cecily Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Bare samboeren min. Og lurer fælt på hva det kan være å prate så himla mye om på et doktorsted. Har forsøkt å forklare at man kan få svar på alt mulig fra spørsmål om vaskemidler, oppskrifter og sangtekster til legeting. Han ble ikke særlig imponert av det. ;-) Jeg skjønner det bare ikke. Hvordan kan en ikke bli hekta på dol? 0 Siter
Åsemor Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Samboeren min vet det. Har ikke selv fortalt det til andre, men kan jo godt hende noen kjenner meg igjen. Er helt åpen til andre om at jeg holder til på f.eks nybaktmamma.com, men nevner aldri DOL. 0 Siter
Lucretia Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Samboer vet, begge siste eks'ene mine vet/visste. de fleste vennene mine, og mor/søster... jeg snakker stadig om dol, jeg. Forteller om ting som blir snakket om her inne. Gir tips jeg har fått herfra om diverse ting f.eks. Og så sier jeg "et tips jeg fikk fra doktoronline" Ser ingen grunn til å holde det hemmelig. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Samboeren min vet det. Har ikke selv fortalt det til andre, men kan jo godt hende noen kjenner meg igjen. Er helt åpen til andre om at jeg holder til på f.eks nybaktmamma.com, men nevner aldri DOL. Har aldri hørt om nybaktmamma.com, tester siden nå, men kommer ikke inn..? 0 Siter
Gjest Solinut Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Har aldri hørt om nybaktmamma.com, tester siden nå, men kommer ikke inn..? Nybaktmamma.com har så stor pågang av brukere at mellom kl 19:30 og 23:30 så er det nesten umulig å komme inn. Du var gravid, var du ikke? Da anbefaler jeg du sjekker ut snartmamma.com. Det er det samme som nybaktmamma, bare at det er for de gravide. Barselsklubbene er veldig greie så du kan kanskje sjekke ut den måneden du hører til. Mye bedre felleskap og hyggelig tone enn f.eks barnimagen.com. 0 Siter
Gjest Solinut Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Nybaktmamma.com har så stor pågang av brukere at mellom kl 19:30 og 23:30 så er det nesten umulig å komme inn. Du var gravid, var du ikke? Da anbefaler jeg du sjekker ut snartmamma.com. Det er det samme som nybaktmamma, bare at det er for de gravide. Barselsklubbene er veldig greie så du kan kanskje sjekke ut den måneden du hører til. Mye bedre felleskap og hyggelig tone enn f.eks barnimagen.com. Her er linken til barselsklubbene: http://www.snartmamma.com/plassen/forumdisplay.php?f=5 Og her er linken til selve siden: http://www.snartmamma.com/plassen/index.php 0 Siter
Åsemor Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Har aldri hørt om nybaktmamma.com, tester siden nå, men kommer ikke inn..? Aldri hørt om? Hmm.. Det er samme som driver snartgravid.com og snartmamma.com. Vel... de tar "pause" fra ca sju-åtte til omtrent midnatt pga for stor pågang. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Nybaktmamma.com har så stor pågang av brukere at mellom kl 19:30 og 23:30 så er det nesten umulig å komme inn. Du var gravid, var du ikke? Da anbefaler jeg du sjekker ut snartmamma.com. Det er det samme som nybaktmamma, bare at det er for de gravide. Barselsklubbene er veldig greie så du kan kanskje sjekke ut den måneden du hører til. Mye bedre felleskap og hyggelig tone enn f.eks barnimagen.com. Uff ja, Barnimagen er slitsomme greier. Har forsøkt Snartmamma og noen andre, men jeg ender uansett alltid opp her på DOL igjen, som har det aller beste oppsettet med tråder og hvordan svarene er plassert. Side opp og side ned i én tråd er utrolig uoversiktelig. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Aldri hørt om? Hmm.. Det er samme som driver snartgravid.com og snartmamma.com. Vel... de tar "pause" fra ca sju-åtte til omtrent midnatt pga for stor pågang. Snartmamma har jeg vært inne på :-) Men som jeg sa til Solinut, trådoppsettet er så utrolig upraktisk der inne, man må jo scrolle side opp og sde ned i hver eneste tråd. DOL er og blir best sånn sett.. :-) 0 Siter
Åsemor Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Snartmamma har jeg vært inne på :-) Men som jeg sa til Solinut, trådoppsettet er så utrolig upraktisk der inne, man må jo scrolle side opp og sde ned i hver eneste tråd. DOL er og blir best sånn sett.. :-) Vel, etter hvert syns jeg faktisk at det er hundre ganger mer praktisk sånn som de har det der, men det er jo en smakssak. Her blir det et nytt klikk for hvert innlegg man vil lese, det kan man også bli lei av. 0 Siter
Gjest Solinut Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Uff ja, Barnimagen er slitsomme greier. Har forsøkt Snartmamma og noen andre, men jeg ender uansett alltid opp her på DOL igjen, som har det aller beste oppsettet med tråder og hvordan svarene er plassert. Side opp og side ned i én tråd er utrolig uoversiktelig. Forumoppsettet er en vanesak, og jeg brukte lang tid før jeg ble fortrolig med forumet, men jeg føler jeg får ganske mye igjen av det også. Du kan faktisk lage oppsettet litt likt dol. Gå inn på en tråd. Deretter trykker du på visningsmodus som står på en verktøylinje øverst til høyre på tråden. Trykk deretter på trådet modus. Da slipper du å blade i selve tråden, men du må blade tilbake for å finne en ny. Barnimagen er som en ekstra hormonell fjortissklubb... 0 Siter
Gjest mij Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Forumoppsettet er en vanesak, og jeg brukte lang tid før jeg ble fortrolig med forumet, men jeg føler jeg får ganske mye igjen av det også. Du kan faktisk lage oppsettet litt likt dol. Gå inn på en tråd. Deretter trykker du på visningsmodus som står på en verktøylinje øverst til høyre på tråden. Trykk deretter på trådet modus. Da slipper du å blade i selve tråden, men du må blade tilbake for å finne en ny. Barnimagen er som en ekstra hormonell fjortissklubb... Takk for tips :-) Fjortisklubb er vel en passende betegnelse ja. Får fnatt av alle de vanvittige navnevalgene der inne..! 0 Siter
Neon Joe Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Samboeren min fikk vite at jeg var her, men nicket trodde jeg var hemmelig. Dette klarte han å finne ut av og ble nok litt for godt kjent med meg på kort tid. Men nå er han også her. Nå har jeg bytta nick, og det vet han ikke... får se hvor lang tid det tar før han finner det ut! 0 Siter
Lurveline Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 Det er ingen hemmelighet... Ungene vet til og med nicket mitt :-) Samme her:o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.