Gå til innhold

Apropo Sex i telt

Anbefalte innlegg

ylvali1365381015
Skrevet

Tusen takk, det ser jeg på som en stor ære :-D

det håper jeg virkelig, ja! :-D

• Svar 63
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ylvali1365381015

9

• sammfunnskritiker

8

• Moraki

4

• Gemini

3

sammfunnskritiker
Skrevet

det høres jo både feflektert og meget pedagogisk ut- kunne ikke vært mer enig.

forsøker selv å oppmuntre til trygg utforsknig og kroppsglede, men nå er jo mine barn en del år unna den seksuelle lavalder. deres seksualitet involverer ikke andre utover den velkjente doktorleken, håper jeg.

men når de kommer i rette alderen håper jeg likevel å slippe å høre eller se særlig til det, om ikke det dreier seg om samtaler rundt det da.

og jeg skal vite å holde min praktiserende seksuelle glede og utfoldelse unna dem. det ligger meg naturlig og stikker dypt- og er for meg ensbetydende med en respektfull holdning overfor dem.

det scenariet som ble beskrevet på telttur synes jeg er så drøyt at det ikke bare er upassende. det er påtvunget barna, og kan sammenlignes med blotting.

å få andres seksualitet tvunget på seg kan oppleves som overgrep, og grensene mellom passivt deltakende og det å uforvarende overhøre noen lyder er kjernepunktet her.

hva hadde du sagt om dine småbarn hadde vært til stede dersom tante og onkel hadde høylytt sex i samme rom som dem, med lyset av? eller naboene, dersom barna overnattet hos dem?

i prinsippet blir det jo som å ha sex på gulvet inne på barnerommet mens de små ligger i senga...

nei, fysj. tror ikke det finnes noe argument som ville få med til ikke å anse det som _feil_ fra ende til annen.

(personlig har jeg vanskelig for å skru på sex-mooden med barna i samme rom. kanskje finnes det noen som tenner på det? :-/)

takk for fint svar.

mvh,

I et tidligere innlegg har jeg sagt, jeg presiserer igjen; Det blir feil med sex når barna er fysisk tilstede i samme rom, telt, seng, stue eller kjøkken eller hvor som helst. (fysisk nærhet til barna når man har sex, kan være å tvinge barna til å presse egne grenser for hva de faktisk ønsker å være en del av.

"Er det greit at vi bruker sofaen, mens du ser film"? er vell ikke spm vi stiller barna våres vell?

Og hva med de barna som faktisk sier; Mamma i natt hørte jeg dere, det syns jeg var lite trivlig! Jeg liker ikke å høre at der har sex.

Jeg vil anta at familier har litt ulike grenser for hvor åpne de kan snakke sammen. For å være åpne mot hverandre, kreves en god porsjon mot.

ylvali1365381015
Skrevet

Ikke østeuropeiske hoteller. De lager vegger av papp. Trestjerners er noen ytterst små stjerner.

hehe, jeg har ikke erfaring fra østeuropa enda. men skal legge meg det på hjertet. :-)

ylvali1365381015
Skrevet

I et tidligere innlegg har jeg sagt, jeg presiserer igjen; Det blir feil med sex når barna er fysisk tilstede i samme rom, telt, seng, stue eller kjøkken eller hvor som helst. (fysisk nærhet til barna når man har sex, kan være å tvinge barna til å presse egne grenser for hva de faktisk ønsker å være en del av.

"Er det greit at vi bruker sofaen, mens du ser film"? er vell ikke spm vi stiller barna våres vell?

Og hva med de barna som faktisk sier; Mamma i natt hørte jeg dere, det syns jeg var lite trivlig! Jeg liker ikke å høre at der har sex.

Jeg vil anta at familier har litt ulike grenser for hvor åpne de kan snakke sammen. For å være åpne mot hverandre, kreves en god porsjon mot.

ja...

jeg sa omtrent det du refererte til min far og hans kone da jeg var fjorten-femten. de ble nok flauere enn meg. men det var nok mer lytt enn de hadde trodd, var jo på "besøk" der annenhver helg bare. men jeg syntes det var så fælt at jeg ville advare dem for ettertiden.

vi har ikke snakket om det i ettertid, ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...