Gå til innhold

Apropo Sex i telt

Anbefalte innlegg

Gjest Snøhette
Skrevet

Jeg tenkte mitt om at hun var så tykk at hun måtte ta halve teltet alene, og derfor enda mindre plass til ungene sånn at de måtte ligge klint inntil dette paret når de hadde seg i det lille rommet. Mannen var ingen spire han heller...

Idiot.

• Svar 63
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ylvali1365381015

9

• sammfunnskritiker

8

• Moraki

4

• Gemini

3

Skrevet

Idiot.

Hva? de eller jeg?

Jeg er tykk nok selv akkurat nå, og skrev det ikke for å drite ut feite folk. Men det var hele settingen med dette at de hadde sex i knøttlite telt med barna limt innpå seg. Ellers kan folk (tykke som tynne) ha seg så mye i telt som de vil for meg, men synes ikke det er greit med barna liggende mot kroppen når de holder på.

Skrevet

Det la jeg også merke til. Kanskje frodige damer ikke bør ha sex, etter hennes mening?:)

Jada, her skal alt mistolkes selvfølgelig. Gudbedremeg, dere skjønner da sikkert hva jeg mener, uten at det er ment noe ondt i den meningen.

Gjest katapulko
Skrevet

Jada, her skal alt mistolkes selvfølgelig. Gudbedremeg, dere skjønner da sikkert hva jeg mener, uten at det er ment noe ondt i den meningen.

Ikke kjeft!

Skrevet

Så høylytt sex med unger med i teltet virker merkelig ja. Det er kanskje og lett å glemme at det er svært lytt når man ligger i telt, sånn at det er lett å få med seg hva som foregår inni teltet for dem som er i naboteltet dersom man er høylytt.

Forøvrig er det da ikke noe overgrep om man har sex i samme rom som barn er, så lenge de sover og en ikke er høylytt, syns jeg. Isåfall begås det mange overgrep rundt omkring. Men som jeg skrev, så bør det jo foregå litt stille da, da merker ikke ungene noe til hva som skjer.

Tilbake til teltet, så har jeg og hatt sex i telt, og jeg tror *kremt* at vi ikke var så høylytte.

Uansett, så er det da bedre å smile og si hei til evt. naboer neste morgen enn å komme ut med et beskjemmet uttrykk i ansiktet. Det gidder ihvertfall ikke jeg.

Men så tror jeg heller ikke vi var så høylytte da.

Skrevet

Jeg er enig i at det var en smule upassende å ha høylydt sex med barn til stede, og nabotelt rett ved siden av.

Det jeg ikke skjønner, er hvilken betydning det har at dama var tykk?

Alle vet jo at store og tykke damer ikke bør tillate seg sånt.

Skrevet

Små, tynne damer derimot, gjør akkurat hva de vil ;-)

Skrevet

Et overgrep? (Rister på hodet)

Jeg vil aldri kalle det et overgrep, men kansje upassende. Jeg mener barna skal kunne høre lyder og forstå hva mor og far gjør sammen.

Jeg syns samtidig at når barna er fysisk tilstede i samme rom, er det ikke passende å ha sex sammen syns jeg.

Seks er noe mellom to personer, ikke mellom alle og enhver i familien. Store som små...

Barna skal kunne høre lyder?

Veeeldig glad for at jeg aldri har hørt noen lyder fra mine foreldre som barn. Det var ille nok da jeg var 17 og kanskje muligens trodde jeg hørte noen lyder gjennom veggen:)

Spar ungene for mest mulig slikt. Det er ubehagelig å høre når noen har seg. Samme sak når en venninne bodde hos meg og typen hennes var på besøk..Det var jo rene konserten nedenunder:) Blir veldig invaderende å høre på slikt, ubehagelig. Men da var jeg voksen. Et barn hadde vel trodd at noen ble forsøkt drept:)

Stakkars små.....

Gjest signatura
Skrevet

Veeeldig glad for at jeg aldri har hørt noen lyder fra mine foreldre som barn. Det var ille nok da jeg var 17 og kanskje muligens trodde jeg hørte noen lyder gjennom veggen:)

Spar ungene for mest mulig slikt. Det er ubehagelig å høre når noen har seg. Samme sak når en venninne bodde hos meg og typen hennes var på besøk..Det var jo rene konserten nedenunder:) Blir veldig invaderende å høre på slikt, ubehagelig. Men da var jeg voksen. Et barn hadde vel trodd at noen ble forsøkt drept:)

Stakkars små.....

