Gå til innhold

Krokodillejegeren... trist.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter min mening er du helt normal. Vi kan ikke la alle dødsfall gå innover oss.

Takk Dorthe!

Jeg føler meg normal jeg også.

Den gang Diana døde, så sørget jeg også, men henne hadde jeg et forhold til, som så mange andre.

• Svar 83
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

11

• flisa

7

• Hawkwind

7

• Solsikkefrø

7

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Takk Dorthe!

Den gang Diana døde, så sørget jeg også, men henne hadde jeg et forhold til, som så mange andre.

Det er klart du ikke kan sørge hver gang noen du ikke kjenner dør. Da hadde du knapt fått gjort noe annet. Kjendiser dør jo hele tiden.

Personen over er nok ikke helt i vater. Ikke bry deg om fyren.

Skrevet

Takk Dorthe!

Og jeg gråt når kong Olav døde :o)

Gjest Omatt og omatt
Skrevet

"Igjen oppfordrer jeg deg til å søke hjelp."

Ikke bruk meg som skalkeskjul for dine egne problemer ;) det er bare idioti fra din side..

Hehe.. Og det kommer fra hun som har to barn (en liten og en på over 20), som krangler konstant med svigermor og nabo, får store problemer når samboeren skal i militæret i seks uker at hun ikke klarer å ta seg av barnet og som ikke vet om stemoren kommer fra Russland eller Kina?

Beklager om jeg er litt krass nå, men du har på en måte bedt om det.

Skrevet

Det er klart du ikke kan sørge hver gang noen du ikke kjenner dør. Da hadde du knapt fått gjort noe annet. Kjendiser dør jo hele tiden.

Personen over er nok ikke helt i vater. Ikke bry deg om fyren.

Takker :-)

Skrevet

Hehe.. Og det kommer fra hun som har to barn (en liten og en på over 20), som krangler konstant med svigermor og nabo, får store problemer når samboeren skal i militæret i seks uker at hun ikke klarer å ta seg av barnet og som ikke vet om stemoren kommer fra Russland eller Kina?

Solsikkefrø har da bare ett barn og er bare et barn sjøl, 21 år. Ikke noen unnskyldning for merkelige innlegg det altså :o)

Gjest Omatt og omatt
Skrevet

Solsikkefrø har da bare ett barn og er bare et barn sjøl, 21 år. Ikke noen unnskyldning for merkelige innlegg det altså :o)

Hun har ett barn, ja. Men måten hun omtaler og behandler samboeren sin på, gjør at man mistenker at hun må hanskes med to barn.

Skrevet

Trodde jeg hadde lov å spør om ting på dol jeg, uten at folk skulle være bitchy. Er helt i orden at folk er uenige, men at folk driver å er ufordragelige, frekke, og attpåtil bruker andre som skalkeskjul for å gjemme sine problemer, ja da er det jo villt og gale her. Gå litt inn i deg selv, evt gå å vask munnen din med såpe. Det tror jeg du trenger :)

Skrevet

En hyperaktiv krokodillekosegutt som løper rundt og hyler og bærer seg med en stemme så teatralsk at jeg ikke for mitt bare liv kan fatte at det er mulig, har jeg store problemer med å se på som god underholdning.

Har du sett south-park-versjonen av ham? Hehe, den får meg i godt humør igjen hvertfall ;)

Skrevet

Har du sett south-park-versjonen av ham? Hehe, den får meg i godt humør igjen hvertfall ;)

South Park er konge. :)

Skrevet

South Park er konge. :)

Enig der ;) Skjønner ikke folk som sier det er utgått på dato, jeg ler like mye hver gang.

Gjest manjanamanjana
Skrevet

Det som er trist, er at folk ikke finner seg en mindre farlig jobb etter at de har fått barn.

Skrevet

Det som er trist, er at folk ikke finner seg en mindre farlig jobb etter at de har fått barn.

Enig. Det må være kjempe trist for familien hans... selv om det var "denne måten han ville dø på".. men likevel... huff. tenker på han ille 2-åringen spesielt. Han vil jo ikke huske noe fra ham nesten.

Skrevet

Jeg kan ikke si at det betyr noe for meg personlig at han er død.

Det er selvsagt trist for hans pårørende, men jeg er mer overrasket over at han levde så lenge som han gjorde.

Akkurat slik har jeg tenkt også.

Skrevet

Han hadde sluttet med de mest risikofylte turene etter at han fikk barn.

Det siste året eller så jobbet han med å lage tv-programmer for barn, og det var under filming til et slikt program han ble drept - av et dyr som er ansett for å være ufarlig å være i nærheten av.

Skrevet

Til daglig fremstiller du deg som en omtenksom person her på dol.

Men egentlig er du kynisk og selvgod, du kan ikke tenke deg at her er andre som har omtanke og følelser for ting som skjer, også i RL.

Jøss. Så du mener man skal sørge litt ekstra hver gang en kjendis tar kvelden?

Gjest sånn er det bare 11
Skrevet

Akkurat slik har jeg tenkt også.

Dolberter tenker oftes likt;)

Gjest manjanamanjana
Skrevet

Han hadde sluttet med de mest risikofylte turene etter at han fikk barn.

Det siste året eller så jobbet han med å lage tv-programmer for barn, og det var under filming til et slikt program han ble drept - av et dyr som er ansett for å være ufarlig å være i nærheten av.

Oi, det visste jeg ikke!

Gjest abrahamsen
Skrevet

Alltid trist når noen dør, men kan ikke si at dette har gått inn på meg nevneverdig nei.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...