeg blir bare veldig usikker når noen insisterer så kraftig på at jeg tar feil. Men en kontrollerende person er jo sikkert flink til det. 0 Siter
mrxx Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Ja, egentlig helt enig med deg Jeg blir bare veldig usikker når noen insisterer så kraftig på at jeg tar feil. Men en kontrollerende person er jo sikkert flink til det. Han må være svært kontrollerende og ikke minst forlange oppmerksomhet hele tiden. Svært slitsomme mennesker dette. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Jeg synes det kommer an på hvilken måte man chatter på. Man kan jo bli ganske fortrolige, og om man er i en fortrolig samtale er det ikke så rart å bli litt skuffet når man oppdager at den andre chatter med andre samtidig. Jeg chattet en del tidligere, og da pleide jeg å gjøre den jeg snakket med oppmerksom om jeg samtidig fikk andre meldinger som jeg besvarte. Det gjorde jeg fordi jeg likte å få slik beskjed selv. Ikke dermed sagt det er uhøflig å snakke med flere, det er jo nettopp det som er vanlig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.