Gå til innhold

Krokodillejegeren... trist.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det bare meg, eller er det flere som syns dette er forferdelig trist? At "Crocodile hunter" er død... Helt siden den dagen jeg fikk vite det, syns jeg liksom ting har vært litt tyngre. Jeg syns det er skikkelig kjipt, for programmene hans var så gøye! Nå kan han ikke lage flere :(

• Svar 83
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

11

• flisa

7

• Hawkwind

7

• Solsikkefrø

7

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg syns de maser fælt mye om denne mannen som selv oppsøkte farer. Jeg likte ikke programmene hans engang - det var liksom bare for å sjokkere. Takke meg til Attenbourgh (eller hvordan det skrives).

Ikke isoler deg helt nå da!

Skrevet

Jeg synes det er litt uforståelig, og det er veldig trist.

Skrevet

Kall meg kyniker, men jeg syns ikke det er mer eller mindre trist at han døde enn at andre jeg ikke kjenner gjør det.

Gjest Omatt og omatt
Skrevet

Jeg synes det er "trist", men at dagene har blitt tyngre etter det? Ehhh, nei.

Igjen oppfordrer jeg deg til å søke hjelp.

Skrevet

Jeg hadde en veldig vanskelig periode for noen år tilbake. I den perioden så ble Prinsesse Diana drept. Jeg husker at det gikk veldig inn på meg. Altfor mye, men det var nok fordi jeg var i en sårbar periode.

Skrevet

Da er det jammen meg verre at ei jeg traff på sykehuset i fjor, døde i forigårs.

Krokodillejegeren hadde jeg ikke møtt så ...

Skrevet

Jeg hadde en veldig vanskelig periode for noen år tilbake. I den perioden så ble Prinsesse Diana drept. Jeg husker at det gikk veldig inn på meg. Altfor mye, men det var nok fordi jeg var i en sårbar periode.

tror det gikk innpå veldig mange i grunn.

Skrevet

Det er forskjell på å synes at noe er trist, og det å virkelig ta det innover seg.

Både Diana og Irwin var tross alt helt fremmede mennesker. Det er ikke helt sunt å sørge over disse. Ikke så intenst som jeg gjorde i hvert fall.

Skrevet

Det er forskjell på å synes at noe er trist, og det å virkelig ta det innover seg.

Både Diana og Irwin var tross alt helt fremmede mennesker. Det er ikke helt sunt å sørge over disse. Ikke så intenst som jeg gjorde i hvert fall.

ok - men jeg var ekte trist over Diana og mange med meg -var hjemme i barselpermisjon - så det kan jo ha vært det....dessuten, så giftet hun seg året før meg -fikk barn året før meg, så jeg tenkte......:)

Skrevet

Programmene hans var ufattelig ræva.

Det er alltid trist at noen dør før tida, men akkurat denne mannen hadde jeg intet forhold til.

Skrevet

Programmene hans var ufattelig ræva.

Det er alltid trist at noen dør før tida, men akkurat denne mannen hadde jeg intet forhold til.

Usjarmerende fyr som de ikke blir ferdig med i avisene

*stygt sagt*

Skrevet

Trist er det, og verden har blitt litt fattigere.

Men jeg opplever ikke noen personlig sorg eller nedstemthet over hans bortgang - det var tross alt ikke slik at jeg kjente fyren.

Skrevet

ok - men jeg var ekte trist over Diana og mange med meg -var hjemme i barselpermisjon - så det kan jo ha vært det....dessuten, så giftet hun seg året før meg -fikk barn året før meg, så jeg tenkte......:)

....at det kunne vært du som døde mens du ble jaget av paparazzi gjennom Paris gater?

Jeg vet du har vært i Frankrike, men flisa da!

Skrevet

....at det kunne vært du som døde mens du ble jaget av paparazzi gjennom Paris gater?

Jeg vet du har vært i Frankrike, men flisa da!

Var sikker på at jeg kom til å dø om et år - sånn langt inni meg :)

Skrevet

Det er kjempetrist med tanke på kona og barna hans som har mistet mann og far, men for meg personlig var det mye tristere å miste husdyret mitt.

Skrevet

Var sikker på at jeg kom til å dø om et år - sånn langt inni meg :)

Du er nesten sanntenkt. Jeg har flyttet til ny leilighet og selv om jeg hadde proffe akvarieflyttefolk så fant jeg deg steindau i utslagsvasken. SDD og laguna er sporløst borte. Sør og Morsk truet jeg butikken til å ta tilbake. De ville absolutt ikke ha dem (skjønner jeg jævlig godt)menså nå er furter de i usalgsbartanken i butikken.

Nå er det bare Dorthe, Mangelica og keinstein igjen av de originale dolfiskene.

Dolakvariet er nå gjort om til et lesbisk akvarium med keinstein svømmende rundt med ballespreng i tillegg. Han bare eter og eter.

Du får si om du vil reinkarneres, med da blir du lesbisk i ditt nye liv.

Skrevet

Du er nesten sanntenkt. Jeg har flyttet til ny leilighet og selv om jeg hadde proffe akvarieflyttefolk så fant jeg deg steindau i utslagsvasken. SDD og laguna er sporløst borte. Sør og Morsk truet jeg butikken til å ta tilbake. De ville absolutt ikke ha dem (skjønner jeg jævlig godt)menså nå er furter de i usalgsbartanken i butikken.

Nå er det bare Dorthe, Mangelica og keinstein igjen av de originale dolfiskene.

Dolakvariet er nå gjort om til et lesbisk akvarium med keinstein svømmende rundt med ballespreng i tillegg. Han bare eter og eter.

Du får si om du vil reinkarneres, med da blir du lesbisk i ditt nye liv.

Kan godt være lesbe jeg :)

Skrevet

Usjarmerende fyr som de ikke blir ferdig med i avisene

*stygt sagt*

Det er ikke stygt å si det. Jeg syntes hele mannens vesen var ufordragelig jeg også.

Skrevet

Det tror jeg og, for det var så sjokkerende og uventet. Hun var jo liksom glamourdronningen over alle, som vi leste om og så avbildet masse hver uke.

Husker at jeg sto opp og slo på Tv tidlig den dagen, og skjermen var helt rosa med et stort bilde av Diana i, sørgemusikk og født-død-årstall (var det på CNN tro?).

Det var veldig sjokkerende og trist. :(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...