Nå vrøvler du fælt.

Skrevet

Det la jeg også merke til. Kanskje frodige damer ikke bør ha sex, etter hennes mening?:)

Amen! ;D

Skrevet

Ja, huff og huff. Jeg får nok gå i kloster. Eller kjøpe kyskhetsbelte str. XXXXXXXXXXXXL ;-)

Skrevet

Hva? de eller jeg?

Jeg er tykk nok selv akkurat nå, og skrev det ikke for å drite ut feite folk. Men det var hele settingen med dette at de hadde sex i knøttlite telt med barna limt innpå seg. Ellers kan folk (tykke som tynne) ha seg så mye i telt som de vil for meg, men synes ikke det er greit med barna liggende mot kroppen når de holder på.

Det du beskrev var like upassende uansett menneskenes størrelse. Tror du virkelig barna tok MER skade av å oppleve noe sånt dersom de lå trangt, enn hvis barna lå en meter eller to unna foreldrene? En ting er hvis man klarer å ha lydløs sex, og barna sover tungt, men alt annet er jo upassende. Og som sagt, da er foreldrenes kroppsstørrelse og fasong helt uten betydning.

Skrevet

Men tenk på før i tida da det var vanlig med små hus og hele familier på to rom - hvordan fikk de laget alle ungene den gangen om inegn verken skulle høre eller se noenting?

Det lurer jeg på.

Uten at jeg prøver å forsvare noe som helst.. :-)

Skrevet

Ja, huff og huff. Jeg får nok gå i kloster. Eller kjøpe kyskhetsbelte str. XXXXXXXXXXXXL ;-)

Åja. Jeg sluttet nesten helt med sånt for flere år siden. Og de gangene jeg må til pers, nyter jeg det ihvertfall ikke.

Skrevet

Åja. Jeg sluttet nesten helt med sånt for flere år siden. Og de gangene jeg må til pers, nyter jeg det ihvertfall ikke.

Er det ikke du som lukker øynene og tenker på kongen og fedrelandet?

Skrevet

Det du beskrev var like upassende uansett menneskenes størrelse. Tror du virkelig barna tok MER skade av å oppleve noe sånt dersom de lå trangt, enn hvis barna lå en meter eller to unna foreldrene? En ting er hvis man klarer å ha lydløs sex, og barna sover tungt, men alt annet er jo upassende. Og som sagt, da er foreldrenes kroppsstørrelse og fasong helt uten betydning.

Dama var VELDIG STOR, teltet veldig lite, ungene kunne ikke unngå å ligge klint inntil de kraftige foreldrene når de hadde seg og SKREK som besatt.

Mye av grunnen til at det var så dårlig plass der var at dama var så enormt tjukk, det kan ikke skyves under teppet.

Om det hadde vært en meter imellom ungene og paret, samt at opplegget ble utført diskret og stille, ville saken stilt seg annerledes.

Skrevet

Små, tynne damer derimot, gjør akkurat hva de vil ;-)

He-he, nettopp! ;)

sammfunnskritiker
Skrevet

Stakkars små.....

Jeg vet ikke hva som er verst jeg, tennåringer som sitter på rommet sitt og hører mor og far diskutere skilsmisse og fraflytting- eller elskovslyder?

Skal seks være noe "naturlig", noe en kan være åpen på, hører vell lydene med kanskje? eller?

Skrevet

Jeg vet ikke hva som er verst jeg, tennåringer som sitter på rommet sitt og hører mor og far diskutere skilsmisse og fraflytting- eller elskovslyder?

Skal seks være noe "naturlig", noe en kan være åpen på, hører vell lydene med kanskje? eller?

Joda den er grei, men ungene skal ikke ligge klint inntil foreldrene når de har seg, det var det som var saken her da!

At store barn hører ting gjennom veggene når de er på et annet rom er noe helt annet, likeså at spedbarn ligger i vogga ved siden av foreldrenes seng når det skjer ting.

Her var det snakk om halvstore barn som lå tett inntil foreldrenes kropp imens foreldrene bråkte høyt og rørte intensivt på seg mens det hele foregikk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...