Gå til innhold

Apropo Sex i telt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finner ikke igjen festivaltråden under, eller orker ikke lete.

Ville bare nevne en episode da vi var på familietelttur da barna var små. Etterhvert kom det en annen familie og slo seg ned med sitt lille telt en meter fra vårt. Det var foreldre og to barn i et lite telt med et rom.

Om natten våknet jeg og mannen av noen forferdelige pese og stønnelyder, sånn skikkelig stønn med stemme altså (begge to). Sjokkert hørte vi hele seansen med saluttstønn-rop der inne.

Det var skikkelig pinlig for dem skulle en tro, men mannen smilte og hilsenikket på oss som om ingenting da vi krabbet ut av teltet på morraskvisten.

Kona (en stor og tykk dame) sto og hengte opp klær.

Vi tenkte vårt om at de faktisk lå og hadde seg med ungene omtrent oppå seg der inne, for det var et veldig lite og trangt telt. Synes sånt ikke passer seg med unger tett inntil jeg da, det hele var litt merkelig.

• Svar 63
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ylvali1365381015

9

• sammfunnskritiker

8

• Moraki

4

• Gemini

3

Skrevet

Hadde de egne unger med seg i teltet sitt? I såfall hadde jeg reagert.

Skrevet

Dette er jo ordenlig familieidyll, på Larkingnivå;)

Fikk mentalt bilde i hode nå, av den tykke dama som hang opp klær med et tilfredsstilt uttrykk. Ha ha! :-)

Skrevet

Hadde de egne unger med seg i teltet sitt? I såfall hadde jeg reagert.

Ville det gjort noen forskjell om det var andres unger? ;)

Skrevet

Fikk mentalt bilde i hode nå, av den tykke dama som hang opp klær med et tilfredsstilt uttrykk. Ha ha! :-)

Ja akkurat, sånn var det! :)

Skrevet

Ville det gjort noen forskjell om det var andres unger? ;)

Tja, jeg hadde ikke brydd meg om de i naboteltet. Det går an å dempe seg litt da, er enig i det.

Jeg hadde forresten aldri dratt på telttur, så det er egentlig ikke et problem ;p

Gjest katapulko
Skrevet

Ser ikke du fornøyd ut etter en hyrdestund da?:)

Skrevet

Jeg er enig i at det var en smule upassende å ha høylydt sex med barn til stede, og nabotelt rett ved siden av.

Det jeg ikke skjønner, er hvilken betydning det har at dama var tykk?

Skrevet

Tja, jeg hadde ikke brydd meg om de i naboteltet. Det går an å dempe seg litt da, er enig i det.

Jeg hadde forresten aldri dratt på telttur, så det er egentlig ikke et problem ;p

De hadde to egne unger i 5-8-årsalderen som lå tett inntil dem i teltet når de hadde høylytt og nokså bevegelig sex, for det raslet og rista der inne så en skulle tro at hele teltet hadde sex. ;o)

Skrevet

Jeg er enig i at det var en smule upassende å ha høylydt sex med barn til stede, og nabotelt rett ved siden av.

Jeg tenkte mitt om at hun var så tykk at hun måtte ta halve teltet alene, og derfor enda mindre plass til ungene sånn at de måtte ligge klint inntil dette paret når de hadde seg i det lille rommet. Mannen var ingen spire han heller...

Skrevet

Å ha sex med barn til stede, mener jeg er et overgrep mot barna.

Skrevet

Ser ikke du fornøyd ut etter en hyrdestund da?:)

Hva? Jeg driver da ikke med sånt.

Gjest ikke signatur
Skrevet

Da vi var på telttur hadde fruen i naboteltet drukket altfor mye alkohol en kveld, så det jeg ble vekket av om morgenen var faktisk at hun kastet opp..... Jeg prøvde å skjerme barna våre ved å få de til å leke et stykke ifra, men de fikk med seg at hun lå utenfor teltet med hodet over en bøtte.

Gjest katapulko
Skrevet

Hva? Jeg driver da ikke med sånt.

Da har du gått glipp av noe;)

Gjest katapulko
Skrevet

Det la jeg også merke til. Kanskje frodige damer ikke bør ha sex, etter hennes mening?:)

Gjest katapulko
Skrevet

Da har våre barn ofte vært utsatt, så trangt som vi har bodd har det vært ungåelig

Skrevet

Det er mer gøy når naboer observerer campingvogna rugger som et skip i høy sjø, og dama hyler som en tåkelur. Jeg ble nesten sjøsjuk. Og det midt på dagen. Etterpå kommer dama ut og skyller kluten....

Er det rart vi klapper?

Gjest teltdebut...
Skrevet

Mi debut med analsex skjedde i et telt. Tenkte overhodet ikke på at det var _litt_ lytt i et telt, og litt lyder laget vi jo. Særlig jeg.

Hørte jo andre som gikk forbi men... ung og naiv tenkte jeg ikke på at de hørte og skjønte alt!! haha... tenker de andre rundt fikk seg en god latter av oss ja... ;)

sammfunnskritiker
Skrevet

Et overgrep? (Rister på hodet)

Jeg vil aldri kalle det et overgrep, men kansje upassende. Jeg mener barna skal kunne høre lyder og forstå hva mor og far gjør sammen.

Jeg syns samtidig at når barna er fysisk tilstede i samme rom, er det ikke passende å ha sex sammen syns jeg.

Seks er noe mellom to personer, ikke mellom alle og enhver i familien. Store som små...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...