Gjest Ulvinnen Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Etter min mening er du helt normal. Vi kan ikke la alle dødsfall gå innover oss. Takk Dorthe! Jeg føler meg normal jeg også. Den gang Diana døde, så sørget jeg også, men henne hadde jeg et forhold til, som så mange andre. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Takk Dorthe! Jeg føler meg normal jeg også. Den gang Diana døde, så sørget jeg også, men henne hadde jeg et forhold til, som så mange andre. Det er klart du ikke kan sørge hver gang noen du ikke kjenner dør. Da hadde du knapt fått gjort noe annet. Kjendiser dør jo hele tiden. Personen over er nok ikke helt i vater. Ikke bry deg om fyren. 0 Siter
Dorthe Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Takk Dorthe! Jeg føler meg normal jeg også. Den gang Diana døde, så sørget jeg også, men henne hadde jeg et forhold til, som så mange andre. Og jeg gråt når kong Olav døde ) 0 Siter
Gjest Omatt og omatt Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 "Igjen oppfordrer jeg deg til å søke hjelp." Ikke bruk meg som skalkeskjul for dine egne problemer det er bare idioti fra din side.. Hehe.. Og det kommer fra hun som har to barn (en liten og en på over 20), som krangler konstant med svigermor og nabo, får store problemer når samboeren skal i militæret i seks uker at hun ikke klarer å ta seg av barnet og som ikke vet om stemoren kommer fra Russland eller Kina? Beklager om jeg er litt krass nå, men du har på en måte bedt om det. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Det er klart du ikke kan sørge hver gang noen du ikke kjenner dør. Da hadde du knapt fått gjort noe annet. Kjendiser dør jo hele tiden. Personen over er nok ikke helt i vater. Ikke bry deg om fyren. Takker :-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Hehe.. Og det kommer fra hun som har to barn (en liten og en på over 20), som krangler konstant med svigermor og nabo, får store problemer når samboeren skal i militæret i seks uker at hun ikke klarer å ta seg av barnet og som ikke vet om stemoren kommer fra Russland eller Kina? Beklager om jeg er litt krass nå, men du har på en måte bedt om det. Solsikkefrø har da bare ett barn og er bare et barn sjøl, 21 år. Ikke noen unnskyldning for merkelige innlegg det altså ) 0 Siter
Gjest Omatt og omatt Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Solsikkefrø har da bare ett barn og er bare et barn sjøl, 21 år. Ikke noen unnskyldning for merkelige innlegg det altså ) Hun har ett barn, ja. Men måten hun omtaler og behandler samboeren sin på, gjør at man mistenker at hun må hanskes med to barn. 0 Siter
Solsikkefrø Skrevet 10. september 2006 Forfatter Skrevet 10. september 2006 Hehe.. Og det kommer fra hun som har to barn (en liten og en på over 20), som krangler konstant med svigermor og nabo, får store problemer når samboeren skal i militæret i seks uker at hun ikke klarer å ta seg av barnet og som ikke vet om stemoren kommer fra Russland eller Kina? Beklager om jeg er litt krass nå, men du har på en måte bedt om det. Trodde jeg hadde lov å spør om ting på dol jeg, uten at folk skulle være bitchy. Er helt i orden at folk er uenige, men at folk driver å er ufordragelige, frekke, og attpåtil bruker andre som skalkeskjul for å gjemme sine problemer, ja da er det jo villt og gale her. Gå litt inn i deg selv, evt gå å vask munnen din med såpe. Det tror jeg du trenger 0 Siter
Solsikkefrø Skrevet 10. september 2006 Forfatter Skrevet 10. september 2006 En hyperaktiv krokodillekosegutt som løper rundt og hyler og bærer seg med en stemme så teatralsk at jeg ikke for mitt bare liv kan fatte at det er mulig, har jeg store problemer med å se på som god underholdning. Har du sett south-park-versjonen av ham? Hehe, den får meg i godt humør igjen hvertfall 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Har du sett south-park-versjonen av ham? Hehe, den får meg i godt humør igjen hvertfall South Park er konge. 0 Siter
Solsikkefrø Skrevet 10. september 2006 Forfatter Skrevet 10. september 2006 South Park er konge. Enig der Skjønner ikke folk som sier det er utgått på dato, jeg ler like mye hver gang. 0 Siter
Gjest manjanamanjana Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Det som er trist, er at folk ikke finner seg en mindre farlig jobb etter at de har fått barn. 0 Siter
Solsikkefrø Skrevet 10. september 2006 Forfatter Skrevet 10. september 2006 Det som er trist, er at folk ikke finner seg en mindre farlig jobb etter at de har fått barn. Enig. Det må være kjempe trist for familien hans... selv om det var "denne måten han ville dø på".. men likevel... huff. tenker på han ille 2-åringen spesielt. Han vil jo ikke huske noe fra ham nesten. 0 Siter
Hawkwind Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Greit, gi meg en link eller to til det du da! Står en del her, med masse linker videre: http://en.wikipedia.org/wiki/Steve_irwin 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Jeg kan ikke si at det betyr noe for meg personlig at han er død. Det er selvsagt trist for hans pårørende, men jeg er mer overrasket over at han levde så lenge som han gjorde. Akkurat slik har jeg tenkt også. 0 Siter
Hawkwind Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Det som er trist, er at folk ikke finner seg en mindre farlig jobb etter at de har fått barn. Han hadde sluttet med de mest risikofylte turene etter at han fikk barn. Det siste året eller så jobbet han med å lage tv-programmer for barn, og det var under filming til et slikt program han ble drept - av et dyr som er ansett for å være ufarlig å være i nærheten av. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Til daglig fremstiller du deg som en omtenksom person her på dol. Men egentlig er du kynisk og selvgod, du kan ikke tenke deg at her er andre som har omtanke og følelser for ting som skjer, også i RL. Jøss. Så du mener man skal sørge litt ekstra hver gang en kjendis tar kvelden? 0 Siter
Gjest sånn er det bare 11 Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Akkurat slik har jeg tenkt også. Dolberter tenker oftes likt;) 0 Siter
Gjest manjanamanjana Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Han hadde sluttet med de mest risikofylte turene etter at han fikk barn. Det siste året eller så jobbet han med å lage tv-programmer for barn, og det var under filming til et slikt program han ble drept - av et dyr som er ansett for å være ufarlig å være i nærheten av. Oi, det visste jeg ikke! 0 Siter
Gjest abrahamsen Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Alltid trist når noen dør, men kan ikke si at dette har gått inn på meg nevneverdig nei. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.